Маховик от М20 и блокиране на вала в ГМТ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 9.03.2011
Пол: Мъж

Маховик от М20 и блокиране на вала в ГМТ

Мнение от gro » 11 Май 2013, 9:03

Здравейте колеги,
миналото лято смених маховика,а сега трябва да сменям едни неща по ангренажа.Някой да знае как да блокирам вала в горна мъртва точка?Двигателя ми е М44.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Маховик от М20 и блокиране на вала в ГМТ

Мнение от maxpower » 11 Май 2013, 9:17

Трябва ти инструмент за горно мъртво положение и индикаторен часовник. Аз поне това ползвам, за да зацепвам такива двигатели. Навива се на мястото на свеща и опира в челото на буталото.
Изображение
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Маховик от М20 и блокиране на вала в ГМТ

Мнение от Boyadjiev » 12 Май 2013, 22:23

Виж си отпред на мотора трябва да има белег на блока, който да съвпада с белег на демпферната шайба. Въртиш коляновият вал с ключ 22 докато съвпаднат и играеш ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 9.03.2011
Пол: Мъж

Re: Маховик от М20 и блокиране на вала в ГМТ

Мнение от gro » 13 Май 2013, 18:41

Благодаря за отговорите колеги, обаче се оказа че проблема не тамм където го търся :bchug:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook