2 проблема.....помагайте!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

2 проблема.....помагайте!!!

Мнение от Enslaving_Lecher » 27 Сеп 2006, 22:50

Здравейте, първо да се похваля, че днес се сдобих с 2 тениски и съм доволен, Благодарности на MS :clap:
Така, първият проблем е следният: от вчера сутринта движението на волана стана затруднено, при завиване се чува и усеща нещо като търкане между две пластмаси :?: (вътре от купето е звука, не от двигателното отделение). Прочетох всички теми, които намерих с търсачката, но отговор не намерих, да кажа, че нямам течове на хидравлично масло, също и не вие рейката, но се чува понякога един звук като бълбучене на балонче, през интервал от 2-3 секунди :help:
Вторият проблем е, че когато изключа климатроника (с дисплеят е) без значение колко е работил (може и 5 сек.) вентилаторче ли е какво ли продалжава да си върти из зад дисплея :?: Преди време като започна проблема бях писал и отговорите бяха, че е вентилаторче, което обдухвало някакъв чип, но вече не е топло, а то все си върти? Сменя ли се или е за смяна кондензаторче, това открих с търсачката - дайте съвет моля!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 28 Сеп 2006, 10:06

Долеи масло в хидравликата за тва дет брамчи не се кахари, така си е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 275
Регистриран на: 20.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от vase F1 » 28 Сеп 2006, 11:05

Колегата Se7ven е прав доливай бърже масло
да не прецакаш помпата :roll:
България над всичко
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 28 Сеп 2006, 11:06

за волана пас, за вентилаторчето - вероятно има минимално време на въртене, дори да е студен след 5 секундно включване... при теб като започне и не спира да се върти ли? или просто върти минута-две...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 28 Сеп 2006, 11:17

Това вентилаторче засмуква въздух от купето навътре през една цепнатина, към датчик за темп., за да може климатроникът да знае колко е температурата в купето със сигурност. Това е много хитро решение, защото така инфото за температурата, която получава климатроника е по-реална. Аз съм с климатроника с врътките и при мен се чува известно време, след като изгася колата. Имам едни съмнения, че скоро ще трябва да стигна до това вентилаторче, защото го чувах на моменти да "престъргва" леко, докато карах към морето лятото. Прецени при теб как е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 28 Сеп 2006, 22:41

turbo написа:Това вентилаторче засмуква въздух от купето навътре през една цепнатина, към датчик за темп., за да може климатроникът да знае колко е температурата в купето със сигурност. Това е много хитро решение, защото така инфото за температурата, която получава климатроника е по-реална. Аз съм с климатроника с врътките и при мен се чува известно време, след като изгася колата. Имам едни съмнения, че скоро ще трябва да стигна до това вентилаторче, защото го чувах на моменти да "престъргва" леко, докато карах към морето лятото. Прецени при теб как е.

е тва е.бахти тук сме вече като доктори с поставянето на диагнози.
следващия моляяя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 28 Сеп 2006, 22:44

не не доктори а като кашпировски.лекуваме от разстояние.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1383
Регистриран на: 17.09.2004
Местоположение: Банкя
Кара: E21 79'

Мнение от Pin2 » 29 Сеп 2006, 0:37

От как съм взел колата (вече 2 години и кусор), при гасене се чува вентилаторчето за по около 20 секунди и спира. Свикнах му и не мисля, че е проблем. Е36-ците знам че винаги имат теч на електроенергия и няма да се учудя ако някои странни електрони ми "ръчкат" колата нощно време :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 29 Сеп 2006, 4:21

Така, вчера бях на "лекар" и проблеми с хидравликата нямам (да чукна на дърво :D ), бетон е, дори при пълен ляв или десен нямам загуба на обороти. Бълбукането било от парното, когато духа на топло, не се бях замислял, но е така. Било нормално. А за вентилаторчето и при мен пристъргва от време на време, като понякога като изгася колата си върти 2-3 мин, понякога повече, понякога въобще не се чува, забравих да питам за този проблем в сервиза :uups:

п.п: сервизът е БМВ-Варна

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 04 Окт 2006, 23:50

Ами то не мисля че лекото падане на оборотите при пълно навъртане на волана е ненормално.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 05 Окт 2006, 2:28

vitamincpp написа:Ами то не мисля че лекото падане на оборотите при пълно навъртане на волана е ненормално.


Нормално е да падат леко, ако си навъртял докрай ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook