Стопове от дясна на лява дирекция
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Стопове от дясна на лява дирекция
Бъркаш се нещо, няма стопове с различна форма, тия от снимката са от е39
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Стопове от дясна на лява дирекция
Отбелязал съм каде има разлика.Интересуваше ме да не би едните да са преди фейс лифта другите след фейс лифта.Иначе стоповете са си от е36 седан, просто има разлика в изнасянето на горна част спрямо долна /там кадето са черните ленти/
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- dblos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: E91 330D
- Детайли за колата: Touring
Re: Стопове от дясна на лява дирекция
Така , днес по необясними причини в тая жега ме отмързя та оправих проблема със лява стоп светлина .
Решението е следното , стоп светлината от десния стоп прехвърля на левия.разликата идва от там ,че десния стоп му липства пина който превърля .
Утре ще направя и снимки .
Обаче сега идва на дневен ред това,че не светят крайните габаритни светлини , някой нещо идея ?
Решението е следното , стоп светлината от десния стоп прехвърля на левия.разликата идва от там ,че десния стоп му липства пина който превърля .
Утре ще направя и снимки .
Обаче сега идва на дневен ред това,че не светят крайните габаритни светлини , някой нещо идея ?
- dblos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: E91 330D
- Детайли за колата: Touring
Re: Стопове от дясна на лява дирекция
Решение : намирате с мултицет къде е + на стопа от дясната букса , след което виждате от буксата на стопа на кой пин отива , проверявате пина който вече сте намерили с кой съседен (над или под него) са на една писта на стопа . Окъсявате кабелите отговарящи на тези пинове и вече имате работещи 2 стопа . Проблема е ,че от десния стоп прехвърля + към левия. Относно проблема със несветещите крайни габарити - проблема е че на оригиналния стоп среден и краен габарит взимат + само от един кабел а на стопа и двете светлини са на една писта , при новия стоп лява и дясна светлина взимат + от два различни кабела , за целта взимате кабел не по тънък от 0,75 и поялник и правите мост между работещия среден габарит и пистата на крайния габарит .Много внимавайте като замостявате тъй като левия габарит е двойна светлина за габарит и светлина за мъгла за това внимателно премерете кой е необходимия + за да замостявате.Това решение е строго индивидуално в моя случай , разчетох се из форума и се оказа че има още колеги който са се опитали да сменят стоповете на IS и са срещнали този проблем , тъй че много внимателно разгледайте стоповете , замерете си кабелите и тогава предприемайте мерки за да не си запалите инсталацията на колата !!!! през почивните дни ще направя малко снимки за да го оформя това решение като DIY
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Стопове от дясна на лява дирекция
dblos написа:Решение : намирате с мултицет къде е + на стопа от дясната букса , след което виждате от буксата на стопа на кой пин отива , проверявате пина който вече сте намерили с кой съседен (над или под него) са на една писта на стопа . Окъсявате кабелите отговарящи на тези пинове и вече имате работещи 2 стопа . Проблема е ,че от десния стоп прехвърля + към левия. Относно проблема със несветещите крайни габарити - проблема е че на оригиналния стоп среден и краен габарит взимат + само от един кабел а на стопа и двете светлини са на една писта , при новия стоп лява и дясна светлина взимат + от два различни кабела , за целта взимате кабел не по тънък от 0,75 и поялник и правите мост между работещия среден габарит и пистата на крайния габарит .Много внимавайте като замостявате тъй като левия габарит е двойна светлина за габарит и светлина за мъгла за това внимателно премерете кой е необходимия + за да замостявате.Това решение е строго индивидуално в моя случай , разчетох се из форума и се оказа че има още колеги който са се опитали да сменят стоповете на IS и са срещнали този проблем , тъй че много внимателно разгледайте стоповете , замерете си кабелите и тогава предприемайте мерки за да не си запалите инсталацията на колата !!!! през почивните дни ще направя малко снимки за да го оформя това решение като DIY
И аз понеже си замених стоповете със такива пак от лява дирекция, но разлика имаше в буксите, мойте на IS-а бяха с различен pinout. Но като разгледах стоповете по обстойно ги хванах, двата стопа работеха, но левия не светваше при спиране и крайните габарити не работеха на двата. Просто не прехвърляше + от десняи на левия и с един сплайсър на червено/сините кабели отдясно и 2 кабелчета споени на пистите на среден и краен габарит и стоповете работят напълно изрядно. Работата е за около 15-20 минути и най-важното не се реже нищо по инсталацията.
- Axis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 19.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: с усмивка.
Re: Стопове от дясна на лява дирекция
И аз да възродя малко темата! На седана също ли го има този проблем, ако стоповете са оригинални от англичанка? Понеже гледам, че нагоре сте все с купета. Във всички случаи, когато се вземат оригинални стопове от англичанка ли се правят гимнастиките или има и вероятност всичко да си пасне без преправяне?
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: Стопове от дясна на лява дирекция
Да не пускам нова тема. Имам седан 97 год. с жълти мигачи са стоповете, сега като взема с бели мигачи, пак ли ще е този филм или на фейслифтовите става нормално смяната?
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани