БМВ 325is м50б25ту

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 29.05.2010

БМВ 325is м50б25ту

Мнение от martinasa » 14 Дек 2013, 5:56

ЗДРАВЕЙТЕ !
Имам проблем с моята кола. Онзи ден се прибрах от работа и си паркирах колата. На сутринта опитах да запаля но не успях помислих си, че е от телмературата (беше -10) опитах 2-3 пати и се заслушах дали бензиновата помпа работи, за жалост не се чуваше. Веднага след това проверих бушоните, които си бяха наред. След това я извадих и пробвах дали работи и се оказа че работи. Взех волтметара и проверих кабелите (нямаше напрежение). След това проверих напрежението на бушона, беше "0" волта. Помислих че е релето смених го но пак същата работа. След това извадих релето и замостих крачето за помпата, която започна да работи постояно. Пробвах така да запаля но неможах. След това праснах малко "break cleaner" в смукателя да пробвам дали има искра и неможа да припали. След това махнах едната бобина да проверя дали има искра и се оказа че има. Релето продължава да не работи. Прочетох че има едно главно реле което дава ток на това реле за помпата. Махнах релето на помпата и измерих волтажите и се оказва че навсякъде си има 12V. "за да работи релето трябва да има +12в и Маса" +12-те волта си ги има което си мисля че масата я няма. проверих това краче МАСА и се оказа че идва директно от ECU пин 1-вътрешна маса на ECU. Сложих моето ECU на друга кола и си запали значи е здраво. Взех един компютар четец и прочетох грешките но нямаше, възможно е да се се изтрили защото сменях и акомулатора да пробвам с друг. Пуснах на компютъра да чете оборотите от crankshaft-a при стартер прави 120 оборота но не пали.

Ако някой има на идея нещо за този проблем да ми пише или на скайп благодаря ви!
скайп: marti_nasaА

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 29.05.2010

Re: БМВ 325is м50б25ту

Мнение от martinasa » 21 Дек 2013, 5:20

Здравейте, намерих какав е проблема на колата и искам да споделя.
Проблема е е бил много прост но труден за намиране. Проблема беше в кабела на "camshaft position sensor" кабела беше направо се разпаднал защото е текло масло варху него и от там е дал на касо и е изгорил и датчика. Незнам обаче какво общо има бензиновата помпа, но сега понякога като дам контакт се включва за малко а понякога не се включва- трагва веднага кгато запаля.

Благодаря на форума и искам да споделя моя опит с вас приятели, дано да съм помогнал на някого!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook