ГИ на М52Б20 1997
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- silverstone
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
ГИ на М52Б20 1997
Здравейте,въпреки че доста не ми се иска дори да се замислям в тази посока май ще трябва да се газифицирам. Налага се да се "возя" повече от предвиденото
Колата както съм написал е Е36 320i 1997г. Разгледах офертите в момента на пазара, разликата е голяма за ГИ на 4 и 6 цилиндров двигател,както и да е. Доколкото успях да навяза в тая сфера има няколко наложили се масови марки :Lovato, BRC,T-Gas,MegadJet, като офертите на последните 2 са най- примамливи. Не пускам темата за да ви питам "върви ли на гас" ами по скоро да ме насочите към марка ГИ от който сте ползвали/ползвате и сте доволен. На ЛС разбира се може да споделите адреси на сервизи в София където може да се монтира. Ще съм благодарен на всяко мнение , тъй като инвестицията не е малка и ще е добре да съм ориентиран от ползвателите а не от продавачите
Още не съм напълно убеден че искам ГАЗ ...мн зависи на къде ще наклонят везните. Но като сметнах грубо за 4 мес съм изплатил ГИ. Очаквам Вашите препоръко колеги.



- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: ГИ на М52Б20 1997
Не е важна марката, а монтажа! Аз съм с MegaJet и бих казал, че съм доволен. Разхода е като на бензин, вървежа - почти. Някак обаче колата почна да ми прави странни проблеми след около година ползване и уж проблемите идват не от ГИ, а от разни датчици дето уж им е дошло времето, но някак изведнъж се случи всичко и си мисля, че точно ГИ е спомогнал сериозно да се стигне до тук... Общо взето колите ни са на по 16 години и на по 200-300 000 км. в най-добрия случай, струват по 3-4000 лв. пак в най-добрия случай, и М44 и М52 не са някакви performance мотори та няма какво да му мислиш толкова. Събирай мнения за майстори и монтирай ГИ по най-бързия начин.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: ГИ на М52Б20 1997
Дано ти се развие темата, мисля че тук има доста дваески с ГИ.
Ловато ги забрави при ГИ, виж Ланди. Има колеги с Фобос, има колега в продава, който предлага Стаг и т.н.
Ловато ги забрави при ГИ, виж Ланди. Има колеги с Фобос, има колега в продава, който предлага Стаг и т.н.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: ГИ на М52Б20 1997
Както колегата по-горе спомена важен е монтажа. Аз съм с фобос, но немога да кажа, че ти ги препоръчвам, просто някои от пичовете там не им се работи (Богров). Примерно, при мен така ми е настроена, че винаги харчи 10-11 няма значение градско/извън.
Също гледай да е по-ниско изпарителя от нивото в радиатора.
Маторя тряя да ти бачка перфектно, щото след слагане на ГИ...избистря проблемите ти и си мислиш, че са от него
.
Също гледай да е по-ниско изпарителя от нивото в радиатора.
Маторя тряя да ти бачка перфектно, щото след слагане на ГИ...избистря проблемите ти и си мислиш, че са от него

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани