Започва да бие във волана след 140 км/ч - решено
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Започва да бие във волана след 140 км/ч - решено
Изчетох темите за биене във волана и тъй като не намирх нищо сходно с моя проблем реших да пусна нова тема.
Значи като вдигна над 140 км/ч започва да се усеща биене във волана. Не е много, но си дразни. Ходих на гумаджия и смених предните гуми с други (в доста добро състояние). Гумаджията каза, че джантите са на ред.
Това, което ме притеснява е, че навсякъде чета как ако има небалансирана гума или крива джанта биенето трябва да се усеща при доста по-ниска скорост. Сега ще отида да кача на баланс и задните гуми, но нямам голяма надежда, че ще е от тях.
Според вас какво може да е та чак след 140 км/ч да се усеща?
Значи като вдигна над 140 км/ч започва да се усеща биене във волана. Не е много, но си дразни. Ходих на гумаджия и смених предните гуми с други (в доста добро състояние). Гумаджията каза, че джантите са на ред.
Това, което ме притеснява е, че навсякъде чета как ако има небалансирана гума или крива джанта биенето трябва да се усеща при доста по-ниска скорост. Сега ще отида да кача на баланс и задните гуми, но нямам голяма надежда, че ще е от тях.
Според вас какво може да е та чак след 140 км/ч да се усеща?
Последна промяна totopz на 04 Ное 2013, 10:55, променена общо 1 път
- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Започва да бие във волана след 140 км/ч
Може да бъдат накрайници на рейката или луфт. Иначе аз с гумите с които ми дойде колата, имах силно биене във волана след 140км те имаха и цицини, голям кеф беше като си взех нови гуми 

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Започва да бие във волана след 140 км/ч
Маи баш от задните гуми се получава биене в по-високите скорости.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Започва да бие във волана след 140 км/ч
Централния отвор отговаря ли ти на джантите,че на мен така ми пробутаха джанти и то на всичкото отгоре с изместен център,та не втулки да слагаш,нищо не става,но с по-висока гума може и при по-голяма скорост вече да се усеща.С ниско профилни гуми като 17ки се усеща след 80км/ч.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Започва да бие във волана след 140 км/ч
Може да са шарнрии, но те се усещат при лек завои. Сигурен ли си, че гумите и джантите са ок? Провери окачването отпред.
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: Започва да бие във волана след 140 км/ч
при мен биеше от шарнирите но след 80-90 км/ч. усещането беше като да е минавал танк или верижен трактор по пътя и аз след него
I think things -- and they happen...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Започва да бие във волана след 140 км/ч
При тази скорост е вероятно да е от задните гуми. Но прегледайте предницата много добре.
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Започва да бие във волана след 140 км/ч
Благодаря на всички за коментарите! Закарах колата пак на гумаджия да види какво е състоянието на задните гуми и джанти. Каза, че джантите са на ред, гумите са станали леко яйцевидни и направи нов баланс.
Сега колата се държи много по-добре. Биене след 140 км/ч отново има, но е толкова нищожно, че почти не се усеща и не дразни. Супер доволен съм, че и този проблем се реши без ходене с месеци по мъките.
Явно гумите и баланса са нещо много важно и трябва да им се обръща внимание.
Сега колата се държи много по-добре. Биене след 140 км/ч отново има, но е толкова нищожно, че почти не се усеща и не дразни. Супер доволен съм, че и този проблем се реши без ходене с месеци по мъките.
Явно гумите и баланса са нещо много важно и трябва да им се обръща внимание.
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Започва да бие във волана след 140 км/ч - решено
От 120км нагоре,когато има вибрация е от задни гуми.
Re: Започва да бие във волана след 140 км/ч
totopz написа:Явно гумите и баланса са нещо много важно и трябва да им се обръща внимание.
Винаги от там се почва колега. Обикновено и по-често е и по-малкото зло. А с нашите пътища и хубави гуми се кривят. Аз на път за вилата си карам със 120 и си свиркам и на място където правят нов цех - бяха прерязали пътя напряко. Видях го на време но вместо на намаля го минах бързо. Гаранция щях да изкривя най-малко гумите. Но преминах без поражения и на връщане спрях да им кажа на идиотите да си обозначат поне пътя. В тая държава някой строи и съсипва всичко около него

При биене и тропане изведнъж след премеждие - първо гумаджия да види гумите и джантите. Ако е ОК, после при реглаж да видят дали е избягал и да кажат дали нещо по окачването има строшено. Ако няма реглаж и всичко е ОК. И накрая вече ако има нещо за смяна - в сервиза който ползваш. Това е общо взето последователността...
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Започва да бие във волана след 140 км/ч - решено
Какво се оказа колега?
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Започва да бие във волана след 140 км/ч
kagebista написа:totopz написа:Явно гумите и баланса са нещо много важно и трябва да им се обръща внимание.
При биене и тропане изведнъж след премеждие - първо гумаджия да види гумите и джантите. Ако е ОК, после при реглаж да видят дали е избягал и да кажат дали нещо по окачването има строшено. Ако няма реглаж и всичко е ОК. И накрая вече ако има нещо за смяна - в сервиза който ползваш. Това е общо взето последователността...
Аз първо минах на ремонт по окачването, после минах стенд и всичко беше точно. Смених и предните гуми понеже знам, че ако бие трябва да е от тях и като пак не се оправи се уплаших. А и колата я имам от около месец и все още не знам какво съм купил ако може така да се каже. Въобще и не подозирах, че може от разбалансирани задни гуми да се случи подобно биене и то на доста висока скорост.
Vanqu1sh написа:Какво се оказа колега?
Разбалансирани задни гуми. Може би и това, че са стари и не с идеална геометрия спомага за биенето, но дори и сега след баланса е много по-добре от колкото беше преди.
Re: Започва да бие във волана след 140 км/ч - решено
Да де
. Реглажът само ако няма проблемни елементи по окачването. Често се случва и той да избяга от една пътна "дупка".

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани