Проблем при пълен резервоар

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 29.05.2010

Проблем при пълен резервоар

Мнение от martinasa » 09 Май 2013, 20:11

Здравейте колеги,
Имам много странен проблем с мойта нова кола : колата е BMW 325IS 1993 coupe М50Б25.
Значи проблема е много зтранен, когато заредя колата до горе с бензин и почва да гасне по светофари (на празен ход)
Някои има ли идея от какво може да е?
Направи ми впечатление че когато зарежда и отжия капачката има доста налягане или вакум (немога да определя) по мойта логика е вакум. Та развих капачката и покарах така и пак си гасне. единственото е че е текло бензин отван.
Някои има ли идея и дали това може да е проблем с отдушника и къде е той??
Благодаря !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Sofia
Кара: е36 М43

Re: Проблем при пълен резервоар

Мнение от no.breaks » 10 Май 2013, 10:49

rezervoar.png
Здравей колега, честито за колата и дано нямаш много проблеми с колата. Значи аз имах като твоя проблем, правеше вакуум в резервоара от което 2 пъти ме еб*ваше помпата в резервоара. Първото което проверих беше отдушника, който уж работеше намира се отпред в коша горе долу под дебитомера, то е един клапан от едната страна маркуча от него влиза в един цилиндър/ канистер (филтър с активен въглен), този фълтър е направен от две секции едната изхвърля пречистени парите в атмосферата за да няма замърсяване, другата секция използва тези пари за първоначално запалване на автомобила за да е някаква икономия, а съответно и от там диша резервоара. аз си мислех, че ми е развален клапана позиция номер 1 от схемата и го смених с друг, но проблема остана. Отворих резервоара има подробна тема там за бензиновата помпа на колега от форума със снимков материал, за което аз благодаря. Според един колега можеше и от самта помпа да прави налягане или вакуум ако е хлабав маркуча и :dunno: но каквото и да правех вакуума оставаше а това не е хубаво защото така може да изгори помпата от свиването, съответно и паленето сутрин не ми беше много лесно. Един ден свалих въпросния филтър ще го видиш една черна цилиндрична кутия и го разклатих хубаво нещо рових вътре по него, но така и не можах да го отворя, закачих го пак и първоначално нямах вакум все едно колата се оправи, но след 1 ден отново същото, та според мен или филтъра е запушен или има друг проблем, който аз не отстраних. Има тема отново във форума, която аз използвах, а именно изолирането на тази система. Аз от известно време карам така и нямам проблем. Откачих маркуча който излиза от дросела и влиза в клапана и го запуших а останалата система я оставих така за да може да диша резервоара. Дано си ме разбрал потърси темите подобни са и много полезни. А относно теча на резервоара провери дали преливника нещо сцепен/спукан или самия резервоар. Успех
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 29.05.2010

Re: Проблем при пълен резервоар

Мнение от martinasa » 10 Май 2013, 19:20

Благодаря ти много колега, значи ще има играчка :) тия дни ще проверя какво може да направя ако не, ще разкъча и аз маркуча от дебитомера :) когато го оправя ще пиша :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook