318 is след махане на газово не върви?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: 318 is след махане на газово не върви?
До biogame - човекът с "необикновеното" газово
...тук като си каже някой мнението и го изкарват крив, а всъщност е една друга гледна точка
. Аз карам на бензин и проблем нямам. 



Последна промяна 4len4o на 21 Апр 2013, 22:12, променена общо 1 път
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: 318 is след махане на газово не върви?
Не колега никой не те изкарва крив,ти излагаш едната страна а аз излагам другата.
И в крайна сметка всеки сам си определя с какво гориво да кара.

И в крайна сметка всеки сам си определя с какво гориво да кара.





- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: 318 is след махане на газово не върви?
Какво точно "окислява" бе капацитет, като изгорелите газове са в пъти по-чисти от колкото на бензин (това е и причината в западна Европа да ползват газ). Газта не съдържа тежки въглеводороди и токсични добавки, за разлика от бензина. Поради пълното изпарение на газта, в цилиндъра не попада течно гориво което да разрежда маслото (както в твоя случай
), и съответно пробегът се увеличава. Термичното натоварване на двигателя не се увеличава, защото е установено че киселинното число на маслото не се променя при работа на газ. Могат да се напишат още сума неща, но аз спирам, понеже имаше една поговорка че единия трябва да отстъпи... 


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Salis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 95`` m52b20
- Мечтае да кара: м52б20 stroke engine, coming soon....
Re: 318 is след махане на газово не върви?
4len4o написа:Извинявам се, ако не съм успял да обесня правилно, ще опитам пак![]()
Ето някой минуси на газта спрямо бензина:
1. Колата е по тромава - макар че, газта е с по-висок октан, горенето при нея става с по-малка скорост от бензина, от там и мудноста на двигателя.
2. Пак поради по-високия октан (мисля че , беше някъде около 110) гори с по-висока температура, което пък застрашава клапаните от прегаряне.
3. По-кратък живот на стартера - поради повечето въртене на този атрибут (особенно през зимата) експлоатационния му живот намалява наполовина.
4. Поради факта че , при горенето си газта отделя много вода, изспускателната система е първото нещо което ще сдаде багажа.
Ако е ограничено подаването на газ, с цел икономия много ясно е, че няма да има тяга, мощност и ускорение, автомобила ще е като спънат на пътя.
И да, газта разваля двигателя, понеже го окислява (разяжда). Препоръчително е да палиш на бензин и да караш докато загрее до 30-40 градуса, за да минеш на газ, но това е с цел, да не ти замръзне изпарителя. Газта в бутилката е течна, а в двигателя трябва да се впръсква в газообразно състояние. Затова изпарителя трябва да е топъл ... за да я изпаряваИ е хубаво чат-пат да си караш на бензин. По 2, 3, 5, 10 км ... колкото толкова. Препоръчително е на автомобили с газово, да се зарежда предимно 100 октана бензин, понеже с времето газта запушва дюзите и после на бензин не иска да отлепи.
Както споменах по-горе, газта осакатява иначе идиото-устойчивият бензинов двигател. Споделям си мнението ........както споменах появиха се "капацитети"Един колега спомена по-горе, че финансовият фактор е определящ за горивото. Сигурно е прав пича, но да не казваме на ....черното-бяло
![]()
Човек опитваш се да налагаш мнение без дори да ползваш съответното гориво и продължаваш да говориш за обикновенно газово

А случайно да си слушал за течна фаза или какво е количеството сяра съответно в газта и бензина. Карай си колата на бензин и недей да ни убеждаваш, че колите ни невървят и са с прогнили генерации окислени двигатели и тем подобни. Нека ние сме заблудените

Без лоши чувства

- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: 318 is след махане на газово не върви?
Всичко което сте казали като плюс за ГИ е при префектно сложена. "Специалистите" в момента са много ... и от там идва проблема.
Всичко което съм написал по-горе е гладна точка и самата истина. Мненията са ми базирани на някакви данни.
Друг е въпроса, че тук се кара на ГАЗ, защото е по-евтино, а не толково добро за автомобила. В САЩ например много голям процент от колите са на бензин, но цени там са стотинки. Газта със сигурно е по-евтина там, но карат на бензин. Жилищата им са газифицирани и т.н. Дизела и газта за автомобилите са алтернатива на бензина. Спортен автомобил на газ или дизел не съм виждал, както и със предно предаване, напр. болид. (Навлизаме в друга тема ... .)
Аз тук приключвам, а вие ... продължавайте по темата.

Всичко което съм написал по-горе е гладна точка и самата истина. Мненията са ми базирани на някакви данни.
Друг е въпроса, че тук се кара на ГАЗ, защото е по-евтино, а не толково добро за автомобила. В САЩ например много голям процент от колите са на бензин, но цени там са стотинки. Газта със сигурно е по-евтина там, но карат на бензин. Жилищата им са газифицирани и т.н. Дизела и газта за автомобилите са алтернатива на бензина. Спортен автомобил на газ или дизел не съм виждал, както и със предно предаване, напр. болид. (Навлизаме в друга тема ... .)

Аз тук приключвам, а вие ... продължавайте по темата.

- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: 318 is след махане на газово не върви?
Течната фаза е истинската газова уретба , кой каквото ще да говори 

- Salis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 95`` m52b20
- Мечтае да кара: м52б20 stroke engine, coming soon....
Re: 318 is след махане на газово не върви?
00700 написа:Всичко което сте казали като плюс за ГИ е при префектно сложена. "Специалистите" в момента са много ... и от там идва проблема.![]()
Точна заради това, че няма специалисти съм си слагал ГАЗОВИЯ ИНЖЕКЦИОН сам и ядове нямам

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: 318 is след махане на газово не върви?
4len4o написа:1. Колата е по тромава - макар че, газта е с по-висок октан, горенето при нея става с по-малка скорост от бензина, от там и мудноста на двигателя.
2. Пак поради по-високия октан (мисля че , беше някъде около 110) гори с по-висока температура, което пък застрашава клапаните от прегаряне.
Не е от скоростта на горене бре, от по-ниската калоричност е


Последна промяна M10 на 25 Апр 2013, 20:19, променена общо 1 път
- Ozz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 24.08.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: m42 и м43
- Мечтае да кара: нещо ново от магазина
- Детайли за колата: хич не върви пък много гори,що е то ? м43
много върви ,много гори ама и много се чупи що е то? м42
Re: 318 is след махане на газово не върви?
Ах ама как продалжавате да пишете всякакви неща от който един потребител със проблем какъвто имах аз,ще се рови и чете 2 часа и накрая няма да му стане ясно поне малко
MIRC нация и това е
Обобщавам и заключ.... Значи карал съм колата близо 6 години на газ(ОБИКНОВЕНА ГАЗОВА ОРЕДВА СЪС ФЪЛШИВ ИЗПАРИТЕЛ ДАЖЕ) и някой ще каже ма как може със тъкова газово.Еми през 2007 нямаше много голям избор.Най малко пък финансов... Та по случея за толкова време колата съм я карал Аз,Жена ми,и близки мой хора като никой от нас не е имал проблем със нея или със вървенето на газ!Наскоро реших да махна газовото и да го преместя на едно поло,със което да ходя за рибва и т.н....До последно Бмв то работеше на газ идеално.. До колкото може да работи кола която не е ремонтирана близкия век.Във краина сметка,махнах газта и на дневен ред дойдоха проблемите. Та точно дюзи,бензинова помпа,ламда,дебитомер, и кой знае още какво...За което аз не съжелявам и не се чудя ма защо и как може... ТОва е нормално за кола 95 година карана на газ,бензин и сигурно и на ракия
. Благодаря на колегите който ме донасочиха към правилните смени и спомогнаха за продажбата на автомобила..За който смело мога да твърдя,че за навъртяни поне от мен 200 000км не е мръднал.м42 е страхотен двигател издържа на голям мор.Разбирасе през годините съм сменял много компоненти но това е машина и няма как..Живот във младешките пъпки на Германците има много,и както знаем всички марката е само една.Здраве на всички 




40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани