318 тдс генератор сваляне и смяна на лагери-проблема намерен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
318 тдс генератор сваляне и смяна на лагери-проблема намерен
Здравейте колеги.Проблема е следния.От около 2-3 дена забелязвам следното нещо.Когато е студена колата няма никакви проблеми а като стопли се чува някакво свирене от към пистовия ремък.Свиренето се чува само на ниски обороти-до към 1500 и след това изчезва.Смених двете ролки-паразитната и обтяжната с хубава марка(Ина),откачих и ремъка на климатика да изключа и компресора,но свиренето си остана.Според мен съмненията са ми към генератора и въпроса ми е как се сваля и трудоемко ли е да се сменят лагерите му?Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем моля да сподели.Мерси предварително на всички колеги. 

Последна промяна Gancho на 12 Юли 2013, 16:47, променена общо 1 път
- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: 318 тдс генератор сваляне и смяна на лагери
Колеги почти си разреших проблема сам.
Взех дълга отверка и започнах да допирам от едната страна ухото а от другата до всяка движеща и недвижеща част от ремъка и се оказа не проблема в генератора ами в самата люлка на обтягащото амортесиорче.От вибрациите на ниските обороти се получава това дразнещо цвърчене на метал в метал.Напръсках го с проникващ спрей и се пооправиха нещата малко но пак се чува и ще трябва да го разглабям за почистване и смазване.

- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: 318 тдс генератор сваляне и смяна на лагери-проблема нам
и при мен го има същото цвърчене от "люлката" на амортисьорчето на пистовия ремък,явно им е стандартно на малките тдс-и. Ще мисля някаква месингова втулка да набия там , да го побългаря 

6>4
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 318 тдс генератор сваляне и смяна на лагери-проблема нам
Пичове нестава, ново амортесьорче струва 60лв. INA и върши перфектна работа.
При мен беше разбит и болта който се навива в капака на ангренажа, и вилката която лагерува в болта.
Мотора дрънчеше все едно си хвърлил шепа стотинки в него.
Всичко струва 150-60лв. ново, като болта и вилката са само оригинал, сменявате и всичко заспива.
При мен беше разбит и болта който се навива в капака на ангренажа, и вилката която лагерува в болта.
Мотора дрънчеше все едно си хвърлил шепа стотинки в него.
Всичко струва 150-60лв. ново, като болта и вилката са само оригинал, сменявате и всичко заспива.

- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: 318 тдс генератор сваляне и смяна на лагери-проблема нам
При мен се оправи засега.2 дена го пръскам с проникващ спрей и изчезна дразнещото цвърчене.Ако почне пак след време ще го сменям май. 

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани