m42 не пали

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 1.12.2011
Пол: Мъж
Кара: кво му падне...
Мечтае да кара: М6 G-power

m42 не пали

Мнение от jorko7120 » 27 Авг 2013, 21:28

Първо предварително да се извиня ако темата се повтаря но аз не намерих подобна . Онзи ден се случи нещо интересно... Тръгнах на път(около 50 км) И с паленето усетих, че като чели се замъчи да запали сякъш е слаб акумулатора, помислих си че ми се е сторило и тръгнах заредих на близката бензиностанция колата си запали нормално и си продължих по пътя . Като наближих дестинацията минах първо през един магазин и се качвам в колата въртя и няма никой не върти стартера а иначе на таблото си светват лампите както обикновено и изгасват тръгвам да свалям стъклото докато е на контакт едва мръдна и спря... реших че алтернатора е здал багажа и акумулатора се е изтощил. Оттам я пуснах по инерция да я запаля запали от раз , спрях всички възможни консуматори и обратно в София . Свалих акумулатора заредих го беше паднал яко. Връщам се слагам го пак няма никой не иска да запали и това си е. Гледах под капака (и аз не знам к'фо гледах :mhihi: ) Връщам се въртя пак и запали ... меря с мултицет на акумулатора 12.98 включих консуматори и бавно и сигурно почна да пада, а при подаване на газ никаква реакция (в мултицета) . После видях някакви листа паднали покрай компресора за климатика да ги махна и гледам на мултицета почна да покачва стойностите до около 13.4 някъде . Стъмни се и зарязах всичко . Днес отивам отаврям капака и гледам да видя нещо хлабаво колко компресора за климатика и набарах кабела за масата на мотора хлабава и от към мотора и откъм купето :shock: .


Пиша темата защото ми се стори, че в големи филми може да се вкара човек заради този кабел ...

Въпроса ми е този хлабав кабел ли е отговорен за падналия акумулатор и не зареждането му?
За Хелуин
Flash написа:Децата в Перник, като почукат на вратата на някой, вместо "номер или лакомство", казват "ракия или бой". :mhihi:


Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: m42 не пали

Мнение от SlowMotion » 27 Авг 2013, 22:10

Хлабавия кабел води до не паленето и ИМА общо с това как ти зарежда алтернатора ... а тия 13.4 от алтернатора значи че е за рециклаж и НЕ зарежда както би трябвало.


П.С. малко едит шот съм тъп :smoke:
Последна промяна SlowMotion на 28 Авг 2013, 0:33, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 1.12.2011
Пол: Мъж
Кара: кво му падне...
Мечтае да кара: М6 G-power

Re: m42 не пали

Мнение от jorko7120 » 27 Авг 2013, 23:56

SlowMotion написа:Хлабавия кабел води до не паленето и няма общо с това как ти зарежда алтернатора ... а тия 13.4 от алтернатора значи че е за рециклаж и НЕ зарежда както би трябвало.


Благодаря ти колега питах защото ми стана ми стана интересно понеже 2та проблема се появиха точно по едно и също време, но до преди това съм нямал проблем с не зареждане и паднал акумулатор (а той е нов) . Също при замерването беше напълно зареден ако е от значение.
За Хелуин
Flash написа:Децата в Перник, като почукат на вратата на някой, вместо "номер или лакомство", казват "ракия или бой". :mhihi:


Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: m42 не пали

Мнение от SlowMotion » 28 Авг 2013, 0:31

Малко бързах да пиша преди да мисля .... Има огромно значение тая маса за алтернатора в случая , той фактически замасява чрез нея , и ако е не добра тая връзка - съответно лошо зареждане, а и може да доведе до прецакване на самия алтернатор , както май е и станало .... Свали я , изчисти хубаво контакните точки , обезмасли ги ако има масло , притегни и мери на ново напрежението , при пуснати фарове,парно/клима/музика не трябва да пада под 13.4-5 , по книгите пише че под 13.7 не трябва да пада ама и други работи пише дето отдавна им е изтърван края ... Успех, все пак дано се разминеш само с хлабав кабел :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 1.12.2011
Пол: Мъж
Кара: кво му падне...
Мечтае да кара: М6 G-power

Re: m42 не пали

Мнение от jorko7120 » 28 Авг 2013, 10:44

Колега първото замерване беше с все още хлабавия кабел. Сега след като го свалих почистих го умотах с изолирбанд + 2 слоя термошлаух го върнах на мястото му стегнах хубаво и пак замерих при включени всякакви консуматори (за които се сетих) като фарове къси дълги, климатроника радио, плафона ... държи около 13.77-13.79 а без никакви консуматори държи 13.88-13.9 . Сега ми се очертава път около 120-130 км след което пак ще пиша :)
За Хелуин
Flash написа:Децата в Перник, като почукат на вратата на някой, вместо "номер или лакомство", казват "ракия или бой". :mhihi:


Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 1.12.2011
Пол: Мъж
Кара: кво му падне...
Мечтае да кара: М6 G-power

Re: m42 не пали

Мнение от jorko7120 » 28 Авг 2013, 22:20

И така колеги днес около 130 км минах и нямам проблеми с не палене и с акумулатора :)
За Хелуин
Flash написа:Децата в Перник, като почукат на вратата на някой, вместо "номер или лакомство", казват "ракия или бой". :mhihi:


Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook