Проблем с клаксона.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Проблем с клаксона.
Преди бях с волана с бега, сега сложих М тех 1ца. Понеже стария клаксон се свързваше към една букса я отрязах и единия край свързах към маса на болта на патрона за палене, другата я свързах към металното, което опира в самия волан. За съжеление обаче не винаги имам клаксон. По някой път работи отлично, друг път трябва да му ударя една тупаница централно и тогава започва да работи. Според вас, дали проблема е масата към болта, където съм го сложил ?
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Проблем с клаксона.
Оригинално от къде се взима маса за клаксона на по-старите модели ?
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем с клаксона.
Я! ...и моя клаксон не ще да заработи. Всичко си му е наред - релета, свирки, волана също. Цялата схема е, че липсва маса на волана. При подаване на маса директно на пинчето, опиращо във волана, свири. Когато трябва да си вземе само маса от волана нищо не става. Подаваш маса някъде на кормилния вал - свири. Страшна работа. Някъде нещо ми липсва, но няма как да разбера какво... някой ако знае как масата стига до вътрешността на волана 

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани