Въпрос относно смяна на съединителя

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Въпрос относно смяна на съединителя

Мнение от dicho0o » 22 Окт 2013, 23:22

Колеги имам един мотор М50Б20 ванос,който е строукнат на М50Б25 и се представя доста добре,обаче за момента го карам с малък съединител от 1.6,който е 215мм и е малък,още не ми прави проблеми да преплъзва,защото е нов,но ще дойда и този момент.
Днес ми изпадна един комплект маховик,феродов и притискателен диск от е34 М20Б20,който е на 228мм и е 8кг маховика.
Та въпроса ми е,понеже ходя по дрифт с този мотор пък и сега зимата му предстой да го турбинирам съм пред дилема дали ще му бъде в + или в - този по-лек маховик,защото моят сега е 11кг.Като се има в предвид коляновия вал който съм сложил от ТДС-а е по-тежък с 4кг от бензиновия и си мисля че ако сваля 2-3 кила от маховик ще е добре,защото знам че за дрифт съчетано с турбо мотор не е много добра идея за по-лек маховик и се чудя дали да си сложа 8кг или 11кг,но пак на 228 или 240мм.
Другият ми въпрос е ако взема този от е34-ката ще трябва ли да взема и стартера?
Ще помоля да пишат колеги които са имат опит с леките маховици и такива който си дрифтят по-често,защото аз съм новобранец все още.
Поздрави!
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook