Мнения за марка ACL (бутала и лагери)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Мнения за марка ACL (бутала и лагери)
Здравейте колеги. Рядко ми се налага да пускам теми тук, освен в продава или търси. Често влизам във форума да търся информация при нужда, през останалото време може да се каже, че през свободното си време слизам да се забавлявам като чета мненията на (сулю и полйо)
Да премина към същественноста, предсти ми основен ремонт, но така и немога да се спра на някаква дадена марка за тази цел. Работя в сферата на авточастите и знам кое се търси на пазара и кое е на ниво.
На скоро попадках на една нова за мен марка ACL. Поразтърсих се из нета да видя дали има някакви отзиви но уви подщи нищо не пише, само хубави неща от самия им производител. Но нали знаем, че всеки си хвали неговото, че е най - добро. С голям зор успях да се докопом до такава марка бутала да ги докосна и да ги огледам от близо, костваше ми много но това друга тема за размисал. Прави ми впечатление, където е маслени сенмент няма отвори на буталота през които се изтича маслото, а за сметка на това има големи прорези от към страната на буталния болт, също така изразено по - дълга пола.
Свързах се и с няколко дилара в BG, които са вносители и представители на марката ACL. Говорихме по телелфона но поради малката заинтересованост в BG също не можаха да ми дадат някаква окончателна информация, но пак ги похвалиха. Да подчетрая не са кой знай колко добри като изработка но забелязвам, че ако на оригиналното бутало пише 83.97мм на тези си пише ясно 83.98мм, един вид ги дават с по малко разширение при работни температурни.
Това не ме притеснява при шлайфиста ще оставя нужната хлабина. По ми е странно това с маслени сегмент.
Информацията което можах да намеря е че се произвеждат предимно за Азиятския пазар и затова при нас не са толкова разпространени, а и с тези 0.02мм хлабина и в азиатски условия доста добре взучи за тях.
ДО някъде виждате, че успявам сам да си отоговя на някой въпроси , но нали затова си е форума да споделяме.
От тук надолу пускам в превод от върнатия ми майл от ACL.
"Здравей,
Изпращам ти гаранцията, която ACL си дават за буталата ще видиш 100 000км или 36мес. При правилен монтаж и експлоатация разбира се.
Втората страница показва защо ACL буталото е по различно то буталата за първотначално вграждане и какви предимства дава технологията DURAGLIDE:
1.По-леки са: това дава по-малки механични загуби, по-малки вибрации
2.По-тиха и по-надеждна работа при по-малка хлабина. Сплавта на ACL е с много добра устойчивост на температурно разширение. Ако не се лъжа за буталата на AE се изискваше хлабина 3 стотни за ACL e 2 стотни.
3.По-износоустойчиви и устойчиви на задиране дори в сравнение с буталата за оригинално вграждане
Този текст е на втората страница.
На третата страница са специфичните технически данни от каталога в случай, че ги нямаш. Там има някои важни размери включително и необходимата хлабина и къде да се мери.
Сайта на ACL който е за състезателната серия е:
http://www.aclperformance.com.au/
Ако напишеш номера на буталото тук:
http://catalog.acl.com.au/aclwebcatalog ... earch.aspx
ще видиш, че вече търговската марка в сайта им вече е отбелязана MAHLE
Нормално е и оттичането на маслото да е съобразено с материала и технологията на изработка на буталото.
Възможно е и да има разлика и в масления сегмент на различните производители."
Това е от мен ако намеря повече инфо ще допъля. Ако темата не е за тук нека бъде преместена където и е мястото, пускам я тук почеже доста чесно влизам в раздел Е36, а и тези колици са вече на години и километри, вече са си за ремнот
Дано някой има повече опит с тази марка или ако някой има повече инфо нека го постне тук в темата, после ще има от мен
бонус 

Да премина към същественноста, предсти ми основен ремонт, но така и немога да се спра на някаква дадена марка за тази цел. Работя в сферата на авточастите и знам кое се търси на пазара и кое е на ниво.
На скоро попадках на една нова за мен марка ACL. Поразтърсих се из нета да видя дали има някакви отзиви но уви подщи нищо не пише, само хубави неща от самия им производител. Но нали знаем, че всеки си хвали неговото, че е най - добро. С голям зор успях да се докопом до такава марка бутала да ги докосна и да ги огледам от близо, костваше ми много но това друга тема за размисал. Прави ми впечатление, където е маслени сенмент няма отвори на буталота през които се изтича маслото, а за сметка на това има големи прорези от към страната на буталния болт, също така изразено по - дълга пола.
Свързах се и с няколко дилара в BG, които са вносители и представители на марката ACL. Говорихме по телелфона но поради малката заинтересованост в BG също не можаха да ми дадат някаква окончателна информация, но пак ги похвалиха. Да подчетрая не са кой знай колко добри като изработка но забелязвам, че ако на оригиналното бутало пише 83.97мм на тези си пише ясно 83.98мм, един вид ги дават с по малко разширение при работни температурни.
Това не ме притеснява при шлайфиста ще оставя нужната хлабина. По ми е странно това с маслени сегмент.
Информацията което можах да намеря е че се произвеждат предимно за Азиятския пазар и затова при нас не са толкова разпространени, а и с тези 0.02мм хлабина и в азиатски условия доста добре взучи за тях.
ДО някъде виждате, че успявам сам да си отоговя на някой въпроси , но нали затова си е форума да споделяме.
От тук надолу пускам в превод от върнатия ми майл от ACL.
"Здравей,
Изпращам ти гаранцията, която ACL си дават за буталата ще видиш 100 000км или 36мес. При правилен монтаж и експлоатация разбира се.
Втората страница показва защо ACL буталото е по различно то буталата за първотначално вграждане и какви предимства дава технологията DURAGLIDE:
1.По-леки са: това дава по-малки механични загуби, по-малки вибрации
2.По-тиха и по-надеждна работа при по-малка хлабина. Сплавта на ACL е с много добра устойчивост на температурно разширение. Ако не се лъжа за буталата на AE се изискваше хлабина 3 стотни за ACL e 2 стотни.
3.По-износоустойчиви и устойчиви на задиране дори в сравнение с буталата за оригинално вграждане
Този текст е на втората страница.
На третата страница са специфичните технически данни от каталога в случай, че ги нямаш. Там има някои важни размери включително и необходимата хлабина и къде да се мери.
Сайта на ACL който е за състезателната серия е:
http://www.aclperformance.com.au/
Ако напишеш номера на буталото тук:
http://catalog.acl.com.au/aclwebcatalog ... earch.aspx
ще видиш, че вече търговската марка в сайта им вече е отбелязана MAHLE
Нормално е и оттичането на маслото да е съобразено с материала и технологията на изработка на буталото.
Възможно е и да има разлика и в масления сегмент на различните производители."
Това е от мен ако намеря повече инфо ще допъля. Ако темата не е за тук нека бъде преместена където и е мястото, пускам я тук почеже доста чесно влизам в раздел Е36, а и тези колици са вече на години и километри, вече са си за ремнот



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Мнения за марка ACL (бутала и лагери)
Мале, Нюрал, Колбеншмид, има и едни други фирми, ама тези са ти напълно достатъчни за твоя случай. А и първо разглоби, замери, и тогава тръгвай за бутала. Цени на гореупоменатите фирми по памет 150 до 230 лв за бутало. А иначе тоя АЦЛ не беше ли испанска фирма за производство на глави.
only rear wheel drive
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Мнения за марка ACL (бутала и лагери)
Да подчетрая не са кой знай колко добри като изработка но забелязвам, че ако на оригиналното бутало пише 83.97мм на тези си пише ясно 83.98мм, един вид ги дават с по малко разширение при работни температурни.
Защо тълкуваш по-големия размер като качество? Това е размера на буталото и не значи че по-малко се разширяват от оригиналните...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ProblemZ
-
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 11.03.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IS and E46 318I
- Детайли за колата: BMW E36 318IS ; BMW E46 318I
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мнения за марка ACL (бутала и лагери)
Ако е по 230лв буталото тук ще ме прощават ама ще си купя ковани JE за тия пари.
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Мнения за марка ACL (бутала и лагери)
michev написа:Мале, Нюрал, Колбеншмид, има и едни други фирми, ама тези са ти напълно достатъчни за твоя случай. А и първо разглоби, замери, и тогава тръгвай за бутала. Цени на гореупоменатите фирми по памет 150 до 230 лв за бутало. А иначе тоя АЦЛ не беше ли испанска фирма за производство на глави.
Точно това имах на впредвид на самата кутия си има както надпис ACL така си пише, че са си по стандарт на MAHLE мога да пусна снимки довечера. От вътрешната страна на буталото също си пише MAHLE. Друго впечатление, че заячките за клапаните са с по 1мм по надолу в челото и центъра на буталния болт е леко по нагоре за сметка на това да се спази височината има повечко месце между втория и третия сегмент.
Това че ги дават с 0.02мм хлабина си то тълкувам сам, а и по нагоре също си го пише самия производител. Мога да кажа, че експериментирах един вид материала. Взех една отверка и направих по една резка от долната страна и на двете бутала. При оригиналното резката се изрази мн по явно от колкото на ACL буталото един вид излиза, че тези ACL са от по двърд материал.
Също така и цената е доста добра, какви са тия цени от порядъка на 200 лв за бутало. MAHLE или KS мога да си поръчам директно от Германия на цена от 90лв на бутало. Като погледна тези ACL ги намирам комплекта със сегментите на 360.00 лв като сложим лека отстъпка ми идват на 220.00 лв. Ще кажете цената е доста добра като за такива бутала. Но по скоро търся качество.

Намерих още малко инфо: http://www.acl.com.au/web/acl00056.nsf/ ... enDocument
Добавено:
http://www.mahle.com/C12572E600480825/C ... S489STULEN


- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Мнения за марка ACL (бутала и лагери)
Английският не ми е най-силната страна, но май излиза , че тоя АЦЛ е купен от Мале, и доколкото разбирам е австралийска фирма. А за цените може и да ми е стара информацията, просто цитирах по памет, но и ставаше въпрос за цена на бутало с болт и сегменти, не голи бутала. А относно хлабината заводски е от 1 до 4 стотни, говорим за нови детайли.
only rear wheel drive
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Мнения за марка ACL (бутала и лагери)
Здравейте момчета и момичета
нека малко да посъбутим темата, a и не само искам да си говорим биели, валове, тяхното модифициране и олекотяване, нека темата стане изцяло за такив вид подобни извращения
То е ясно това че не е за всеки но който има някаво мнение нека сподели ще е все някакв
или
Доста мислих по този моя вариант с тези ACL - бутала изчетох много за тях, гледах какво ли не, но ако питате мен и с каквито и да е по обикновенни да имах под рака щях да ги модифицирам по същия начин. По надолу се вижда по снимките на какво приличат в момента, а на по горния пост са във историята като STOK
Може би на накой по – запознати от форума, още като ги видят ще им стане ясно от къде е взета идеята, но оразмеряването си е изцяло заради обстоятелствата и кое как ще е си е по моя лична преценка. Бих се радвам на мнения с критики и поздрави от ваща страна.
Ще кажа и още нещо за тези, които искат да се занимават с подобно нещо, че никак не е шега работата
http://beco109.snimka.bg/tuning/pistons.608981.24361902




Доста мислих по този моя вариант с тези ACL - бутала изчетох много за тях, гледах какво ли не, но ако питате мен и с каквито и да е по обикновенни да имах под рака щях да ги модифицирам по същия начин. По надолу се вижда по снимките на какво приличат в момента, а на по горния пост са във историята като STOK

Може би на накой по – запознати от форума, още като ги видят ще им стане ясно от къде е взета идеята, но оразмеряването си е изцяло заради обстоятелствата и кое как ще е си е по моя лична преценка. Бих се радвам на мнения с критики и поздрави от ваща страна.
Ще кажа и още нещо за тези, които искат да се занимават с подобно нещо, че никак не е шега работата

http://beco109.snimka.bg/tuning/pistons.608981.24361902

- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Мнения за марка ACL (бутала и лагери)
Извод буталата ACL излязоха доста здрави и щяха да карат още много километри и събори
, но не правете това да изтънявате прекалено много челото
http://beco109.snimka.bg/tuning/pistons.608981.31325652


http://beco109.snimka.bg/tuning/pistons.608981.31325652

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани