318 is след махане на газово не върви?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.01.2013

Re: 318 is след махане на газово не върви?

Мнение от 4len4o » 21 Апр 2013, 21:46

До biogame - човекът с "необикновеното" газово :mhihi: ...тук като си каже някой мнението и го изкарват крив, а всъщност е една друга гледна точка :dunno:. Аз карам на бензин и проблем нямам. :yes:
Последна промяна 4len4o на 21 Апр 2013, 22:12, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: 318 is след махане на газово не върви?

Мнение от Biogame » 21 Апр 2013, 22:11

Не колега никой не те изкарва крив,ти излагаш едната страна а аз излагам другата.
И в крайна сметка всеки сам си определя с какво гориво да кара. :bchug: :driving:
:driving: :dunno: :driving:


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: 318 is след махане на газово не върви?

Мнение от ~Мишо~ » 21 Апр 2013, 23:33

Какво точно "окислява" бе капацитет, като изгорелите газове са в пъти по-чисти от колкото на бензин (това е и причината в западна Европа да ползват газ). Газта не съдържа тежки въглеводороди и токсични добавки, за разлика от бензина. Поради пълното изпарение на газта, в цилиндъра не попада течно гориво което да разрежда маслото (както в твоя случай :winky: ), и съответно пробегът се увеличава. Термичното натоварване на двигателя не се увеличава, защото е установено че киселинното число на маслото не се променя при работа на газ. Могат да се напишат още сума неща, но аз спирам, понеже имаше една поговорка че единия трябва да отстъпи... :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 95`` m52b20
Мечтае да кара: м52б20 stroke engine, coming soon....

Re: 318 is след махане на газово не върви?

Мнение от Salis » 22 Апр 2013, 0:21

4len4o написа:Извинявам се, ако не съм успял да обесня правилно, ще опитам пак :mhihi:

Ето някой минуси на газта спрямо бензина:

1. Колата е по тромава - макар че, газта е с по-висок октан, горенето при нея става с по-малка скорост от бензина, от там и мудноста на двигателя.
2. Пак поради по-високия октан (мисля че , беше някъде около 110) гори с по-висока температура, което пък застрашава клапаните от прегаряне.
3. По-кратък живот на стартера - поради повечето въртене на този атрибут (особенно през зимата) експлоатационния му живот намалява наполовина.
4. Поради факта че , при горенето си газта отделя много вода, изспускателната система е първото нещо което ще сдаде багажа.

Ако е ограничено подаването на газ, с цел икономия много ясно е, че няма да има тяга, мощност и ускорение, автомобила ще е като спънат на пътя.

И да, газта разваля двигателя, понеже го окислява (разяжда). Препоръчително е да палиш на бензин и да караш докато загрее до 30-40 градуса, за да минеш на газ, но това е с цел, да не ти замръзне изпарителя. Газта в бутилката е течна, а в двигателя трябва да се впръсква в газообразно състояние. Затова изпарителя трябва да е топъл ... за да я изпарява :yes: И е хубаво чат-пат да си караш на бензин. По 2, 3, 5, 10 км ... колкото толкова. Препоръчително е на автомобили с газово, да се зарежда предимно 100 октана бензин, понеже с времето газта запушва дюзите и после на бензин не иска да отлепи.

Както споменах по-горе, газта осакатява иначе идиото-устойчивият бензинов двигател. Споделям си мнението ........както споменах появиха се "капацитети" :mhihi: Един колега спомена по-горе, че финансовият фактор е определящ за горивото. Сигурно е прав пича, но да не казваме на ....черното-бяло :yes: :driving:


Човек опитваш се да налагаш мнение без дори да ползваш съответното гориво и продължаваш да говориш за обикновенно газово :D
А случайно да си слушал за течна фаза или какво е количеството сяра съответно в газта и бензина. Карай си колата на бензин и недей да ни убеждаваш, че колите ни невървят и са с прогнили генерации окислени двигатели и тем подобни. Нека ние сме заблудените ;)
Без лоши чувства :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: 318 is след махане на газово не върви?

Мнение от 00700 » 22 Апр 2013, 10:52

Всичко което сте казали като плюс за ГИ е при префектно сложена. "Специалистите" в момента са много ... и от там идва проблема. :)

Всичко което съм написал по-горе е гладна точка и самата истина. Мненията са ми базирани на някакви данни.
Друг е въпроса, че тук се кара на ГАЗ, защото е по-евтино, а не толково добро за автомобила. В САЩ например много голям процент от колите са на бензин, но цени там са стотинки. Газта със сигурно е по-евтина там, но карат на бензин. Жилищата им са газифицирани и т.н. Дизела и газта за автомобилите са алтернатива на бензина. Спортен автомобил на газ или дизел не съм виждал, както и със предно предаване, напр. болид. (Навлизаме в друга тема ... .) :)
Аз тук приключвам, а вие ... продължавайте по темата. :clap:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: 318 is след махане на газово не върви?

Мнение от ///Mechov » 22 Апр 2013, 17:57

Течната фаза е истинската газова уретба , кой каквото ще да говори :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 95`` m52b20
Мечтае да кара: м52б20 stroke engine, coming soon....

Re: 318 is след махане на газово не върви?

Мнение от Salis » 22 Апр 2013, 19:35

00700 написа:Всичко което сте казали като плюс за ГИ е при префектно сложена. "Специалистите" в момента са много ... и от там идва проблема. :)



Точна заради това, че няма специалисти съм си слагал ГАЗОВИЯ ИНЖЕКЦИОН сам и ядове нямам :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: 318 is след махане на газово не върви?

Мнение от M10 » 22 Апр 2013, 23:30

4len4o написа:1. Колата е по тромава - макар че, газта е с по-висок октан, горенето при нея става с по-малка скорост от бензина, от там и мудноста на двигателя.
2. Пак поради по-високия октан (мисля че , беше някъде около 110) гори с по-висока температура, което пък застрашава клапаните от прегаряне.


Не е от скоростта на горене бре, от по-ниската калоричност е :winky: 100 октана бензин също има по-бавна скорост на горене от на 95 но колата не върви по-зле с такъв. Като добавим и супер неточното дозиране на смесите ето ти слабото вървене. Да, клапаните на москвич 408 могат да прегорят от газта :mhihi: на бмв май беха от мааалко по хай тек матряли...
Последна промяна M10 на 25 Апр 2013, 20:19, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 24.08.2012
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: m42 и м43
Мечтае да кара: нещо ново от магазина
Детайли за колата: хич не върви пък много гори,що е то ? м43
много върви ,много гори ама и много се чупи що е то? м42

Re: 318 is след махане на газово не върви?

Мнение от Ozz » 25 Апр 2013, 1:28

Ах ама как продалжавате да пишете всякакви неща от който един потребител със проблем какъвто имах аз,ще се рови и чете 2 часа и накрая няма да му стане ясно поне малко :bang: MIRC нация и това е :banghead: Обобщавам и заключ.... Значи карал съм колата близо 6 години на газ(ОБИКНОВЕНА ГАЗОВА ОРЕДВА СЪС ФЪЛШИВ ИЗПАРИТЕЛ ДАЖЕ) и някой ще каже ма как може със тъкова газово.Еми през 2007 нямаше много голям избор.Най малко пък финансов... Та по случея за толкова време колата съм я карал Аз,Жена ми,и близки мой хора като никой от нас не е имал проблем със нея или със вървенето на газ!Наскоро реших да махна газовото и да го преместя на едно поло,със което да ходя за рибва и т.н....До последно Бмв то работеше на газ идеално.. До колкото може да работи кола която не е ремонтирана близкия век.Във краина сметка,махнах газта и на дневен ред дойдоха проблемите. Та точно дюзи,бензинова помпа,ламда,дебитомер, и кой знае още какво...За което аз не съжелявам и не се чудя ма защо и как може... ТОва е нормално за кола 95 година карана на газ,бензин и сигурно и на ракия :dunno: . Благодаря на колегите който ме донасочиха към правилните смени и спомогнаха за продажбата на автомобила..За който смело мога да твърдя,че за навъртяни поне от мен 200 000км не е мръднал.м42 е страхотен двигател издържа на голям мор.Разбирасе през годините съм сменял много компоненти но това е машина и няма как..Живот във младешките пъпки на Германците има много,и както знаем всички марката е само една.Здраве на всички :bchug:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook