Маховик от М20 и блокиране на вала в ГМТ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Маховик от М20 и блокиране на вала в ГМТ
Здравейте колеги,
миналото лято смених маховика,а сега трябва да сменям едни неща по ангренажа.Някой да знае как да блокирам вала в горна мъртва точка?Двигателя ми е М44.
миналото лято смених маховика,а сега трябва да сменям едни неща по ангренажа.Някой да знае как да блокирам вала в горна мъртва точка?Двигателя ми е М44.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Маховик от М20 и блокиране на вала в ГМТ
Трябва ти инструмент за горно мъртво положение и индикаторен часовник. Аз поне това ползвам, за да зацепвам такива двигатели. Навива се на мястото на свеща и опира в челото на буталото.


A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Маховик от М20 и блокиране на вала в ГМТ
Виж си отпред на мотора трябва да има белег на блока, който да съвпада с белег на демпферната шайба. Въртиш коляновият вал с ключ 22 докато съвпаднат и играеш 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Маховик от М20 и блокиране на вала в ГМТ
Благодаря за отговорите колеги, обаче се оказа че проблема не тамм където го търся 

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани