Пак токаджийско питане : вързване на 4 ел.стъкла е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Пак токаджийско питане : вързване на 4 ел.стъкла е36
Купих си 4 ел стъкла от е36 - копчета, ножици с мотори, както и цялата инсталация от колата донор е при мен.
Само, че донора е 91ва и комфорт модул нямаше. Оказа се че има само едно синьо реле, което управлява цялата работа
.
Предполагам че ще успея да се справя с механичната част, да монтирам ножиците, да окабеля вратите и да изкарам буксите за копчетата до ск. лост.
От там нататък какво се случва ? Само тва реле ли трябва да го забода някъде или има и нещо друго ?
Някакви подробности ако може
Само, че донора е 91ва и комфорт модул нямаше. Оказа се че има само едно синьо реле, което управлява цялата работа

Предполагам че ще успея да се справя с механичната част, да монтирам ножиците, да окабеля вратите и да изкарам буксите за копчетата до ск. лост.
От там нататък какво се случва ? Само тва реле ли трябва да го забода някъде или има и нещо друго ?
Някакви подробности ако може



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Пак токаджийско питане : вързване на 4 ел.стъкла е36
Една снимка на въпросното реле може ли понеже щом управлява 4 тири консуматора то трябва реленцето да е с повече изводчета ,кажи какво пише отгоре на него или му чукни една снимка тук 
Накратко
+12 волта прекъсваш напрежението с бутоните към бобината ,а силовата ти част е вързана към контактите на релето(зависи какво е то и с колко крака е ) NC (нормално затворено) COM (общ) NO (нормално отворен)

И да не забравиш предпазителите
но дай една снимка на реленцето
и виж какъв бушон е по принцип 

Накратко
+12 волта прекъсваш напрежението с бутоните към бобината ,а силовата ти част е вързана към контактите на релето(зависи какво е то и с колко крака е ) NC (нормално затворено) COM (общ) NO (нормално отворен)

И да не забравиш предпазителите

но дай една снимка на реленцето


2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани