След каране през големите локви, -акумулатора се занули;

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 28.11.2008

След каране през големите локви, -акумулатора се занули;

Мнение от abracadabra » 04 Май 2013, 21:32

След каране през големите локви вчера при дъжда, акумулатора днес на сутринта беше без грам ток. Според мен, някъде е дало на късо. Един познат ми каза че може да е някъде при алтернатора, и не е зареждало докато съм карал. И се е изтощил. Аз нищо не разбрах, прибрах се и си паркирах... Но на сутринта трябваше да си купя щипки(от кога се кенех :oops: ), и от друга кола ми дадоха ток. Запалих и карах около 70 км. С мултицета наблюдавах акумулатора(през контактчето в жабката за фенерчето :D ), и ми показваше при запалена(на едно място без газ) кола 12,6 V. А при изгасена 11,7 V.Значи все пак се е позаредил. Та накрая като се прибрах беше на изключено пак 11,7 V. Акумулатора е "Top La" 60Ah 450А. От капсулованите е, сега окото му е черно (май преди ,-последно когато го гледах се виждаше нещо зелено...).Да го свалям ли акумулатора да го позаредя (имам старо Българско зарядно на 3,5А). И, като е запечатан изцяло, -как да го заредя? Аз знам че им се отвъртат капачките, -на този как ще стане? Без нищо да му правя? Или да го оставя да се зареди от колата. Айде, утре ще видя как ще е и ще пиша как е бил, засега няма да го свалям. Пък дано запаля утре.
Та, въпроса ми е къде ли е бил проблема та се изтощи така батерията? Имате ли предположения? И, дали ще има проблеми, то всичко е изсъхнало...? Дайте идеи?
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: След каране през големите локви, -акумулатора се занули;

Мнение от sas_88 » 05 Май 2013, 2:14

Алтернатора може да е сдал багажа,на запалена кола трябва да зарежда около ~13.8V

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 28.11.2008

Re: След каране през големите локви, -акумулатора се занули;

Мнение от abracadabra » 05 Май 2013, 14:09

За алтернатора, да и на мен ми се струва че нещо слаби зарежда, но май си работи. Днес сутринта след цяла нощ акумулатора си е 11,3 V. И окото му свети зелено. Е, аз все пак реших да сваля акумулатора и да го дозаредя някой и друг час на зарядното. И го пуснах. После се размислих и реших да го разкапсуловам (понеже на стария оригинален беше, под залепената капачка имаше на всяка клетка винтова капачка), и на една клетка отгоре счупих пластмасата... -и се оказа че на тоя модел акумулатори няма капачки. Просто пластмасата е залепена върху дупката. Имаше си течност вътре. Сега трябва да го лепя отгоре. :paranoid: Купих си епоксидна мола и ще залепя пластмасата. Но, както и да е, включих го първо така да дозареди и после ще лепя. От един час и нещо ми показва 14,2 V. Да го зареждам ли още...?
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: След каране през големите локви, -акумулатора се занули;

Мнение от repibg » 12 Май 2013, 14:14

добавил съм един файл.прочети го.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: След каране през големите локви, -акумулатора се занули;

Мнение от mgate » 14 Май 2013, 21:30

избил статор на динамото нарушена му е изолацията на лака провери го :!:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 28.11.2008

Re: След каране през големите локви, -акумулатора се занули;

Мнение от abracadabra » 25 Юни 2013, 14:29

Мултицета ми е бил развален :paranoid: -майка китайка... :bang: , мерил е някъде с около 1 Волт по-малко на напрежение.. Т.е. зареждането на алтернатора е 13,8 В. -на долна граница,...-но засега няма да го ремонтирам. Смених и акумулатора :yes: (реших да го махна стария-на 4г. можеше и да го дозаредя и с малко повече усилия да му удължа живота...-но се отказах). Купих си Ромбат 77Ач.640А. май за дизел го препоръчват... Но ми хареса.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook