Тапи на корпуса на масления филтър
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Тапи на корпуса на масления филтър
bum_bum написа:Различна е конзолата от дизеловата.
Дизеловата е без тапи ли? Като я гледам в каталога няма нищо общо с тази на М50/М52.
~Мишо~ написа:Не е нужно да имат резба, при ТДСа има планка и тръбите се уплътняват с О-пръстени. Не съм разглеждал такава конзола, но съм сигурен че не са там "случайно".
Да, нямат резба на тдс-а наистина. Иначе аз не твърдя, че са там случайно, разбира се, че има причина да са там. Четох в някой от международните форуми, че отворите се използват при производството. Зад едната тапа се вижда нещо като клапанче, но не знам какво е точно и каква му е функцията. Изглежда през отвора на тапата е монтирано. Колкото до масления радиатор, днес огледах по-подробно конзолата. Долната тапа е преди филтъра, а горната след. Ако се монтира радиатор на тези двете, ще се байпасне филтрирането на маслото

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тапи на корпуса на масления филтър
Дизеловата си е за охлаждане и захвата е друг..
Ако може да се изведат маркучи за кулер термостата не е проблем. На М-ката мисля е на 80 градуса вградения, предполагам и на ТДС- а е на толкова. Ако се изкара маслото от конзолата и циркулира нормално има външни термостати и може да се направи. За много марки и модели продават китове с нова плочка за филтъра но за е36 няма решение на нормална цена, освен М-кова конзола, а тя си е скъпа. Има и разни афтърмаркет капаци с щуцери за датчици и маркучи, но има няколко случая с такива, дето изпуснали налягането от там и целия мотор в пикоча тъй че май не си струва такова някакво решение.
Ако може да се изведат маркучи за кулер термостата не е проблем. На М-ката мисля е на 80 градуса вградения, предполагам и на ТДС- а е на толкова. Ако се изкара маслото от конзолата и циркулира нормално има външни термостати и може да се направи. За много марки и модели продават китове с нова плочка за филтъра но за е36 няма решение на нормална цена, освен М-кова конзола, а тя си е скъпа. Има и разни афтърмаркет капаци с щуцери за датчици и маркучи, но има няколко случая с такива, дето изпуснали налягането от там и целия мотор в пикоча тъй че май не си струва такова някакво решение.
- iani_2006
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 1.09.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 328i Touring 2000
- Детайли за колата: BMW 320i 1993 SOLD
BMW 316i 1993 SOLD
Re: Тапи на корпуса на масления филтър
От тези отвори 2 пъти ми изтича цялото масло. И двата пъти сменях гумичките но с не точния размер. Махнах цялата конзола закарах я на стругар направи ми резба на отворите и съответно нови тапи с резба и на тях глава от болт заварен за да може да ги навия 2 о пръстена малко чено Дирко и си реших проблема за винаги. Между другото сега имам още един блок М50Б20 само че от е34. неговата конзола е точно така направена заводско. Тапите са с резба с шестограм.
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Тапи на корпуса на масления филтър
bum_bum написа:Виждам един БАНан как излиза през тапите.
Наистина не се изказах подобащо. Имах впредвид някой да завърти и да се види дали се надува масло през един от отворите , с цел въпросите ни зададени в по-горните мнения. Моля да бъда извинен пред множенството


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тапи на корпуса на масления филтър
Като стана въпрос за охлаждане на маслото ето една много интересна идея, но се съмнявам че нашенски бай стругар ще успее да го изработи.
http://store.vacmotorsports.com/vac---b ... p1417.aspx
http://store.vacmotorsports.com/vac---b ... p1417.aspx
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Тапи на корпуса на масления филтър
Колега те един болт не могат да врътнат ти това чудо на металната обработка говориш...Без да преувеличавам минах през 3 стругаря за 1 ден за да ми направят един болт за картера ...То такова чудо няма/
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тапи на корпуса на масления филтър
BorisMitev написа:bum_bum написа:Виждам един БАНан как излиза през тапите.
Наистина не се изказах подобащо. Имах впредвид някой да завърти и да се види дали се надува масло през един от отворите , с цел въпросите ни зададени в по-горните мнения. Моля да бъда извинен пред множенството![]()
Моя грешка. Не съм те разбрал правилно за което се извинявам.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани