318i мистерия...!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
318i мистерия...!!!
Здравейте колеги,
Моля ви за помощ. Колата ми е 318I M43 на газ. Карам си аз по магистралата и ми избива горе маркуча от радиатора и веднага(няма и 200м) и спирам. Поизчаквам да се охлади колата закачам пак маркуча, пълня с вода и обезвъздушавам и тръгвам. След 2км колата започва да работи неравномерно и започва да дими бяло. Спирам и ме закача пътна помощ до сервиз. Сменят ми гарнитурата на главата и колата тръгва без проблем. След 700км колата пак започва да пуши бяло и да надува маркучите. Карам я пак на сервиз. Оказва се, че радиатора е спукан и датчика на малкия кръг не работи-сменям ги с чисто нови. Колата започва да работи като часовник. След 1200км пак запушва бяло, но работи без да прекъсва, нищо. Само малко притриса като я запаля за 3сек и се оправя, но мисля че е нормално защото седи пред блока. Ауспуха не е мазен и не мирише на изгоряло масло или бензин като работи.
Моля ви за помощ. Колата ми е 318I M43 на газ. Карам си аз по магистралата и ми избива горе маркуча от радиатора и веднага(няма и 200м) и спирам. Поизчаквам да се охлади колата закачам пак маркуча, пълня с вода и обезвъздушавам и тръгвам. След 2км колата започва да работи неравномерно и започва да дими бяло. Спирам и ме закача пътна помощ до сервиз. Сменят ми гарнитурата на главата и колата тръгва без проблем. След 700км колата пак започва да пуши бяло и да надува маркучите. Карам я пак на сервиз. Оказва се, че радиатора е спукан и датчика на малкия кръг не работи-сменям ги с чисто нови. Колата започва да работи като часовник. След 1200км пак запушва бяло, но работи без да прекъсва, нищо. Само малко притриса като я запаля за 3сек и се оправя, но мисля че е нормално защото седи пред блока. Ауспуха не е мазен и не мирише на изгоряло масло или бензин като работи.
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: 318i мистерия...!!!
Мини една диагностика. Виж дали някои от датчиците не ти е изгорял. Следи налягането на водата/антифриза/, маслото и т.н. Закарай я при хора които разбират какво правят. Пълно е с "специалисти" ... . Успех!
- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: 318i мистерия...!!!
Щом пак пуши бяло колега преди да запалиш сутрин изкараи си свещите и завърти на стартер да видиш дали не пълни някой цилиндър с вода и за тва да затяга в началото... аз така трудно палех и вода губих и 1 ден изкарах свещите и честитка.. ся си иам едно м50 разглобено чакащо глава че беше пукната на 4 места
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: 318i мистерия...!!!
Като се прави ремонт на глава се проверява първо за спуквания, след това се челосва, сменява се термостата, нови гарнитури където е разглобявано, евентуално водна помпа, задължително промивка на охладителната система, обезвъдушаване, и най-вече, някой компетентен, който да сглоби колата.Ако тези неща са налице, не може да имаш проблем.
Re: 318i мистерия...!!!
Има ли шанс да е някакъв датчик или нещо от сорта, защото тя ако е спукана главата нали би трябвало да пуши през цялото време??? А тя се оправи около 1400км си вървеше супер??? Ако тръгна да сменям глава колко окомплектована да я търся и какви несъответствия биха имали новата глава и моят блок и какво друго би могло да се прецака по моя мотор от спукана глава??? Има ли смисъл да го правя или да търся нов мотор???
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: 318i мистерия...!!!
Колега , според си изкривил главата при второто прегряване след като си сменил гарнитурата.
Сега пак същия филм на ново , но ще трябва да минеш шлайф , после промивка , смяна на консумативи и ти си човека
Сега пак същия филм на ново , но ще трябва да минеш шлайф , после промивка , смяна на консумативи и ти си човека

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани