318 тдс генератор сваляне и смяна на лагери-проблема намерен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

318 тдс генератор сваляне и смяна на лагери-проблема намерен

Мнение от Gancho » 12 Юли 2013, 13:14

Здравейте колеги.Проблема е следния.От около 2-3 дена забелязвам следното нещо.Когато е студена колата няма никакви проблеми а като стопли се чува някакво свирене от към пистовия ремък.Свиренето се чува само на ниски обороти-до към 1500 и след това изчезва.Смених двете ролки-паразитната и обтяжната с хубава марка(Ина),откачих и ремъка на климатика да изключа и компресора,но свиренето си остана.Според мен съмненията са ми към генератора и въпроса ми е как се сваля и трудоемко ли е да се сменят лагерите му?Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем моля да сподели.Мерси предварително на всички колеги. :help:
Последна промяна Gancho на 12 Юли 2013, 16:47, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Re: 318 тдс генератор сваляне и смяна на лагери

Мнение от Gancho » 12 Юли 2013, 16:46

Колеги почти си разреших проблема сам. :mhihi: Взех дълга отверка и започнах да допирам от едната страна ухото а от другата до всяка движеща и недвижеща част от ремъка и се оказа не проблема в генератора ами в самата люлка на обтягащото амортесиорче.От вибрациите на ниските обороти се получава това дразнещо цвърчене на метал в метал.Напръсках го с проникващ спрей и се пооправиха нещата малко но пак се чува и ще трябва да го разглабям за почистване и смазване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: 318 тдс генератор сваляне и смяна на лагери-проблема нам

Мнение от ShibinG » 13 Юли 2013, 20:45

и при мен го има същото цвърчене от "люлката" на амортисьорчето на пистовия ремък,явно им е стандартно на малките тдс-и. Ще мисля някаква месингова втулка да набия там , да го побългаря :bchug:
6>4

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: 318 тдс генератор сваляне и смяна на лагери-проблема нам

Мнение от vld » 13 Юли 2013, 21:17

Пичове нестава, ново амортесьорче струва 60лв. INA и върши перфектна работа.
При мен беше разбит и болта който се навива в капака на ангренажа, и вилката която лагерува в болта.
Мотора дрънчеше все едно си хвърлил шепа стотинки в него.
Всичко струва 150-60лв. ново, като болта и вилката са само оригинал, сменявате и всичко заспива.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Re: 318 тдс генератор сваляне и смяна на лагери-проблема нам

Мнение от Gancho » 14 Юли 2013, 12:00

При мен се оправи засега.2 дена го пръскам с проникващ спрей и изчезна дразнещото цвърчене.Ако почне пак след време ще го сменям май. :cry:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook