Виско vs Ел. перка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Виско vs Ел. перка
maxpower написа:Аз пък си махнах виското, но с термостат на 80 градуса и превключвател на перката на 80/88градуса. Нема по доволен човек температурата не минава 90 градуса(реални, не това дето го виждате на таблото) дори сега в жегите + задръствания в центъра, но без климатик, не съм пробвал с него още.
Аз смених 2 3 вискота и всичките фучат здраво още дори когато е студена колата.В крайна сметка и аз ще мина сигурно на ел перка. Колега дай малко инфо за продцедурата


По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Виско vs Ел. перка
Зимата особено когато колата е напълно студена е нормално да фучат докато почне да се стопля мотора 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Виско vs Ел. перка
Ами при мен сега новото виско дори в жегите като направя студен старт и тръгна на 1-ва ясно се чува как фучи, и после като сложа 2-ра вече е отцепило (или поне не го чувам).
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Виско vs Ел. перка
Dirty M5 driveR написа:Ами при мен сега новото виско дори в жегите като направя студен старт и тръгна на 1-ва ясно се чува как фучи, и после като сложа 2-ра вече е отцепило (или поне не го чувам).
При нормално каране после чува ли се.. и каква марка си взе

По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Виско vs Ел. перка
Не, това се чува само като ускоря на 1ва, само първия път. После спира да се чува. Виското е Закс.
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Виско vs Ел. перка
Относно виското да се включа и аз. Когато си купих колата, виското заедно с перката бяха сменени. Седеше си постоянно зацепено, а аз много се радвах на шума при ускорение докато не ми се счупи перката и направи поразии. Четох доста теми и реших да сменя това виско защото нито то имаше марка, нито бившата перка. Купих си втора употреба оригинално на Behr заедно с перката която и тя е със същата марка. Сложих го, при температури над 30 градуса яко ръчкане на колата в градски условия но нито шум от него, стрелката си седеше по средата. Учудих се и реших да си върна старото виско, сложих го и при запалването на двигателя първоначално зацепи. Реших да пробвам да го спра с вестник и успях макар и малко трудничко. После изгасих, запалих и край, остана си хлабаво както това което бях купил. В последствие същия тест, от виското никакъв шум, нито от стрелката изменения след средата. След около една седмица имам пътуване около 1000км и ще видя тогава дали ще има някакво включване от оригиналното, защото старото след тази случка не смея да го сложа, въпреки че вече и то има същото поведение като другото. Намислил съм да си купя ново, но от коментарите които чух относно новите че си фучат постоянно, това значи че са постоянно зацепени, а точно от това най много ме е страх, да не стане така че случката да се повтори, защото първия път се разминах със сравнително малко щети, спрямо др. които са имали такива случки. Вие какво бихте ме посъветвали 

- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Виско vs Ел. перка
Сложих чисто ново виско днес на е46тицата и вие отвратително... не знам какво да правя, сега трябва да купя ново за 400лв ли ? Това виене няма да го изтърпя дълго..
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Виско vs Ел. перка
Моето виско на м52то въобще не се чува...Без да я паля колата,дали ще е топла или студена няма значение,като въртя виското от началото върти тегаво и после освобождава.Това до колкото съм питал е съвсем нормално и така трябва да се държи едно виско,а съм чувал коли дето много грозно бучат.Мотора ми даже не мърда стрелката на таблото от средата като загрее 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Виско vs Ел. перка
Няма как в тая жега да не ви вие виското... Като поседите 3-4минути на място в задръстването и после като тръгнете няма как да не се чуе виското. После трябва да утихне естествено...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Виско vs Ел. перка
Виското ми е АТА или АВА не знам точно как се пише. Съвета ми е никога, ама никога да не се взима!
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани