смукателен вал за изпускателен-центровка

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: смукателен вал за изпускателен-центровка

Мнение от bum_bum » 23 Фев 2012, 21:37

На IS-а има някаква игра с раздвижното колело, но единствения който съм виждан да е правен по подобен начин вървеше много зле.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: смукателен вал за изпускателен-центровка

Мнение от (bubsa) » 24 Фев 2012, 0:54

dicho0o написа:Колеги а попринцип на ис-ка става ли номера с валовете или не? ;)

На ИС-а валовете са еднакви и няма ефект като на м50-то.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: смукателен вал за изпускателен-центровка

Мнение от Boyadjiev » 24 Фев 2012, 0:56

(bubsa) написа:
dicho0o написа:Колеги а попринцип на ис-ка става ли номера с валовете или не? ;)

На ИС-а валовете са еднакви и няма ефект като на м50-то.

На ИС със стоковите валове най-доброто което може да се направи е да се даде малко предварение на всмуквателния :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: смукателен вал за изпускателен-центровка

Мнение от (bubsa) » 24 Фев 2012, 0:59

Boyadjiev написа:
(bubsa) написа:
dicho0o написа:Колеги а попринцип на ис-ка става ли номера с валовете или не? ;)

На ИС-а валовете са еднакви и няма ефект като на м50-то.

На ИС със стоковите валове най-доброто което може да се направи е да се даде малко предварение на всмуквателния :yes:

Точно така :yes:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: смукателен вал за изпускателен-центровка

Мнение от dicho0o » 24 Фев 2012, 1:55

Благодаря за информацията,колеги! :bowdown:
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: смукателен вал за изпускателен-центровка

Мнение от Soul_Fly » 24 Фев 2012, 13:11

(bubsa) написа:
Boyadjiev написа:
(bubsa) написа:
dicho0o написа:Колеги а попринцип на ис-ка става ли номера с валовете или не? ;)

На ИС-а валовете са еднакви и няма ефект като на м50-то.

На ИС със стоковите валове най-доброто което може да се направи е да се даде малко предварение на всмуквателния :yes:

Точно така :yes:

това пробвал ли си го на дино :winky:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: смукателен вал за изпускателен-центровка

Мнение от vld » 24 Фев 2012, 14:23

bavar4o.70 написа:В момента бивша 20-ка е 2.5 с тдс вал и 135 мм. биели.Някой знае ли,дали мога да сложа смук. вал от 2.5 безванусов,че ще ми падне един такъв или трябва да е от 2.0?


Колега би ли описал подробно за конверсията на мотора и ефекра който се е получил?
Чел съм , че така обема става 2.5, а въртящия момент идва доста по рано и става много приятен за каране мотор, но само съм чел, незнам някой да го е направил :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: смукателен вал за изпускателен-центровка

Мнение от Boyadjiev » 24 Фев 2012, 14:36

vld написа:
bavar4o.70 написа:В момента бивша 20-ка е 2.5 с тдс вал и 135 мм. биели.Някой знае ли,дали мога да сложа смук. вал от 2.5 безванусов,че ще ми падне един такъв или трябва да е от 2.0?


Колега би ли описал подробно за конверсията на мотора и ефекра който се е получил?
Чел съм , че така обема става 2.5, а въртящия момент идва доста по рано и става много приятен за каране мотор, но само съм чел, незнам някой да го е направил :roll:


Макс въртящ по слух и усещане идва към 4к, а колата рита от 3500 зверски като след 2500 осезаемо върви спрямо сток :mhihi:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 31.01.2012
Местоположение: Софията
Пол: Мъж
Кара: Е34 525TDS, E32 735i, E30 320i
Мечтае да кара: S50 нещо си ....

Re: смукателен вал за изпускателен-центровка

Мнение от кобрата » 24 Фев 2012, 15:12

това пробвал ли си го на дино


Така променяш мощноста във оборотите но не променяш самата мощност на двигателя :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: смукателен вал за изпускателен-центровка

Мнение от Soul_Fly » 24 Фев 2012, 16:57

кобрата написа:
това пробвал ли си го на дино


Така променяш мощноста във оборотите но не променяш самата мощност на двигателя :winky:

само дето не се мести там където си мислиш :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 640
Регистриран на: 24.12.2010
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320
Мечтае да кара: м3

Re: смукателен вал за изпускателен-центровка

Мнение от bavar4o.70 » 24 Фев 2012, 22:21

Boyadjiev написа:
vld написа:
bavar4o.70 написа:В момента бивша 20-ка е 2.5 с тдс вал и 135 мм. биели.Някой знае ли,дали мога да сложа смук. вал от 2.5 безванусов,че ще ми падне един такъв или трябва да е от 2.0?


Колега би ли описал подробно за конверсията на мотора и ефекра който се е получил?
Чел съм , че така обема става 2.5, а въртящия момент идва доста по рано и става много приятен за каране мотор, но само съм чел, незнам някой да го е направил :roll:


Макс въртящ по слух и усещане идва към 4к, а колата рита от 3500 зверски като след 2500 осезаемо върви спрямо сток :mhihi:

Не знам какъв ще е ефекта,защото в момента събирам мотора,който ще е франкенщайн.Главата и електрониката остават от м52в25,блока вече окомплектован от м50 в20 с ванос-чугунен,с вал от тдс,биели 135 мм. и челосан с 0.9 мм. за с.с. 11.6.Предишното прераждане на умрялата м52в20 беше с вал от 2.5 бензин и 140 мм. биели и с лек маховик-6.3кг.По този начин мотора беше много пъргав още от 2500 об. и от 0-100км вървеше заедно със стокова 28-ца.На 2-ра на завой при рязко натискане на газта започваше да си дрифти.За съжаление педалския алуминиев блок имаше частично паднало покритие и с новия ход на буталата започна да гори масло,въпреки ,че след строука замерих 17 атм компресия.А и Мечо Пух е казал -колкото повече-талкова повече.Така,че след 5месеца каране със 2.3 мотор,време е да пробвам,как ще върви с 2.5.Лошото е ,че снега затрупа колата и не мога да работя .Та относно валовете-утре ще имам смукателен от 2.5 безванусов и ще ги сравня с моя изпускателен.
Благодаря на кобрата за отговора!Някой друг не го ли е правил? :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: смукателен вал за изпускателен-центровка

Мнение от dicho0o » 08 Юни 2013, 19:28

Колеги имам един мотор м50б20 с ванос който ще съживявам с турбо и имам няколко въпроса:
Интересува ме ако му сложа всмукателен вал от м50б20 без ванос на мястото на изпускателния дали ще има добър ефект?
Другото което ме интересува е строука който е споменал по-горе колегата.Ако сложа вал от 2.5тдс и биели на 135мм колко ще се получи степента на сгъстяване?
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 20.08.2010
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i Vanos
Мечтае да кара: M6 G-POWER

Re: смукателен вал за изпускателен-центровка

Мнение от Martoo0oo0o » 08 Юни 2013, 22:40

Ваносовия мотор сток е със по голяма степен на сгъстяване 11.1>1 а без вануса 10.5>1
1- 135мм биели+ 31.64мм бутала =1.24мм недоход =11.58>1 степен на сгъстяване
Темата е стара,виж тук viewtopic.php?f=62&t=106190

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook