Вентилатор
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Вентилатор
Някой да знае как наи безболезнено се сваля вентилатора на парното,6тото маи са заминали 4етките.Тръгва след като си напъхам ръката и бутна перката на ръка.
Другият ми въпрос е:Когато съм си пуснал парното да духа топло,играят ли роля врътките с грдусите на климатика.Пак казвам 4е става дума за пуснато парно,а не климатик!!
Другият ми въпрос е:Когато съм си пуснал парното да духа топло,играят ли роля врътките с грдусите на климатика.Пак казвам 4е става дума за пуснато парно,а не климатик!!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
С кой климатик си? Може би си с климатроника с врътките? Ако си с него то ДА, градусите играят и на топло. А за вентилатора, ако можеш да стигнеш до местата, където лагерува ротора с корпуса и успееш да ги смажеш най-вероятно ще тръгне, както трябва. Просто се е зацапал с времето.
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
мда за врътките, особено ако си с клима_троник_ и аз имах въпроси и е пообсъдено, погледни тази тема
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=37620

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=37620

- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Да мерси за обяснението за врътките,оба4е по сложната работа с вентилатора си остава.Малко ме самнява 4е ако смажа лагерите 6те се оправи,6тото като го бутна на ръка си завърта отли4но и после като го спра си има голяма инерция т.е. лагерите не са пред блокирване и да затягат или пък да скребуцат ако са останали без смаска.А и на ръка като въртя перката се варти с лекота.Пове4е клоня към заминали 4етки оба4е как се сваля не искам и да си мисля.Пробвал съм и откъм двигателя с разглобена инжекция уж да се отвори място оба4е нестава,неможе да се извади от там.Единствения на4ин маи е да се пръсне цялата предница отвътре,ама не ми се мисли за това.
Някои ако е патил и го е вадил по друг на4ина моля да каже,4е е много неприятно при всяко второ палене да дигам капака да го побутвам.
А забравих да кажа 4е не всеки път отказва да работи.Понякога си се вклю4ва без проблем,ама пове4ето пъти не6те.
Така4е ако някои гое вадил да каже как.
Някои ако е патил и го е вадил по друг на4ина моля да каже,4е е много неприятно при всяко второ палене да дигам капака да го побутвам.
А забравих да кажа 4е не всеки път отказва да работи.Понякога си се вклю4ва без проблем,ама пове4ето пъти не6те.
Така4е ако някои гое вадил да каже как.
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Да из4етох темата,мерси за нея,но все о6те не ми ясно как 6те се изваДИ откъм двигателя.Хиляди пъти сам се мъ4ил но мястото е адски тясно
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Само 6те те помоля да не говори6 глупости на изуст.Тинякога свалял ли си го този вентилатор и за какви еврейски звезди ми говори6.Аз току 6то се пребирам след като цял ден си играх за да го извадя с 300 зора и ако пък ми обясни6 как 6те смени6 4етките на място без да го извади6 от колата 6те те по4ерпя.Целият мотор заедно с корпуса му са капсоловани и не подлежат на ремонт най-образно казано.
PIPERKOV написа:Само 6те те помоля да не говори6 глупости на изуст.Тинякога свалял ли си го този вентилатор и за какви еврейски звезди ми говори6.Аз току 6то се пребирам след като цял ден си играх за да го извадя с 300 зора и ако пък ми обясни6 как 6те смени6 4етките на място без да го извади6 от колата 6те те по4ерпя.Целият мотор заедно с корпуса му са капсоловани и не подлежат на ремонт най-образно казано.
!!!!
Значи моя мотор е с двойна перка ,докато твоя модел е по друг ,от по старите и съм го свалял да и е с еврейски звезди .

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
bmwdriver написа:Без грубости и квалификации по адрес на другите потребители
Да разбира се ,но не е нужно някой да ми казва че говоря глупости и да се изказва неподготвен като незнае моделите и за какво точно става въпрос.Постарал съм се да дам схема с ,която регулирането на оборотите става още по плавно от оригиналния таралеж, който е правен във Франция между другото и някой ти казва че говоря глупости

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Мисля,че изяснихме въпроса
Когато оспорвате някакво изказване,го правете цивилизовано и го
подкрепяйте с факти.
Така няма да се получават недоразумения и ще се спазва добрия тон.
Мисля,че целта на форума е да си помагаме,а не да се караме за глупости

Когато оспорвате някакво изказване,го правете цивилизовано и го
подкрепяйте с факти.
Така няма да се получават недоразумения и ще се спазва добрия тон.
Мисля,че целта на форума е да си помагаме,а не да се караме за глупости

- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Искам да се извиня на колегата ако сам го обидил с не6то,да не го приема толкова ли4но.Може би бях и леко поизнервен понеже от ротора не става ни6то и го хварлих в боклука.
О6те веднъж искам да бъда извинен.
И да попитам имали разлика между вентилатор за кола с климатик от този който е за кола без,и ако има каква е тя?
О6те веднъж искам да бъда извинен.
И да попитам имали разлика между вентилатор за кола с климатик от този който е за кола без,и ако има каква е тя?
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани