смукателен вал за изпускателен-центровка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: смукателен вал за изпускателен-центровка
На IS-а има някаква игра с раздвижното колело, но единствения който съм виждан да е правен по подобен начин вървеше много зле.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: смукателен вал за изпускателен-центровка
dicho0o написа:Колеги а попринцип на ис-ка става ли номера с валовете или не?
На ИС-а валовете са еднакви и няма ефект като на м50-то.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: смукателен вал за изпускателен-центровка
(bubsa) написа:dicho0o написа:Колеги а попринцип на ис-ка става ли номера с валовете или не?
На ИС-а валовете са еднакви и няма ефект като на м50-то.
На ИС със стоковите валове най-доброто което може да се направи е да се даде малко предварение на всмуквателния




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: смукателен вал за изпускателен-центровка
Boyadjiev написа:(bubsa) написа:dicho0o написа:Колеги а попринцип на ис-ка става ли номера с валовете или не?
На ИС-а валовете са еднакви и няма ефект като на м50-то.
На ИС със стоковите валове най-доброто което може да се направи е да се даде малко предварение на всмуквателния
Точно така

- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: смукателен вал за изпускателен-центровка
Благодаря за информацията,колеги! 

Re: смукателен вал за изпускателен-центровка
(bubsa) написа:Boyadjiev написа:(bubsa) написа:dicho0o написа:Колеги а попринцип на ис-ка става ли номера с валовете или не?
На ИС-а валовете са еднакви и няма ефект като на м50-то.
На ИС със стоковите валове най-доброто което може да се направи е да се даде малко предварение на всмуквателния
Точно така
това пробвал ли си го на дино

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: смукателен вал за изпускателен-центровка
bavar4o.70 написа:В момента бивша 20-ка е 2.5 с тдс вал и 135 мм. биели.Някой знае ли,дали мога да сложа смук. вал от 2.5 безванусов,че ще ми падне един такъв или трябва да е от 2.0?
Колега би ли описал подробно за конверсията на мотора и ефекра който се е получил?
Чел съм , че така обема става 2.5, а въртящия момент идва доста по рано и става много приятен за каране мотор, но само съм чел, незнам някой да го е направил


- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: смукателен вал за изпускателен-центровка
vld написа:bavar4o.70 написа:В момента бивша 20-ка е 2.5 с тдс вал и 135 мм. биели.Някой знае ли,дали мога да сложа смук. вал от 2.5 безванусов,че ще ми падне един такъв или трябва да е от 2.0?
Колега би ли описал подробно за конверсията на мотора и ефекра който се е получил?
Чел съм , че така обема става 2.5, а въртящия момент идва доста по рано и става много приятен за каране мотор, но само съм чел, незнам някой да го е направил
Макс въртящ по слух и усещане идва към 4к, а колата рита от 3500 зверски като след 2500 осезаемо върви спрямо сток




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- кобрата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 31.01.2012
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525TDS, E32 735i, E30 320i
- Мечтае да кара: S50 нещо си ....
Re: смукателен вал за изпускателен-центровка
това пробвал ли си го на дино
Така променяш мощноста във оборотите но не променяш самата мощност на двигателя

Re: смукателен вал за изпускателен-центровка
кобрата написа:това пробвал ли си го на дино
Така променяш мощноста във оборотите но не променяш самата мощност на двигателя
само дето не се мести там където си мислиш

- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: смукателен вал за изпускателен-центровка
Boyadjiev написа:vld написа:bavar4o.70 написа:В момента бивша 20-ка е 2.5 с тдс вал и 135 мм. биели.Някой знае ли,дали мога да сложа смук. вал от 2.5 безванусов,че ще ми падне един такъв или трябва да е от 2.0?
Колега би ли описал подробно за конверсията на мотора и ефекра който се е получил?
Чел съм , че така обема става 2.5, а въртящия момент идва доста по рано и става много приятен за каране мотор, но само съм чел, незнам някой да го е направил
Макс въртящ по слух и усещане идва към 4к, а колата рита от 3500 зверски като след 2500 осезаемо върви спрямо сток
Не знам какъв ще е ефекта,защото в момента събирам мотора,който ще е франкенщайн.Главата и електрониката остават от м52в25,блока вече окомплектован от м50 в20 с ванос-чугунен,с вал от тдс,биели 135 мм. и челосан с 0.9 мм. за с.с. 11.6.Предишното прераждане на умрялата м52в20 беше с вал от 2.5 бензин и 140 мм. биели и с лек маховик-6.3кг.По този начин мотора беше много пъргав още от 2500 об. и от 0-100км вървеше заедно със стокова 28-ца.На 2-ра на завой при рязко натискане на газта започваше да си дрифти.За съжаление педалския алуминиев блок имаше частично паднало покритие и с новия ход на буталата започна да гори масло,въпреки ,че след строука замерих 17 атм компресия.А и Мечо Пух е казал -колкото повече-талкова повече.Така,че след 5месеца каране със 2.3 мотор,време е да пробвам,как ще върви с 2.5.Лошото е ,че снега затрупа колата и не мога да работя .Та относно валовете-утре ще имам смукателен от 2.5 безванусов и ще ги сравня с моя изпускателен.
Благодаря на кобрата за отговора!Някой друг не го ли е правил?

- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: смукателен вал за изпускателен-центровка
Колеги имам един мотор м50б20 с ванос който ще съживявам с турбо и имам няколко въпроса:
Интересува ме ако му сложа всмукателен вал от м50б20 без ванос на мястото на изпускателния дали ще има добър ефект?
Другото което ме интересува е строука който е споменал по-горе колегата.Ако сложа вал от 2.5тдс и биели на 135мм колко ще се получи степента на сгъстяване?
Интересува ме ако му сложа всмукателен вал от м50б20 без ванос на мястото на изпускателния дали ще има добър ефект?
Другото което ме интересува е строука който е споменал по-горе колегата.Ако сложа вал от 2.5тдс и биели на 135мм колко ще се получи степента на сгъстяване?
- Martoo0oo0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 20.08.2010
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i Vanos
- Мечтае да кара: M6 G-POWER
Re: смукателен вал за изпускателен-центровка
Ваносовия мотор сток е със по голяма степен на сгъстяване 11.1>1 а без вануса 10.5>1
1- 135мм биели+ 31.64мм бутала =1.24мм недоход =11.58>1 степен на сгъстяване
Темата е стара,виж тук viewtopic.php?f=62&t=106190
1- 135мм биели+ 31.64мм бутала =1.24мм недоход =11.58>1 степен на сгъстяване
Темата е стара,виж тук viewtopic.php?f=62&t=106190
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани