М50Б25 - не пали? РЕШЕН
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: М50Б25 - не пали?
Да точно така няма ток до помпата изобщо, но тя е здрава защото я пробвах директно на акумулатора и си работи, но някъде се губи тока по кабелите. Както казах, като направих мост между 30 и 87 пин на релето дойде някакъв минимален ток около 2 волта(дори без контакт) обаче не стигат за да запали. И мен ме няма много по тоците ама честно казано няма да викам никой да ми я прави че ги знам повечето "майстори" тука... 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М50Б25 - не пали?
u`F`o написа:Ако правилно съм разбрал, стартера върти и таблото си свети нормално? Ако се съмняваш, че помпата ти я спира алармата бях чел някакви врътки, как се пуска ток директно на помпата от другаде колкото за пробата.
Недей да ги търсиш много, 2-3 поста по-нагоре са описани.

Колега mitaka21, написал съм ти как да изключиш алармата и имобилайзера и. С тези 2 волта няма да направиш нищо. Подай на буксата на помпата 12В с един проводник директно от акумулатора и когато помпата завърти пробвай да запалиш колата. Ако запали, това ще е стимул да вземеш резечката и да почнеш да режеш по гореописаната методика, без да ти трябват "майстори".

Re: М50Б25 - не пали?
Ясно е всичко алармата я подкарвам, махам и всички кабели, шок сензори и простотии, въпроса е може ли да ми е заминало релето щом като ги дам накъсо 30 и 87 има ток а като сложа самото реле няма никакъв 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М50Б25 - не пали?
mitaka21 написа:Ясно е всичко алармата я подкарвам, махам и всички кабели, шок сензори и простотии, въпроса е може ли да ми е заминало релето щом като ги дам накъсо 30 и 87 има ток а като сложа самото реле няма никакъв
По-скоро е станало нещо с релето на имобилайзера и за това до помпата достигат 2 волта. Пробвай го това с директното захранване и виж дали ще запали, после махни алармата и въстанови оргиналните вериги и ако не иска ще мислим за релето.
По принцип като подадеш на пинове 85 и 86 на релето + и - ако е наред трябва да изчука.
Re: М50Б25 - не пали?
Махнах алармата изцяло(за което много се радвам
), изолирах кабелите на колата където са ставали снадките всичко точно, от алармата и помен няма. Но ток на тая букса отново няма.
Никъде не бяха прекъснати на две кабелите, това ми направи впечатление навсякъде бяха само оголени.
И нямам централно ... не знам дали трябва да имам без алармата ама сега нямам, на едната букса на малкия модул под жабката за ел.стъклата, шибидаха и т.н. два кабела бях вързани заедно и един от алармата към тях, но аз ги разделих защото би трябвало заводско да са отделени... Направо не знам вече. 




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: М50Б25 - не пали?
mitaka21 написа:Махнах алармата изцяло(за което много се радвам), изолирах кабелите на колата където са ставали снадките всичко точно, от алармата и помен няма. Но ток на тая букса отново няма.
Никъде не бяха прекъснати на две кабелите, това ми направи впечатление навсякъде бяха само оголени.
И нямам централно ... не знам дали трябва да имам без алармата ама сега нямам, на едната букса на малкия модул под жабката за ел.стъклата, шибидаха и т.н. два кабела бях вързани заедно и един от алармата към тях, но аз ги разделих защото би трябвало заводско да са отделени... Направо не знам вече.
Колега, разгледай по-внимателно- някъде са срязали 2 проводника към ЦЗ /за отключване и заключване/ и някъде са прекъснали захранването на помпата. Това, което е било вързано от алармата към модула под жабката е захранването на осветлението на купето и от там алармата е получавала информация за отваряне на врата.
Re: М50Б25 - не пали?
Няма срязани кабели, само оголени и свързани тези от алармата. Кабелите за помпата от алармата са 2 кафяви на цвят - те бяха вързани към 2 отделни кабела отляво на съединителя(под мокета там в големия сноп), 2 жълти кабела имаше - те бяха вързани към бялата буксата от тоя малкия модул под жабката, 1 син кабел - той също беше вързан към тази бяла букса от малкия модул, един розов за пищялката на алармата, два бели бяха вързани за червения захранващ който беше вързан отпред в купето и един черен маса беше вързан някъде под мокета(не знам къде точно, него само го дръпнах и той се откачи) и това беше.
Друг е въпроса че под кората на волана(над педалите) има доста срязани кабели но не знам кой за какво е точно. 


Re: М50Б25 - не пали?
Днес пуснах ток на помпата директно от акумулатор-а с надеждата да я покарам малко, ама естествено отново не запали.... Бензиновата помпа я чувам че работи, бензин до отпред стига, ама изглежда нещо няма ток ... Направо не знам вече какво да правя ....
Възможно ли е да е датчик на коляновия вал и от това да няма ток до помпата и да не иска да пали от него? 
Само да добавя че днес като я отключвах нямаше централно, а като я заключвах имаше.




Само да добавя че днес като я отключвах нямаше централно, а като я заключвах имаше.

- смоук ем алл
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 10.10.2011
- Местоположение: Испанията
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M50B25
Re: М50Б25 - не пали?
Колега незнам дали ще ти е от полза но и аз имах същия проблем,както си карах колата спря и не искаше да запали,пробвах вси4ко което си направил и ти но ток до помпата не идваше,накрая излезна от чип (ac schnitzer)
кпуван преди една година от ебаи,колата си вървеше една година с него без никакви проблеми, но както и да е сложих си оригиналния и запали от първия път.Така че съветвам ако някои има същиа проблем и е с някъв китаиски ЧИП да започне от там!!! 


[album]http://bmwpower-bg.net/forums/gallery/image.php?album_id=5635&image_id=36175[/album]
Re: М50Б25 - не пали? РЕШЕН
Проблема беше следния - от +совата клема на акумулатора тръгват 2 кабела(1 дебел червен и 1 тънък червен). Отпред на ей тая част - download/file.php?id=210831&mode=view където е отбелязана със стрелка се връзва тоя тънкия червен кабел, а от лявата страна се свързва дебелия червен. От горната страна има и една гайка дето от нея тръгва дебел черен кабел който захранва - помпата, дюзите, бобините и буксата за диагностиката. Въпросния тънък червен кабел беше прекъснат зад пасажерската седалка(там където се слагат краката като седнеш на задната седалка) и не стигаше ток от акумулатора до отпред(само по тоя дебелия имаше).
Това е, искам да благодаря много на колегата Boyadjiev който изключително много ми помогна!!! Благодаря много и на всички останали който помогнаха!! 


25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани