Проблем с палене + АГУ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Проблем с палене + АГУ
Здравейте колеги,
след каране на ГАЗ колата трудно пали на бензин. Колата е БМВ Е36 318 М40- пълен инжекцион с АГУ - ЛОВАТО. Около 10-15 секунди върти докато запали на бензин. След това колата силно мирише на бензин и работи неравномерно известно време. Това ми подсказва, че сместта е преобогатена. Направих следния тест. Форсирах колата, за да превключи на газ и затворих изходящия клапан на газовата бутилка. След като се изхаби газта в системата колата загасна. Оставих я няколко часа и след това запали от раз на бензин. Предполагам, че е някое реле или клапан по газовата система, който се е развалил. Някой компетентен би ли ме насичил кое точно се е развалило. Бих искал колата да пали от четвърт без значение дали съм я изгасил на газ или не.
Благодаря,
след каране на ГАЗ колата трудно пали на бензин. Колата е БМВ Е36 318 М40- пълен инжекцион с АГУ - ЛОВАТО. Около 10-15 секунди върти докато запали на бензин. След това колата силно мирише на бензин и работи неравномерно известно време. Това ми подсказва, че сместта е преобогатена. Направих следния тест. Форсирах колата, за да превключи на газ и затворих изходящия клапан на газовата бутилка. След като се изхаби газта в системата колата загасна. Оставих я няколко часа и след това запали от раз на бензин. Предполагам, че е някое реле или клапан по газовата система, който се е развалил. Някой компетентен би ли ме насичил кое точно се е развалило. Бих искал колата да пали от четвърт без значение дали съм я изгасил на газ или не.
Благодаря,
Drift machine ....
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Проблем с палене + АГУ
Когато си с обикновено АГУ е силно препоръчително да палиш на бензин и да оставиш колата да работи на бензин докато излезне поне от синия сектор ! така са настроени всички Г.И - та рядкото каране на бензин води до запушване на дюзите ! Сипи добава Golden Eagle на около 15 литра бензин тя е за 60 покарай един ден на бензин и спазвай това което ти казах и няма да имаш проблем...

- grudev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 M-Sport
- Детайли за колата: 320D sapphire black
Re: Проблем с палене + АГУ
не колега. не е това проблема. колата пали на бензин винаги, така е настроена и едва над 2-3 хил оборота сама си превключва на газ. честно казано карам я доста на бензин. както казах вече след като спрях газта проблем с паленето нямам. нещо по газовото е проблема, може би наистина някой клапан изпуска и дави двигателя.
Haddess написа:Когато си с обикновено АГУ е силно препоръчително да палиш на бензин и да оставиш колата да работи на бензин докато излезне поне от синия сектор ! така са настроени всички Г.И - та рядкото каране на бензин води до запушване на дюзите ! Сипи добава Golden Eagle на около 15 литра бензин тя е за 60 покарай един ден на бензин и спазвай това което ти казах и няма да имаш проблем...
Drift machine ....
Re: Проблем с палене + АГУ
Смени си изпаритела на газта и си готов! Пуска ти газ докато не работи колата и затова после пали трудно на бензин, няма кво да се чудиш повече.
А всъщност може и от клапана да е,но не ми се вярва 


4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани