свързване на аларма
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: свързване на аларма
baitun написа:mihal написа:готово е всичко , двойното заключване работи с едновременен сигнал за откл(17пин) и заключване(4-ти пин) , разделен с диоди... вратите ги вързах кам капака и багажника че на входа за врати ми пише 4 волта
що така не знам, ако трябва там ще ги изместя но тогава ме достраша да не изгори нещо
а за отключването бях объркал жичките
Колега дългия импулс за заключване мери ли го и + или - подава
тази аларма явно няма дълък импулс за заключване,
-има опция с 10 секунден импулс(да ти светва фаровете)- ползвах него за заключване без аларма+стъкла
-има И друг бутон за отварянбе на багажник(3сек) него го направих за отключване пак без аларма
а бутона за самата аларма мисля че може да се програмира на 1 или 3 сек, което не стига
jlpetkov написа:колега mihal как така е пишело 4 волта за вратите? да не би да пише 4 врати![]()
каква ти е алармата която връзваш?
и прави ли свързване към комфорт модула да вдига спуснатите прозорци?
пуснал съм таблица, виж пин 20 от 22 -пиновата букса какво пише
Clifford concept 300 G4
Малко ми е Х този датчик "глас темперинг" и микрофончето що не бачкат, може и аз да греша, май само за движение датчика работи... или трябва да се настрои софтуерно

- jlpetkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW X5 M
- Детайли за колата: блъсната E36 318ti, '95
Re: свързване на аларма
честно казано аз мисля че не трябва да се притесняваш за вратите според мен пише минимално - и + както и на другите колонки ама щот им е малко местото и не са написали min...
а от бутоните на вратите не идва ли маса??? тогава по скоро е максимално напрежение, така че то по скоро иска маса да дойде през бутона.
а датчика за стъклото как го пробва?!?
той доколкото схващам има "повърхностен пиезоелектрически контакт" по стъклото и като се чупи стъклото алармата детектва липсата на тая верига - демек мисля че трябва да има две крачета залепени на стъклото в различни краища ама не съм сигурен.
аз мисля да си взема сатурн 6 като в темата на колегата методи та да не се мъча да я разгадавам
а от бутоните на вратите не идва ли маса??? тогава по скоро е максимално напрежение, така че то по скоро иска маса да дойде през бутона.
а датчика за стъклото как го пробва?!?
той доколкото схващам има "повърхностен пиезоелектрически контакт" по стъклото и като се чупи стъклото алармата детектва липсата на тая верига - демек мисля че трябва да има две крачета залепени на стъклото в различни краища ама не съм сигурен.
аз мисля да си взема сатурн 6 като в темата на колегата методи та да не се мъча да я разгадавам



- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: свързване на аларма
това е датчика , чукам го не реагира , към него е свързано и микрофончето...
сатурн няма лошо но на мен не ми се даваха кинти за аларма и взех употребявана каквато намерих
сатурн няма лошо но на мен не ми се даваха кинти за аларма и взех употребявана каквато намерих
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: свързване на аларма
Днес, благодарение на мен
си оправих алармата. Който има проблеми с аларма Марк 1500 или Скорпион да пише, имах проблем с дългия импулс за вдигане на стъклата и реших проблема-за всичко друго има описание от колегата Методи, на който съм изключително благодарен за темите и съветите-евала Мето 


- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: свързване на аларма
Извинявам се, че вдигам стара тема, но не исках да пускам нова. Ще си слагам модул за централно, защото дистанционното, което имах спря да работи. То е към някаква оригинална аларма, която мисля да махна. Общо взето всичко ми е ясно по връзването на модула за октключване и заключване на колата, но не знам къде да вържа изводите от модула за задействането на мигачите. Имаше една тема в този форум за свързване на аларма, която прочетох, но доколкото разбрах в нея мигачите са дадени да се свържат някъде под кормилото. А аз ще монтирам модула за жапката при модулите и искам да попитам ако някой знае там някъде мога ли да се закача към мигачите?
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани