вапросче

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci

вапросче

Мнение от 6tur4o » 10 Окт 2006, 10:00

здравеите колеги от съвсем скоро съм с автомобил на тази марка иначе от доста отдавна чета по форума имам следния проблем като е студен и доста след като загрее автомобила и имам чувство и не само чувство
че се дави и като види малко зор дори припуква а като загрее след известно време е перфектен някои дали се е зблъсквал с подобен проблем аз си мисля за сондите ама не съм сигурен мотора е м50б20
Благодаря предварително :P

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 10 Окт 2006, 10:52

Според мен ти е тръгнал датчика на вала.Иди му пусни една диагностика :idea:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 10 Окт 2006, 11:31

M50 е с една ламбда сонда. Иди на диагностика и ще си покаже.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci

Мнение от 6tur4o » 10 Окт 2006, 13:55

благодарско :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci

Мнение от 6tur4o » 13 Окт 2006, 15:34

все още имам нужда от помощ ходих на диагностика и няма никакви грешки натрупани смениха ми свещите и трябваше да е ок ама нее

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 13 Окт 2006, 15:40

Не съм много сигурен, но можеш да пробваш да откачиш ламбдата и да пробваш на другата сутрин, при добре изстинал мотор, как ще е. Би трябвало компа да влезе в леко авариен режим и да ползва твърди стойности вместо тези от сондата и може би ще работи по-добре, обаче ще гори повече.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci

Мнение от 6tur4o » 13 Окт 2006, 16:05

аз ако зная че е от сондата ште я сменя направо но мисля че ако беше уморена штеше да покаже на компа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 13 Окт 2006, 16:44

6tur4o написа:аз ако зная че е от сондата ште я сменя направо но мисля че ако беше уморена штеше да покаже на компа


Ми то щеше да покаже всичко и ако беше валовият датчик и ако беше дебитомер или сонда........ :roll: А ти каде ходи на диагностика?
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 13 Окт 2006, 19:34

подпушена дюзъ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci

Мнение от 6tur4o » 13 Окт 2006, 21:36

Ми то щеше да покаже всичко и ако беше валовият датчик и ако беше дебитомер или сонда........ :roll: А ти каде ходи на диагностика?
[/quote]

в хеед91

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci

Мнение от 6tur4o » 13 Окт 2006, 21:40

Ахил написа:подпушена дюзъ?




тогава като загрее нямаше да се оправя сигурно, а то всъщност дори като загрее не се оправя ,като я загася след като е загряла и след малко я запаля е пушка ,мн. странно направо сам в шах отвсякаде :confused:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook