ABS error 33
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
ABS error 33
Здравейте колеги.
След повече от 2 години абс-а пак светна. Убеден, че е заминал датчик, направих една диагностика. Но за мое учудване даде грешка 33
"operation of rear inlet valve faulty"
също имаше грешка за предно дясно колело. но 1.-во че този датчик е единственият сменен(преди 2-3 години) 2.-ро след изтриване на грешките остана само 33.
Сега я покарах колата. Утре пак ще направя диагностика, да видя дали ще даде пак грешка на датчика.
Гледах тази тема: viewtopic.php?f=8&t=216658&hilit=abs+33 ,но така и не разбрах кое трябва да се смени. В чуждите форуми прочетох, че може би е АБС модула
Вие какво мислите? Кое трябва да се смени и от кое е най-вероятно да идва проблема?
След повече от 2 години абс-а пак светна. Убеден, че е заминал датчик, направих една диагностика. Но за мое учудване даде грешка 33
"operation of rear inlet valve faulty"
също имаше грешка за предно дясно колело. но 1.-во че този датчик е единственият сменен(преди 2-3 години) 2.-ро след изтриване на грешките остана само 33.
Сега я покарах колата. Утре пак ще направя диагностика, да видя дали ще даде пак грешка на датчика.
Гледах тази тема: viewtopic.php?f=8&t=216658&hilit=abs+33 ,но така и не разбрах кое трябва да се смени. В чуждите форуми прочетох, че може би е АБС модула

Вие какво мислите? Кое трябва да се смени и от кое е най-вероятно да идва проблема?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: ABS error 33
anzak написа:хидравличния блок на абс-а отпред при мотора
Колега а какво му се разваля на него?
Искат по 100лв. за рециклиране, да не се окаже че и в него гори някой елемент за 5 стотинки?

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: ABS error 33
Пилев написа:Здравейте колеги.
След повече от 2 години абс-а пак светна. Убеден, че е заминал датчик, направих една диагностика. Но за мое учудване даде грешка 33
"operation of rear inlet valve faulty"
също имаше грешка за предно дясно колело. но 1.-во че този датчик е единственият сменен(преди 2-3 години) 2.-ро след изтриване на грешките остана само 33.
Сега я покарах колата. Утре пак ще направя диагностика, да видя дали ще даде пак грешка на датчика.
Гледах тази тема: viewtopic.php?f=8&t=216658&hilit=abs+33 ,но така и не разбрах кое трябва да се смени. В чуждите форуми прочетох, че може би е АБС модула![]()
Вие какво мислите? Кое трябва да се смени и от кое е най-вероятно да идва проблема?
Щом датчика ти дава плаваща грешка погледни буксата му за замърсяване, виж самият датчик и зъбното колело за същото. Върху датчика с годините почва да се лепят метални прашинки от дисковете при естественото им износване.
По отношение на грешка 33- ясно какво е, може би най-добрият вариант е да смениш целият модул на АБС- едва ли е много скъп.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: ABS error 33
Колега , грешките на АБС -системата се диагностицират елементарно .....
Ако диагностичната апаратура ти казва , че има повреден датчик , първото , което трябва да направиш е да пуснеш в режим на четене на живи данни и леко да подкараш колата , за да видиш дали действително на съответното колело не ти отчита движение (защото често дава грешка на датчика , а като пуснеш на живи данни си го засича и отчита скорост ! ). Та ако при теб отчита въртене на колелото , значи просто модула е за смяна/ремонт .... Ако не ти отчита движение на съответното колело , мериш датчика за съпротивление , ако си дава съпротивление , преглеждаш и прозвъняваш връзката от буксата на АБС -модула , до самия датчик , ако всичко е точно и няма прекъсване , значи - пак сменяш модула ....
Много добър метод за проверка на датчиците е : откачаш буксата на АБС- модула , гледаш по схема на кои пинове е съответния датчик (справка Аутодата или друг източик) , забождаш на съответните пинове един мултицет , първо мериш на съответните пинове дали имаш съпротивлението на датчика , ако го има , почти сигурно е , че датчика е здрав , но за да се убдиш на 1000% .... вдигаш колата на крик , преключваш мултицета да мери напрежение и завърташ съответното колело - на мултицета ще ти отчете минимални напрежения от порядъка на миливолти (причината е , че при въртенето на колелото около датчика се създава магнитно поле и се генерира напрежение ) .... Това е НАЙ- ТОЧНИЯ метод за определяне на работоспособността на датчика .... Та като направиш това урпажнение и видиш , че датчика е здрав , но въпреки това АБС -компютъра ти казва , че имаш грешка баш те на тоя датчик - сваляш тоя компютър и го сменяш/ремонтираш ..... Те това е ...
Ако диагностичната апаратура ти казва , че има повреден датчик , първото , което трябва да направиш е да пуснеш в режим на четене на живи данни и леко да подкараш колата , за да видиш дали действително на съответното колело не ти отчита движение (защото често дава грешка на датчика , а като пуснеш на живи данни си го засича и отчита скорост ! ). Та ако при теб отчита въртене на колелото , значи просто модула е за смяна/ремонт .... Ако не ти отчита движение на съответното колело , мериш датчика за съпротивление , ако си дава съпротивление , преглеждаш и прозвъняваш връзката от буксата на АБС -модула , до самия датчик , ако всичко е точно и няма прекъсване , значи - пак сменяш модула ....
Много добър метод за проверка на датчиците е : откачаш буксата на АБС- модула , гледаш по схема на кои пинове е съответния датчик (справка Аутодата или друг източик) , забождаш на съответните пинове един мултицет , първо мериш на съответните пинове дали имаш съпротивлението на датчика , ако го има , почти сигурно е , че датчика е здрав , но за да се убдиш на 1000% .... вдигаш колата на крик , преключваш мултицета да мери напрежение и завърташ съответното колело - на мултицета ще ти отчете минимални напрежения от порядъка на миливолти (причината е , че при въртенето на колелото около датчика се създава магнитно поле и се генерира напрежение ) .... Това е НАЙ- ТОЧНИЯ метод за определяне на работоспособността на датчика .... Та като направиш това урпажнение и видиш , че датчика е здрав , но въпреки това АБС -компютъра ти казва , че имаш грешка баш те на тоя датчик - сваляш тоя компютър и го сменяш/ремонтираш ..... Те това е ...

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани