Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
Nickelback написа:Бях чувал, че горивните карти на М52 били към 40 и компютъра ги превключвал динамично взависимост от кой знае какво... Вярно ли е това?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Не. Има си една горивна карта 12х16
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
maxpower написа:Cosworth написа:павката написа:power of bmw написа:m.dimitrov1992 написа:bmw28 написа:Инсталация, комп, MAF, температурен датчик за компа + този за таблото, защото сега си с един комбиниран, датчик разпределителен и датчик колянов вал, детонационни датчици, ламбда и IAT-а(темп входящ въздух)
Заслужавали си цялата инвестиция
От една страна 22 коня + хубав прекъсвач! Та затова се чудя-ремапване на сименса или преминаване към бош
надяваш се на 22 в + само от бош компа ли?
Ще ги получи да и още как.... заедно с всички прилежащи датчици нужни за Бош електрониката...
Ако не сте забелязали силата/нютоните на двата мотора са еднакви а разликата се проявява в конете... Защо ли
Защото едното диша през сламка,а другото през улук
Написал съм, колеги, че съм монтирал М50Б25 смукател и мисля че е напълно достижимо, но вече се реших на ремапване, макар че ЕВС-а ми е премахнат и нищо чудно ,поради това мотора да е още малко спънат...
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
Точно ЕВС- а няма как да ти спъне мотора. Ако ремапваш го прави по колата, а не както някои се опитват да пробутват готови чипове дето вдигат 20 коня.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
bum_bum написа:Точно ЕВС- а няма как да ти спъне мотора.
значи на теория си прав, ама на практика не си

Някои тарикати махат евс-а като трият битове от първите редове на карата, като някои "специалисти" трият първите три реда и това, което става е, че ваноса не се активира, но и не се появява грешка за него

Понякога няма съместимост на картите - 24кб файл(който се флашва през буксата) не се разбира с останалта част от пълния файл 256кб- тогава се получава същия проблем - при стартиране на двигателя, ваноса се активира за секунда- явно компа си проверява дали бобината на соленоида е здрава и повече не подава сигнал за активирането му,но когато е необходимо да го активира по време на движение записва грешка за механичен проблем във ваноса

Сток карти и в нета няма точно за тоя двигател, аз затова обиколих София и дръпнах от няколко неопорочени коли за моя двигател, че е най близък до м52б25.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
maxpower написа:bum_bum написа:Точно ЕВС- а няма как да ти спъне мотора.
значи на теория си прав, ама на практика не си![]()
Някои тарикати махат евс-а като трият битове от първите редове на карата, като някои "специалисти" трият първите три реда и това, което става е, че ваноса не се активира, но и не се появява грешка за него(имал съм такъв комп)
Понякога няма съместимост на картите - 24кб файл(който се флашва през буксата) не се разбира с останалта част от пълния файл 256кб- тогава се получава същия проблем - при стартиране на двигателя, ваноса се активира за секунда- явно компа си проверява дали бобината на соленоида е здрава и повече не подава сигнал за активирането му,но когато е необходимо да го активира по време на движение записва грешка за механичен проблем във ваноса( и тоя проблем също съм го имал) . А точно за м52б25 повечето "специалисти" нямат карти за него и шибват от м52б20, та няма да се учудя ако кара с карти от 20ка с изключен ванос.
Сток карти и в нета няма точно за тоя двигател, аз затова обиколих София и дръпнах от няколко неопорочени коли за моя двигател, че е най близък до м52б25.
Ако се ремапне, ще си дойде ли всичко по местата?
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
В тая връзка... като мапвате през OBD интерфейса, Сименса дава ли достъп до цялото адресно пространство на флаша или не баш?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
power of bmw написа:maxpower написа:bum_bum написа:Точно ЕВС- а няма как да ти спъне мотора.
значи на теория си прав, ама на практика не си![]()
Някои тарикати махат евс-а като трият битове от първите редове на карата, като някои "специалисти" трият първите три реда и това, което става е, че ваноса не се активира, но и не се появява грешка за него(имал съм такъв комп)
Понякога няма съместимост на картите - 24кб файл(който се флашва през буксата) не се разбира с останалта част от пълния файл 256кб- тогава се получава същия проблем - при стартиране на двигателя, ваноса се активира за секунда- явно компа си проверява дали бобината на соленоида е здрава и повече не подава сигнал за активирането му,но когато е необходимо да го активира по време на движение записва грешка за механичен проблем във ваноса( и тоя проблем също съм го имал) . А точно за м52б25 повечето "специалисти" нямат карти за него и шибват от м52б20, та няма да се учудя ако кара с карти от 20ка с изключен ванос.
Сток карти и в нета няма точно за тоя двигател, аз затова обиколих София и дръпнах от няколко неопорочени коли за моя двигател, че е най близък до м52б25.
Ако се ремапне, ще си дойде ли всичко по местата?
Ами много зависи на какъв мапер ще попаднеш. Ако е читав първо ще види как работи всичко преди ремапа. Ще ти свали картата и ще разгледа дали картите са ти подходящи за двигателя и дали всичко изглежда наред и чак след това ще почне да прави промените. Проблема е, че болшинството това едва ли ще го направят. Някои от мързел, други просто защото не разбират и няма как да го знаят ако не са се специализирали специално в тези компове. Отваря карта гледа стойностите и променя, ама дали данните от които започва да прави промените е най подходящ е друг въпрос, а ако мислиш ,че ще ти пипне всяка стойност от няколко карти с размери 12 по 16 много се лъжеш. Затова е важно в началото картите от които започва да се подходящите.
Nickelback написа:В тая връзка... като мапвате през OBD интерфейса, Сименса дава ли достъп до цялото адресно пространство на флаша или не баш?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
От целия флаш(който е 256кб) можеш да теглиш и презаписваш неограничен брой пъти през диагностичната букса само 24кб(примерно с KWP 2000 или Галето, аз ползвам KWP), но в него са всички карти с авансите, горивото, ограничението на оборотите, включително и ключове (така да ги наречем) от които компа разбира кои неща са активни за него - като примерно климатик, ванос, ЕВС и д.р. Сега не знам в БМВ дали не могат да презаписват целия флаш през буксата, може и да могат, но малкия файл е достатъчен за ремапването.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
maxpower написа:power of bmw написа:maxpower написа:bum_bum написа:Точно ЕВС- а няма как да ти спъне мотора.
значи на теория си прав, ама на практика не си![]()
Някои тарикати махат евс-а като трият битове от първите редове на карата, като някои "специалисти" трият първите три реда и това, което става е, че ваноса не се активира, но и не се появява грешка за него(имал съм такъв комп)
Понякога няма съместимост на картите - 24кб файл(който се флашва през буксата) не се разбира с останалта част от пълния файл 256кб- тогава се получава същия проблем - при стартиране на двигателя, ваноса се активира за секунда- явно компа си проверява дали бобината на соленоида е здрава и повече не подава сигнал за активирането му,но когато е необходимо да го активира по време на движение записва грешка за механичен проблем във ваноса( и тоя проблем също съм го имал) . А точно за м52б25 повечето "специалисти" нямат карти за него и шибват от м52б20, та няма да се учудя ако кара с карти от 20ка с изключен ванос.
Сток карти и в нета няма точно за тоя двигател, аз затова обиколих София и дръпнах от няколко неопорочени коли за моя двигател, че е най близък до м52б25.
Ако се ремапне, ще си дойде ли всичко по местата?
Ами много зависи на какъв мапер ще попаднеш. Ако е читав първо ще види как работи всичко преди ремапа. Ще ти свали картата и ще разгледа дали картите са ти подходящи за двигателя и дали всичко изглежда наред и чак след това ще почне да прави промените. Проблема е, че болшинството това едва ли ще го направят. Някои от мързел, други просто защото не разбират и няма как да го знаят ако не са се специализирали специално в тези компове. Отваря карта гледа стойностите и променя, ама дали данните от които започва да прави промените е най подходящ е друг въпрос, а ако мислиш ,че ще ти пипне всяка стойност от няколко карти с размери 12 по 16 много се лъжеш. Затова е важно в началото картите от които започва да се подходящите.Nickelback написа:В тая връзка... като мапвате през OBD интерфейса, Сименса дава ли достъп до цялото адресно пространство на флаша или не баш?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
От целия флаш(който е 256кб) можеш да теглиш и презаписваш неограничен брой пъти през диагностичната букса само 24кб(примерно с KWP 2000 или Галето, аз ползвам KWP), но в него са всички карти с авансите, горивото, ограничението на оборотите, включително и ключове (така да ги наречем) от които компа разбира кои неща са активни за него - като примерно климатик, ванос, ЕВС и д.р. Сега не знам в БМВ дали не могат да презаписват целия флаш през буксата, може и да могат, но малкия файл е достатъчен за ремапването.
Да ме насочите към някой?
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
колеги може ли някои да разясни с този EWS как стоят нещата..
ако компа, усилвателя на сигнал и самия евс са от различни коли дали ще запали? и дали те са задължително заедно?
само чипа и компа са от една кола останалото не е?
ако компа, усилвателя на сигнал и самия евс са от различни коли дали ще запали? и дали те са задължително заедно?
само чипа и компа са от една кола останалото не е?
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
ares2 написа:колеги може ли някои да разясни с този EWS как стоят нещата..
ако компа, усилвателя на сигнал и самия евс са от различни коли дали ще запали? и дали те са задължително заедно?
само чипа и компа са от една кола останалото не е?
И ews-а трябва да е от комплекта, пръстена на ключа и трансмитера при ews-2 са еднакви.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани