ВНИМАНИЕ!Една 19мм гайка може да разруши целия Ви мотор -М52

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: ВНИМАНИЕ!!! Една 19мм може да разруши целия Ви мотор - М

Мнение от M10 » 09 Апр 2014, 11:54

Ко речи :conf:
Зеления: Threadlocking - Penetrating Threadlocking Compound, Breakaway torque 10Nm
Синия - Threadlocking - Suitable for all metal threaded assemblies, Breakaway torque 26Nm
Аз не бих разчитал на локтайта за това място, тел, заварка или друго механично подсигуряване са по-удачни. Спирам участието си в темата че не ми се спори с ботове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: ВНИМАНИЕ!!! Една 19мм може да разруши целия Ви мотор - М

Мнение от CTORH » 09 Апр 2014, 12:03

Аз си мисля за 2 варианта, без лепила, заварки и т.н. за да може да се разглобява, ако някога се наложи.
Вариант 1: Да се пробие дупка в центъра на оста на помпата (на напречно, а по направление на самата ос), да и се нареже резба (нормална) и там да се завие болт с някаква федер шайба. Така посоката на развиване на гайката ще съответства на посоката на затягане на подсигурителния болт. Може да се наложи и самата гайка да се смени за да може да пасне по-добре в целата схема.
Вариант 2: Да се пробие малка напречна дупчица в оста и да се вкара там малко шплентче, само дето на шплентче от железарията не бих имал доверие за такава работа, та не знам от къде може да се вземе наистина здраво шплентче или пък здрава тел, която да не се скъса при некъв зор.
И двата варианта, разбира се, трябва да се правят от стругар, не с дрелката. :mrgreen:

П.П. Това с уредите няма много общо с темата, дори и да ги имаш тея уреди не може на тях само да разчиташ, подсигуряването трябва да си го направиш, ако ще караш на местното полигонче. Ндявам се да не развалиме темата с безмислени спорове и заяждания. :bchug:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: ВНИМАНИЕ!!! Една 19мм може да разруши целия Ви мотор - М

Мнение от hacker4eto1 » 09 Апр 2014, 12:22

Сега погледнах ние с какво работим(работя във фабрика за Хидравлични цилиндри) и тук работят най вече с това.
http://www.avto.bim.bg/Loctite-638-Cilindrichni-elementi-50ml_pr30565.html
Спомените ми бяха ,че беше зелен ама не е този който колегата показа на снимките а е "638"
И като се замисля е най-доброто решение(малко скъпо) но приложението му е доста добро и за него знам ,че само шлайфа помага :ok:
http://www.youtube.com/watch?v=sr9jqa9inVw
Допълнителна информация:
Loctite 638 Цилиндрично лепене,Универсално лепило на резби
DVGW approvedие(EN 751-1): NG-5146AR0619
WRC одобрение (BS 6920): 0511518
Вашите предимства
Отлична издръжливост на динамични, аксиални и радиални натоварвания
Идеален е за валове, зъбни предавки, ролки и подобни цилиндрични части
Технически данни:
Диаметрална хлабина: До 0,25 мм
Работен температурен диапазон: -55 °C до +150 °C
Време за фиксиране при стомана: 4 мин
Размер на опаковката: 50 мл.
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: ВНИМАНИЕ!!! Една 19мм може да разруши целия Ви мотор - М

Мнение от vicho » 09 Апр 2014, 12:52

Кога пуснах тема, кога се разписахте!

За мен това е много кофти детска болест, това не ми е първото м52 и доста съм им подавал газ :mhihi: , но за мой късмет нищо лошо не им се е случило. Важно е да се знае за проблема и да се отстрани, колкото се може по-бързо и безболезнено, а пък дали ще е с тел, свинска опашка, лепило, заварки, федерки и т.н., едва ли има голямо значение. Мисля, че всички методи са ефективни. :yes:

С други думи, по-добре 50-100лв труд за сваляне-слагане на картер рано, отколкото 1к (минимум) за мотор по-късно!
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook