проблем с TDS-са

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 29.08.2012
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: Е-36/2.5TDS
Мечтае да кара: MUSTANG/SHELBI COBRA GT520

проблем с TDS-са

Мнение от bat sashko » 26 Дек 2013, 21:51

здравейте колеги,имам проблем с TDS-са.Карамго вече 2-ра година и от как съм го купил имам проблем.При движение на празан ход при натискане на спирачката мотора започва да тресе все едно недостига гориво.Това продължава докато колата не спре напълно,след това утихва и зарабитва нормално.Допитах се до други колеги и повечето ми казаха да си погледна вакуумите но при мен мислия че липсва един към еегера.ако някои е имал такъв проблем да пише или някаква схема да праща или да пише на лично,да даде кординати да се видим за 10-мин само да погледна как са вързани при него бакуумите.мотора ми е с пластмасовите колектори 325TDS/97


Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 31.03.2007
Местоположение: shumen

Re: проблем с TDS-са

Мнение от stasi » 31 Дек 2013, 19:08

колега не са ти наместени милиграмите на горивото от плочката на помпата.пуска повечко нафта.ако имаш възможност закачи я на диагностика и да ти настроят горивото.
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 29.08.2012
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: Е-36/2.5TDS
Мечтае да кара: MUSTANG/SHELBI COBRA GT520

Re: проблем с TDS-са

Мнение от bat sashko » 11 Яну 2014, 13:52

колега помпата е от ремонт за смяна на гумички семеринги.преди и след ремонта е едно и също

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: проблем с TDS-са

Мнение от Dream_BMW » 01 Фев 2014, 15:42

Колега и аз го имам този проблем и тук са ми обяснявали,че трябва финна настройка на ГНП-то. Смятам че са прави. Явно положението на плочката е много важно да се позиционира точно.Лятото планувам да търся професионална помощ и ако се оправи ще споделя. Ако преди това решиш проблема си,бъди така добър да споделиш тук за решението. Ще бъде от полза най-малко на мен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: проблем с TDS-са

Мнение от No0k » 01 Фев 2014, 17:01

Иска softwere-на центровка на гнп, но според мен е проблем от по малко нафта, а не от повече. Аз също го имам този проблем но само на леко студен мотор, после се оправя. Ще пробвам да вдигна малко милиграмите и ще споделя. Но преди това ще видя за всеки случай и вакуумите си. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: проблем с TDS-са

Мнение от vladobate » 02 Фев 2014, 13:48

Аз пък си мисля, че е софтуерен проблем. Някой от режимите се е бъгнал. Вакумите нямат общо. Колега , пробвай като си натиснал спирачката и се появи проблема да я пуснеш за 2 секунди и после пак натисни да спираш. При мен така се оправяше и изчезваше проблема , което ме навежда на идеята от първото ми изречение . Ако горивото в гнп е прекалено малко или много ще се усеща и на празен ход на място , то и така се наствройва , а колегата не описва подобно поведение . Проблема е само в движение и то при намаляне на скоростта ( обикновено натискаме спирачка ) затова и предложих да се отпусне за момент и да се натисне наново , може и няколко пъти за едно спиране , за да се прецени точно режима при който се появява проблема . Вакумите какво , това не е бензинова кола , че да се бърка горивната смес със загуба на малко вакум , той се създава то вакумпомпа и е малко или многонезависимо. Вакум липсващ на управлението на егр клапана може само да не го отваря когато трябва , но и със напълно запушен такъв пак няма да се появи подобен проблем . Вакумни маркучи , един трябва да влиза в електромагнитния клапан на управлението на егр оттам продължава към мемраната на клапана отварящ егр , други вакуми повечето модели нямта . Има евентуално още едно вакумно захранване с вакум ако имате щорички на водния радиатор и това е . Да не се бърка подобен вакум маркуч , който обаче излиза от всмукателния колектор и е свързан към мап , но там вече имаме налягане не вакум . Успех .
Последна промяна vladobate на 02 Фев 2014, 14:03, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: проблем с TDS-са

Мнение от Dream_BMW » 02 Фев 2014, 13:52

No0k написа:Иска softwere-на центровка на гнп, но според мен е проблем от по малко нафта, а не от повече. Аз също го имам този проблем но само на леко студен мотор, после се оправя. Ще пробвам да вдигна малко милиграмите и ще споделя. Но преди това ще видя за всеки случай и вакуумите си. :yes:

Доста инфо по този проблем съм изчел и докато не го оправя,няма да знам къде точно е проблема,та да споделя с вас тук. При мен претрисането се промени по отношение на оборотен диапазон и положение на педала на газта след като ми сменяха уплътненията на ГНП. Най-вероятно заради промененото положение на плочката се промени и поведението на претрисането. При студено време на студен мотор е по-силно изразено от колкото при топло време,най-вероятно заради повечето гориво което ЕКУ-то подава като команда на плочката и ъгъла на запалване,тъй като температурите на околната среда са по-ниски. Но лятото когато загрее мотора на празен ход се усеща претрисване с по-рядка цикличност от порядъка на една-две секунди между отделните претрисания. Не знам дали проблема е един и същ,но лятото ще стане ясно,защото тогава ще я подложа на обслужване,което ще включва почистване на плочката,настройка на положението и както и регулиране на дюзите.
Доста стойностни мнения по въпроса има в тази тема. viewtopic.php?f=8&t=322609

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 25.09.2010
Пол: Мъж
Кара: Кучките да се подмокрят

Re: проблем с TDS-са

Мнение от red bulll » 03 Фев 2014, 0:40

Колега закарай я колата на специалист който да погледне и най-дребните настройки на ГНП ! То с тия ТДС-ки проблемите не се оправят ,но надеждата умира последна :)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: проблем с TDS-са

Мнение от vld » 03 Фев 2014, 13:24

Вероятно оборотите са ниски, само това може да се променя софтуерно на тия коли.
Аз моята плочка съм я местил как ли не на бедно на богато и такъв симптом не е имало никога, така че едва ли проблема е в центровката на помпата.
Освен това натискането на спирачката е пряко свързано с произведеното количество вакум което се съхранява в балона на сервото и работата на вакум помпата която е закачена на разпределителния вал.
Аз бих се огледал за проблеми във вакум помпата и клапана за задържане на налягането, както и маркучите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: проблем с TDS-са

Мнение от zvetiko » 04 Фев 2014, 18:32

bat sashko написа:здравейте колеги,имам проблем с TDS-са.Карамго вече 2-ра година и от как съм го купил имам проблем.При движение на празан ход при натискане на спирачката мотора започва да тресе все едно недостига гориво.Това продължава докато колата не спре напълно,след това утихва и зарабитва нормално.Допитах се до други колеги и повечето ми казаха да си погледна вакуумите но при мен мислия че липсва един към еегера.ако някои е имал такъв проблем да пише или някаква схема да праща или да пише на лично,да даде кординати да се видим за 10-мин само да погледна как са вързани при него бакуумите.мотора ми е с пластмасовите колектори 325TDS/97


Колега, изолирай напълно и отвсякъде EGR клапана- да стане обикновена тръба. ;) Всички отворени маркучи по вакум линията ги запуши.
Виж какво ще стане когато извадиш буксата на стоп-машинката. И успех. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: e36 330d touring
Мечтае да кара: РК-1

Re: проблем с TDS-са

Мнение от ник » 09 Апр 2014, 8:04

Някакво развитие по този проблем :roll:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook