проблем с TDS-са
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- bat sashko
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.08.2012
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-36/2.5TDS
- Мечтае да кара: MUSTANG/SHELBI COBRA GT520
проблем с TDS-са
здравейте колеги,имам проблем с TDS-са.Карамго вече 2-ра година и от как съм го купил имам проблем.При движение на празан ход при натискане на спирачката мотора започва да тресе все едно недостига гориво.Това продължава докато колата не спре напълно,след това утихва и зарабитва нормално.Допитах се до други колеги и повечето ми казаха да си погледна вакуумите но при мен мислия че липсва един към еегера.ако някои е имал такъв проблем да пише или някаква схема да праща или да пише на лично,да даде кординати да се видим за 10-мин само да погледна как са вързани при него бакуумите.мотора ми е с пластмасовите колектори 325TDS/97
Re: проблем с TDS-са
колега не са ти наместени милиграмите на горивото от плочката на помпата.пуска повечко нафта.ако имаш възможност закачи я на диагностика и да ти настроят горивото.
- bat sashko
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.08.2012
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-36/2.5TDS
- Мечтае да кара: MUSTANG/SHELBI COBRA GT520
Re: проблем с TDS-са
колега помпата е от ремонт за смяна на гумички семеринги.преди и след ремонта е едно и също
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: проблем с TDS-са
Колега и аз го имам този проблем и тук са ми обяснявали,че трябва финна настройка на ГНП-то. Смятам че са прави. Явно положението на плочката е много важно да се позиционира точно.Лятото планувам да търся професионална помощ и ако се оправи ще споделя. Ако преди това решиш проблема си,бъди така добър да споделиш тук за решението. Ще бъде от полза най-малко на мен.
Re: проблем с TDS-са
Иска softwere-на центровка на гнп, но според мен е проблем от по малко нафта, а не от повече. Аз също го имам този проблем но само на леко студен мотор, после се оправя. Ще пробвам да вдигна малко милиграмите и ще споделя. Но преди това ще видя за всеки случай и вакуумите си. 

Re: проблем с TDS-са
Аз пък си мисля, че е софтуерен проблем. Някой от режимите се е бъгнал. Вакумите нямат общо. Колега , пробвай като си натиснал спирачката и се появи проблема да я пуснеш за 2 секунди и после пак натисни да спираш. При мен така се оправяше и изчезваше проблема , което ме навежда на идеята от първото ми изречение . Ако горивото в гнп е прекалено малко или много ще се усеща и на празен ход на място , то и така се наствройва , а колегата не описва подобно поведение . Проблема е само в движение и то при намаляне на скоростта ( обикновено натискаме спирачка ) затова и предложих да се отпусне за момент и да се натисне наново , може и няколко пъти за едно спиране , за да се прецени точно режима при който се появява проблема . Вакумите какво , това не е бензинова кола , че да се бърка горивната смес със загуба на малко вакум , той се създава то вакумпомпа и е малко или многонезависимо. Вакум липсващ на управлението на егр клапана може само да не го отваря когато трябва , но и със напълно запушен такъв пак няма да се появи подобен проблем . Вакумни маркучи , един трябва да влиза в електромагнитния клапан на управлението на егр оттам продължава към мемраната на клапана отварящ егр , други вакуми повечето модели нямта . Има евентуално още едно вакумно захранване с вакум ако имате щорички на водния радиатор и това е . Да не се бърка подобен вакум маркуч , който обаче излиза от всмукателния колектор и е свързан към мап , но там вече имаме налягане не вакум . Успех .
Последна промяна vladobate на 02 Фев 2014, 14:03, променена общо 1 път
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: проблем с TDS-са
No0k написа:Иска softwere-на центровка на гнп, но според мен е проблем от по малко нафта, а не от повече. Аз също го имам този проблем но само на леко студен мотор, после се оправя. Ще пробвам да вдигна малко милиграмите и ще споделя. Но преди това ще видя за всеки случай и вакуумите си.
Доста инфо по този проблем съм изчел и докато не го оправя,няма да знам къде точно е проблема,та да споделя с вас тук. При мен претрисането се промени по отношение на оборотен диапазон и положение на педала на газта след като ми сменяха уплътненията на ГНП. Най-вероятно заради промененото положение на плочката се промени и поведението на претрисането. При студено време на студен мотор е по-силно изразено от колкото при топло време,най-вероятно заради повечето гориво което ЕКУ-то подава като команда на плочката и ъгъла на запалване,тъй като температурите на околната среда са по-ниски. Но лятото когато загрее мотора на празен ход се усеща претрисване с по-рядка цикличност от порядъка на една-две секунди между отделните претрисания. Не знам дали проблема е един и същ,но лятото ще стане ясно,защото тогава ще я подложа на обслужване,което ще включва почистване на плочката,настройка на положението и както и регулиране на дюзите.
Доста стойностни мнения по въпроса има в тази тема. viewtopic.php?f=8&t=322609
- red bulll
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: проблем с TDS-са
Колега закарай я колата на специалист който да погледне и най-дребните настройки на ГНП ! То с тия ТДС-ки проблемите не се оправят ,но надеждата умира последна 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: проблем с TDS-са
Вероятно оборотите са ниски, само това може да се променя софтуерно на тия коли.
Аз моята плочка съм я местил как ли не на бедно на богато и такъв симптом не е имало никога, така че едва ли проблема е в центровката на помпата.
Освен това натискането на спирачката е пряко свързано с произведеното количество вакум което се съхранява в балона на сервото и работата на вакум помпата която е закачена на разпределителния вал.
Аз бих се огледал за проблеми във вакум помпата и клапана за задържане на налягането, както и маркучите.
Аз моята плочка съм я местил как ли не на бедно на богато и такъв симптом не е имало никога, така че едва ли проблема е в центровката на помпата.
Освен това натискането на спирачката е пряко свързано с произведеното количество вакум което се съхранява в балона на сервото и работата на вакум помпата която е закачена на разпределителния вал.
Аз бих се огледал за проблеми във вакум помпата и клапана за задържане на налягането, както и маркучите.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: проблем с TDS-са
bat sashko написа:здравейте колеги,имам проблем с TDS-са.Карамго вече 2-ра година и от как съм го купил имам проблем.При движение на празан ход при натискане на спирачката мотора започва да тресе все едно недостига гориво.Това продължава докато колата не спре напълно,след това утихва и зарабитва нормално.Допитах се до други колеги и повечето ми казаха да си погледна вакуумите но при мен мислия че липсва един към еегера.ако някои е имал такъв проблем да пише или някаква схема да праща или да пише на лично,да даде кординати да се видим за 10-мин само да погледна как са вързани при него бакуумите.мотора ми е с пластмасовите колектори 325TDS/97
Колега, изолирай напълно и отвсякъде EGR клапана- да стане обикновена тръба.

Виж какво ще стане когато извадиш буксата на стоп-машинката. И успех.

- ник
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 14.05.2008
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 330d touring
- Мечтае да кара: РК-1
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани