Вентилатор

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Вентилатор

Мнение от PIPERKOV » 25 Сеп 2006, 20:28

Някой да знае как наи безболезнено се сваля вентилатора на парното,6тото маи са заминали 4етките.Тръгва след като си напъхам ръката и бутна перката на ръка.
Другият ми въпрос е:Когато съм си пуснал парното да духа топло,играят ли роля врътките с грдусите на климатика.Пак казвам 4е става дума за пуснато парно,а не климатик!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 26 Сеп 2006, 16:10

С кой климатик си? Може би си с климатроника с врътките? Ако си с него то ДА, градусите играят и на топло. А за вентилатора, ако можеш да стигнеш до местата, където лагерува ротора с корпуса и успееш да ги смажеш най-вероятно ще тръгне, както трябва. Просто се е зацапал с времето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 26 Сеп 2006, 17:57

мда за врътките, особено ако си с клима_троник_ и аз имах въпроси и е пообсъдено, погледни тази тема

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=37620

;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 26 Сеп 2006, 20:17

Да мерси за обяснението за врътките,оба4е по сложната работа с вентилатора си остава.Малко ме самнява 4е ако смажа лагерите 6те се оправи,6тото като го бутна на ръка си завърта отли4но и после като го спра си има голяма инерция т.е. лагерите не са пред блокирване и да затягат или пък да скребуцат ако са останали без смаска.А и на ръка като въртя перката се варти с лекота.Пове4е клоня към заминали 4етки оба4е как се сваля не искам и да си мисля.Пробвал съм и откъм двигателя с разглобена инжекция уж да се отвори място оба4е нестава,неможе да се извади от там.Единствения на4ин маи е да се пръсне цялата предница отвътре,ама не ми се мисли за това.
Някои ако е патил и го е вадил по друг на4ина моля да каже,4е е много неприятно при всяко второ палене да дигам капака да го побутвам.
А забравих да кажа 4е не всеки път отказва да работи.Понякога си се вклю4ва без проблем,ама пове4ето пъти не6те.
Така4е ако някои гое вадил да каже как.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 26 Сеп 2006, 21:12


ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 26 Сеп 2006, 21:34

Да из4етох темата,мерси за нея,но все о6те не ми ясно как 6те се изваДИ откъм двигателя.Хиляди пъти сам се мъ4ил но мястото е адски тясно

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 01 Окт 2006, 19:44

Само 6те те помоля да не говори6 глупости на изуст.Тинякога свалял ли си го този вентилатор и за какви еврейски звезди ми говори6.Аз току 6то се пребирам след като цял ден си играх за да го извадя с 300 зора и ако пък ми обясни6 как 6те смени6 4етките на място без да го извади6 от колата 6те те по4ерпя.Целият мотор заедно с корпуса му са капсоловани и не подлежат на ремонт най-образно казано.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 01 Окт 2006, 21:17

PIPERKOV написа:Само 6те те помоля да не говори6 глупости на изуст.Тинякога свалял ли си го този вентилатор и за какви еврейски звезди ми говори6.Аз току 6то се пребирам след като цял ден си играх за да го извадя с 300 зора и ако пък ми обясни6 как 6те смени6 4етките на място без да го извади6 от колата 6те те по4ерпя.Целият мотор заедно с корпуса му са капсоловани и не подлежат на ремонт най-образно казано.
!!!!

Значи моя мотор е с двойна перка ,докато твоя модел е по друг ,от по старите и съм го свалял да и е с еврейски звезди . :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 01 Окт 2006, 21:30

Без грубости и квалификации по адрес на другите потребители :!:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от ///Vasko » 01 Окт 2006, 21:35

bmwdriver написа:Без грубости и квалификации по адрес на другите потребители :!:

Да разбира се ,но не е нужно някой да ми казва че говоря глупости и да се изказва неподготвен като незнае моделите и за какво точно става въпрос.Постарал съм се да дам схема с ,която регулирането на оборотите става още по плавно от оригиналния таралеж, който е правен във Франция между другото и някой ти казва че говоря глупости :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 01 Окт 2006, 21:41

Мисля,че изяснихме въпроса ;)
Когато оспорвате някакво изказване,го правете цивилизовано и го
подкрепяйте с факти.
Така няма да се получават недоразумения и ще се спазва добрия тон.
Мисля,че целта на форума е да си помагаме,а не да се караме за глупости :idea:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 02 Окт 2006, 18:10

Искам да се извиня на колегата ако сам го обидил с не6то,да не го приема толкова ли4но.Може би бях и леко поизнервен понеже от ротора не става ни6то и го хварлих в боклука.
О6те веднъж искам да бъда извинен.
И да попитам имали разлика между вентилатор за кола с климатик от този който е за кола без,и ако има каква е тя?

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook