Прекъсване 318 tds
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- vlatku
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.11.2011
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 318TDS
- Мечтае да кара: F10
- Детайли за колата: 318 TDS Touring
Прекъсване 318 tds
Здравейте колеги,
от известно време колата ми почна да претриса много странно, все едно някой и спира горивото и го пуска веднага.Отидох на диагностика и пича ми каза, че ми е заминал температурния датчик който давал сигнал към помпата относно горивната смес и от там ми давало голямо предверение и това и бил проблема.Датчика постоянно дава температура 140 градуса.Възможно ли е да е това проблема и може ли някой да ми каже къде се намира този датчик да хвана да го сменя да вида дали ще се оправи.
от известно време колата ми почна да претриса много странно, все едно някой и спира горивото и го пуска веднага.Отидох на диагностика и пича ми каза, че ми е заминал температурния датчик който давал сигнал към помпата относно горивната смес и от там ми давало голямо предверение и това и бил проблема.Датчика постоянно дава температура 140 градуса.Възможно ли е да е това проблема и може ли някой да ми каже къде се намира този датчик да хвана да го сменя да вида дали ще се оправи.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Прекъсване 318 tds
vlatku написа:Здравейте колеги,
от известно време колата ми почна да претриса много странно, все едно някой и спира горивото и го пуска веднага.Отидох на диагностика и пича ми каза, че ми е заминал температурния датчик който давал сигнал към помпата относно горивната смес и от там ми давало голямо предверение и това и бил проблема.Датчика постоянно дава температура 140 градуса.Възможно ли е да е това проблема и може ли някой да ми каже къде се намира този датчик да хвана да го сменя да вида дали ще се оправи.
Ти за какво си ходил на диагностика, като след издадена такава продължаваш да се съмняваш и да питаш във форума?Що просто не си пусна 1 клипче как ти прекъсва колата, и колегите да ти кажат да си смениш половината кола за да се оправи?Така е по-лесно, все пак сме форум, и форумните разбирачи са най-големите.
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: Прекъсване 318 tds
Трябва май първо да уточниш за температура на гориво или температура на двигател става дума.
Сензор за температура на горивото:
Намира се в ГНП.
Мериш с мултицет на буксата на компа,пинове 13 и 35.
20°С-2280-2720 ома
80°С-641-681 ома
Сензор за температурата на охладителната течност:
Намира се под всмукателните колектори.
Мериш на пинове 13 и 53.
20°С-2280-2720 ома
80°С-290-350 ома
Сензор за температура на горивото:
Намира се в ГНП.
Мериш с мултицет на буксата на компа,пинове 13 и 35.
20°С-2280-2720 ома
80°С-641-681 ома
Сензор за температурата на охладителната течност:
Намира се под всмукателните колектори.
Мериш на пинове 13 и 53.
20°С-2280-2720 ома
80°С-290-350 ома
- ТРСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: Аксаково
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS , Nissan primera 4x4
- Мечтае да кара: GTR
- Детайли за колата: комби,М пакет
Re: Прекъсване 318 tds
ekcta3uto написа:vlatku написа:Здравейте колеги,
от известно време колата ми почна да претриса много странно, все едно някой и спира горивото и го пуска веднага.Отидох на диагностика и пича ми каза, че ми е заминал температурния датчик който давал сигнал към помпата относно горивната смес и от там ми давало голямо предверение и това и бил проблема.Датчика постоянно дава температура 140 градуса.Възможно ли е да е това проблема и може ли някой да ми каже къде се намира този датчик да хвана да го сменя да вида дали ще се оправи.
Ти за какво си ходил на диагностика, като след издадена такава продължаваш да се съмняваш и да питаш във форума?Що просто не си пусна 1 клипче как ти прекъсва колата, и колегите да ти кажат да си смениш половината кола за да се оправи?Така е по-лесно, все пак сме форум, и форумните разбирачи са най-големите.
Човека не иска диагноза ,а пита къде е датчика ,та да си го смени.
С този за течността би могъл да се справи,освен ако не го обърка с този за таблото.
- vlatku
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.11.2011
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 318TDS
- Мечтае да кара: F10
- Детайли за колата: 318 TDS Touring
Re: Прекъсване 318 tds
ТРСТ написа:Трябва май първо да уточниш за температура на гориво или температура на двигател става дума.
Сензор за температура на горивото:
Намира се в ГНП.
Мериш с мултицет на буксата на компа,пинове 13 и 35.
20°С-2280-2720 ома
80°С-641-681 ома
Сензор за температурата на охладителната течност:
Намира се под всмукателните колектори.
Мериш на пинове 13 и 53.
20°С-2280-2720 ома
80°С-290-350 ома
Това ще го проверя още утре. Онзи на диагностиката ми каза че на водата съм имал 2 датчика, единия който ми показва температурата към таблото и друг който ми пускал сигнал към компютъра колко е заграля колата за да си прави сместа.На таблото си ми работи както трябва, днес ми казаха, че температурния датчик на моя модел бил двоен и за таблото и за компютъра.Утре ще свалям и дюзи да прегледам как са, че може и някоя от тях да се е прецакала ама той стенда ще покаже.И да попитам и друго за това предверение то не се ли определя от датчика на коляновия вал ?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Прекъсване 318 tds
vlatku написа:ТРСТ написа:Трябва май първо да уточниш за температура на гориво или температура на двигател става дума.
Сензор за температура на горивото:
Намира се в ГНП.
Мериш с мултицет на буксата на компа,пинове 13 и 35.
20°С-2280-2720 ома
80°С-641-681 ома
Сензор за температурата на охладителната течност:
Намира се под всмукателните колектори.
Мериш на пинове 13 и 53.
20°С-2280-2720 ома
80°С-290-350 ома
Това ще го проверя още утре. Онзи на диагностиката ми каза че на водата съм имал 2 датчика, единия който ми показва температурата към таблото и друг който ми пускал сигнал към компютъра колко е заграля колата за да си прави сместа.На таблото си ми работи както трябва, днес ми казаха, че температурния датчик на моя модел бил двоен и за таблото и за компютъра.Утре ще свалям и дюзи да прегледам как са, че може и някоя от тях да се е прецакала ама той стенда ще покаже.И да попитам и друго за това предверение то не се ли определя от датчика на коляновия вал ?
Няма такъв филм ТДС-а е с един датчик, комбиниран.
Предварението се определя от това в какъв момент помпата ще пръска гориво, датчика на коляноваия вал просто отчита обороти на маховика.
Проблема с претрисането на ТДС 99% от случаите е от плочката на помпата, просто много силно се замърсява и износва.
Сиппи добавка за почистване на дизелова горивна система, аз съм ползвал на STP, пълен резервоар и излизай на извънградско до бургас и обратно.
Ако не се оправи в което съм 99% сигурен, вече ще се наложи да си поиграеш с помпата на котка и мишка.

- vlatku
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 20.11.2011
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 318TDS
- Мечтае да кара: F10
- Детайли за колата: 318 TDS Touring
Re: Прекъсване 318 tds
vld написа:vlatku написа:ТРСТ написа:Трябва май първо да уточниш за температура на гориво или температура на двигател става дума.
Сензор за температура на горивото:
Намира се в ГНП.
Мериш с мултицет на буксата на компа,пинове 13 и 35.
20°С-2280-2720 ома
80°С-641-681 ома
Сензор за температурата на охладителната течност:
Намира се под всмукателните колектори.
Мериш на пинове 13 и 53.
20°С-2280-2720 ома
80°С-290-350 ома
Това ще го проверя още утре. Онзи на диагностиката ми каза че на водата съм имал 2 датчика, единия който ми показва температурата към таблото и друг който ми пускал сигнал към компютъра колко е заграля колата за да си прави сместа.На таблото си ми работи както трябва, днес ми казаха, че температурния датчик на моя модел бил двоен и за таблото и за компютъра.Утре ще свалям и дюзи да прегледам как са, че може и някоя от тях да се е прецакала ама той стенда ще покаже.И да попитам и друго за това предверение то не се ли определя от датчика на коляновия вал ?
Няма такъв филм ТДС-а е с един датчик, комбиниран.
Предварението се определя от това в какъв момент помпата ще пръска гориво, датчика на коляноваия вал просто отчита обороти на маховика.
Проблема с претрисането на ТДС 99% от случаите е от плочката на помпата, просто много силно се замърсява и износва.
Сиппи добавка за почистване на дизелова горивна система, аз съм ползвал на STP, пълен резервоар и излизай на извънградско до бургас и обратно.
Ако не се оправи в което съм 99% сигурен, вече ще се наложи да си поиграеш с помпата на котка и мишка.
За съжаление колега си много прав.Днес мерих дюзи всичко е наред, ходих на друго място на диагностика и там ми казаха че трябвало да се настройва помпата.Понеже днес нямат възможност ще карам колата в събота и дано да я оправят.После ще пиша какъв е проблема, но то е ясно.Тази плочка подменя ли се и колко пари евентуално ще струва тя? За пръв път карам дизел и ми е тъмна индия все още.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани