Е36 tds не пали , СПЕШНО!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Е36 tds не пали , СПЕШНО!!!
Проблема е следния , направих един малък ремонт на колата и сега няма палене.До преди 4 дена нямаше никакви грижи с палене на топло,студено и т.н. и т.н. винаги тдс-ката си пали от четвърт и заминава.Става дума за 318тдс.
Сега ще обясня подробно за ремонта , какво точно съм свалял и какво съм правил , а вие моля давайте предложения щото утре трябва да пътувам на 1000000% и следващите три дни ще мина около 1000км с тая кола
и трябва да запали на 100% утре
Сега свалях от горе всмукатели , охладитела , клапите за парното , воден радиатор,кулера,сменях турбото с друго (взех го от колега от форума) долу сменях едни тампони на изпускателната система където се хващат за кутията , гарнитура капак клапани.
Всички водни съединения бяха свалени чистени,металното съединение което влиза в егр-а и общо взето е това.
По нафтата не съм бутвал нищо , не съм барал апсолютно нищо.
Куплунги си спомням да съм откачал само два - тоя който влиза във всмукателните тръби , и кръглия куплунг който се намира точно под тях.
Друг куплунг който си спомням да съм разкачал е тоя на компресора на климатроника - но го сложих!
По турбото не влизат никакви електорники , там закачам изпускателите,малкия маркуч за маслото към картера , съединението към кулера и щуцера със двете дифтунки към блока
друго няма.
По радиаторите и кулерите няма никакви куплунги.
Единствената промяна която съм правил е да вържа охладителя защото беше изолиран поради някакъв теч на антифриз(не съм го изолирал аз в сервиза така са го направили преди време) - всичко останало ама всичко е сложено както си беше.
Свалях и хидравличното казанче - ако има някакво значение изобщо
Забелязах една зле изглеждаща маса вързана за всмукателните колектори към главата , но тя си е била винаги тя .... па и не я огледах за какво е но си работи май
След като събрах всичко , сложих акумулатора и ... тръбъъ , пръсках и с етер във филтъра , пак тръбъъ , нафта има в резервоара,гледах я че ходи до филтъра и до там няма проблем.
После разкачих дюзата на първи цилиндър и .... нафта йог
Клапана на помпата се чува че работи , цъка при отваряне и затваряне.
Въпроса ми е - дали не съм пропуснал някъде куплунг някакъв или маса - но нямам никакъв спомен да съм барал нещо такова.
Пак казвам - по нафтовата система нищо не е бутано.
Единствените промени които съм правил е - смяна на турбо и връзване на охладителя.
Поокъпах разпределителния вал с масло преди да затворя , нямам останали части или болтове или каквото и да е след ремонта или "ремонта"
не знам защо не ходи нафта до дюзите
, никога преди ама никога тая кола не е имала проблеми с палене и тем подобни - винаги на четвърт!
Та молбата ми е - някой който е разглабял тоя мотор да ме подсети какво съм пропуснал , или да даде някаква идея какво да направя утре.
Като цяло утре мисля да сваля всмукателите пак да раздвижа тая букса която влиза в тях,да проверя вакума , и кръглия куплунг под тях и ... тва е за друго не се сещам още.
Ако е от значение - колата стоя 4 дена без акумулатор.
Та тва е - само знам че утре на жива умряла трябва да пали и да въри и в петък да ме прибере обратно
Сега ще обясня подробно за ремонта , какво точно съм свалял и какво съм правил , а вие моля давайте предложения щото утре трябва да пътувам на 1000000% и следващите три дни ще мина около 1000км с тая кола


Сега свалях от горе всмукатели , охладитела , клапите за парното , воден радиатор,кулера,сменях турбото с друго (взех го от колега от форума) долу сменях едни тампони на изпускателната система където се хващат за кутията , гарнитура капак клапани.
Всички водни съединения бяха свалени чистени,металното съединение което влиза в егр-а и общо взето е това.
По нафтата не съм бутвал нищо , не съм барал апсолютно нищо.
Куплунги си спомням да съм откачал само два - тоя който влиза във всмукателните тръби , и кръглия куплунг който се намира точно под тях.
Друг куплунг който си спомням да съм разкачал е тоя на компресора на климатроника - но го сложих!

По турбото не влизат никакви електорники , там закачам изпускателите,малкия маркуч за маслото към картера , съединението към кулера и щуцера със двете дифтунки към блока

По радиаторите и кулерите няма никакви куплунги.
Единствената промяна която съм правил е да вържа охладителя защото беше изолиран поради някакъв теч на антифриз(не съм го изолирал аз в сервиза така са го направили преди време) - всичко останало ама всичко е сложено както си беше.
Свалях и хидравличното казанче - ако има някакво значение изобщо

Забелязах една зле изглеждаща маса вързана за всмукателните колектори към главата , но тя си е била винаги тя .... па и не я огледах за какво е но си работи май

След като събрах всичко , сложих акумулатора и ... тръбъъ , пръсках и с етер във филтъра , пак тръбъъ , нафта има в резервоара,гледах я че ходи до филтъра и до там няма проблем.
После разкачих дюзата на първи цилиндър и .... нафта йог

Клапана на помпата се чува че работи , цъка при отваряне и затваряне.
Въпроса ми е - дали не съм пропуснал някъде куплунг някакъв или маса - но нямам никакъв спомен да съм барал нещо такова.
Пак казвам - по нафтовата система нищо не е бутано.
Единствените промени които съм правил е - смяна на турбо и връзване на охладителя.
Поокъпах разпределителния вал с масло преди да затворя , нямам останали части или болтове или каквото и да е след ремонта или "ремонта"

не знам защо не ходи нафта до дюзите

Та молбата ми е - някой който е разглабял тоя мотор да ме подсети какво съм пропуснал , или да даде някаква идея какво да направя утре.
Като цяло утре мисля да сваля всмукателите пак да раздвижа тая букса която влиза в тях,да проверя вакума , и кръглия куплунг под тях и ... тва е за друго не се сещам още.
Ако е от значение - колата стоя 4 дена без акумулатор.
Та тва е - само знам че утре на жива умряла трябва да пали и да въри и в петък да ме прибере обратно

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Е36 tds не пали , СПЕШНО!!!
Нафта ходи ли до помпата? Работят ли ти подгревните свещи, на таблото свети ли нещо, което не си го виждал преди това? Да не си скъсал някой кабел към помпата или умната дюза? Ако идва до помпата нафта, може да не отваря клапана... огледай там...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Е36 tds не пали , СПЕШНО!!!
Колега, внимателно огледай кръглия куплунг, който си мислиш, че си свързал добре. Разкачи го и много внимателно го закачи отново. Основата на въпросния куплунг доста често превърта в пластмасата където е закрепена. Ти си мислиш, че си го свързал, но на практика той не е добре закопчан и помпата няма управление
Весело посрещане на новата година.
Весело посрещане на новата година.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- дид0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Е36 tds не пали , СПЕШНО!!!
Още едно предположение.... ако имаш друг ключ пробвай с него! На мен ми се беше случило абсолютно същото (не идваше нафта до дюзите) пробвах с другия ключ и запали!

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Е36 tds не пали , СПЕШНО!!!
дид0 написа:Още едно предположение.... ако имаш друг ключ пробвай с него! На мен ми се беше случило абсолютно същото (не идваше нафта до дюзите) пробвах с другия ключ и запали!


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- дид0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Е36 tds не пали , СПЕШНО!!!
boksioraE39 написа:дид0 написа:Още едно предположение.... ако имаш друг ключ пробвай с него! На мен ми се беше случило абсолютно същото (не идваше нафта до дюзите) пробвах с другия ключ и запали!
Просто EWS си беше "забравил" ключа.

- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Е36 tds не пали , СПЕШНО!!!
Готово запали
Не знам от кво обаче , просто свалик всмукателите размърдах кръглия куплунг врътнах и запали
и тва е.
Или е било от въпросния куплунг или снощи нещо е била в цикъл
Както и да е всичко е ок,благодаря много за мненията на всички , весело посрещане на 2014 !!!!

Не знам от кво обаче , просто свалик всмукателите размърдах кръглия куплунг врътнах и запали

Или е било от въпросния куплунг или снощи нещо е била в цикъл


Както и да е всичко е ок,благодаря много за мненията на всички , весело посрещане на 2014 !!!!


- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Е36 tds не пали , СПЕШНО!!!
Сега имам пще един въпрос към вас.
Както съм написал в първото си мнение преди ремонта охладителя беше изолиран , сега обаче аз го вързах и работата е там че сега нямам парно.
В ниските го няма никакво когато подавам газ си идва обаче слаба работа.
Звънях в сервиза където ми се поддържа колата да попитам и човека също каза че охладителя е прецакан и ако го вържа ще ми се изгуби парното.
Обаче когато бях свалил въпросния охладител му пусках въздух и го проверявах за запушвания и течове и всичко си беше наред
Нямам идея какво и защо става.
Въпроса е че не помня по какъв начин беше изолиран тоя охладител,помня че единия т маркучите имаше тапа и тва е.
Та сега докато си намеря друг искам да го изолирам пак и въпроса ми е ако свържа директно двете съединения които съм посочил на снимката дали ще има проблем.
Както съм написал в първото си мнение преди ремонта охладителя беше изолиран , сега обаче аз го вързах и работата е там че сега нямам парно.
В ниските го няма никакво когато подавам газ си идва обаче слаба работа.
Звънях в сервиза където ми се поддържа колата да попитам и човека също каза че охладителя е прецакан и ако го вържа ще ми се изгуби парното.
Обаче когато бях свалил въпросния охладител му пусках въздух и го проверявах за запушвания и течове и всичко си беше наред

Нямам идея какво и защо става.
Въпроса е че не помня по какъв начин беше изолиран тоя охладител,помня че единия т маркучите имаше тапа и тва е.
Та сега докато си намеря друг искам да го изолирам пак и въпроса ми е ако свържа директно двете съединения които съм посочил на снимката дали ще има проблем.

- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Е36 tds не пали , СПЕШНО!!!
Сега имам още един въпрос към вас.
Както съм написал в първото си мнение преди ремонта охладителя беше изолиран , сега обаче аз го вързах и работата е там че сега нямам парно.
В ниските го няма никакво когато подавам газ си идва обаче слаба работа.
Звънях в сервиза където ми се поддържа колата да попитам и човека също каза че охладителя е прецакан и ако го вържа ще ми се изгуби парното.
Обаче когато бях свалил въпросния охладител му пусках въздух и го проверявах за запушвания и течове и всичко си беше наред
Нямам идея какво и защо става.
Въпроса е че не помня по какъв начин беше изолиран тоя охладител,помня че единия т маркучите имаше тапа и тва е.
Та сега докато си намеря друг искам да го изолирам пак и въпроса ми е ако свържа директно двете съединения които съм посочил на снимката дали ще има проблем.
Само искам да кажа че парното по принцип няма проблеми , с ново радиаторче е и така нататък.Преди си имаше перфектно парно.
Мерси.
Както съм написал в първото си мнение преди ремонта охладителя беше изолиран , сега обаче аз го вързах и работата е там че сега нямам парно.
В ниските го няма никакво когато подавам газ си идва обаче слаба работа.
Звънях в сервиза където ми се поддържа колата да попитам и човека също каза че охладителя е прецакан и ако го вържа ще ми се изгуби парното.
Обаче когато бях свалил въпросния охладител му пусках въздух и го проверявах за запушвания и течове и всичко си беше наред

Нямам идея какво и защо става.
Въпроса е че не помня по какъв начин беше изолиран тоя охладител,помня че единия т маркучите имаше тапа и тва е.
Та сега докато си намеря друг искам да го изолирам пак и въпроса ми е ако свържа директно двете съединения които съм посочил на снимката дали ще има проблем.
Само искам да кажа че парното по принцип няма проблеми , с ново радиаторче е и така нататък.Преди си имаше перфектно парно.
Мерси.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Е36 tds не пали , СПЕШНО!!!
Хора айде ако не знаете поне някой със същия двигател да ми постне една снимка на охладителя да видя кои съединения влизат там.

- denises26
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: 728
- Мечтае да кара: Алпина
Re: Е36 tds не пали , СПЕШНО!!!
Утре ще снимам и ще ти постна снимка. 

- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Е36 tds не пали , СПЕШНО!!!
Ок колега мерси , хубава работа ще ми свършиш.
Обаче тая кочина пак спря да пали
Обаче тая кочина пак спря да пали


12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани