Проблем с Ел.Перката.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Проблем с Ел.Перката.

Мнение от Dream_BMW » 17 Апр 2013, 19:57

Здравейте колеги,обръщам се към вас за инфо относно ел.перката на 325 ТДС 97-а год. Проблема ми е,че не мога да я спра,дори когато колата не е на контакт. Сега съм решил проблема като съм извадил предпазителя,но така съм лишен от допълнителна защита от прегряване а и лято идва,ще ми е нужна заради климатроника.
Имам една схема за релетата в Е36,но релето показано там не отговаря на това на моята кола.Някой ако знае кое е релето за перката на 325 ТДС ще се радвам да сподели. При мен се управлява не от датчик на радиатора,както е при бензинките а от датчика на двигателя.Смятам,че пробема е в релето което сигурно е блокирало в затворено положение,тъй като перката работи дори при изключен контакт и двигател. Отворен съм и към други предположения и свободни съчинения :bowdown: .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Проблем с Ел.Перката.

Мнение от ///Mechov » 17 Апр 2013, 22:10

Изтегли си Ауто дата , там ел.схемите ги има , и ще можеш да проследиш точната верига ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Проблем с Ел.Перката.

Мнение от Dream_BMW » 17 Апр 2013, 23:50

vanchov написа:Изтегли си Ауто дата , там ел.схемите ги има , и ще можеш да проследиш точната верига ;)

усещам,че натам отиват нещата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 30.10.2008
Местоположение: Сливен
Кара: 730d

Re: Проблем с Ел.Перката.

Мнение от vlaikov44 » 20 Апр 2013, 10:15

Колега според мен е датчика на 101 градуса на главата при мен така беше станало,като запалиш веднага ли почва да се върти и на коя степен смисъл бавно или бързо,има две степени 1-та се задвижва от климатика,2-та която е значително бърза от този датчик които ти казах препоръчвам смяната му само с оригинален защото е важен и 1 градус е от значение там е тънкото място на тдс-а ,едва ли е от релето ама виж първо и него за всеки случеи :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Проблем с Ел.Перката.

Мнение от Dream_BMW » 20 Апр 2013, 21:16

vlaikov44 написа:Колега според мен е датчика на 101 градуса на главата при мен така беше станало,като запалиш веднага ли почва да се върти и на коя степен смисъл бавно или бързо,има две степени 1-та се задвижва от климатика,2-та която е значително бърза от този датчик които ти казах препоръчвам смяната му само с оригинален защото е важен и 1 градус е от значение там е тънкото място на тдс-а ,едва ли е от релето ама виж първо и него за всеки случеи :)

Май е релето,но не съм сигурен тъй като се оправи преди да открия къде е затворена веригата. Сигурно е било блокирало в затворено положение. Те релетата са две ,едното за първа степен,другото за втора. Когато беше на лице проблема проверих само релето за втората,тъй като мислех,че вентилатора ми се върти на втора,но бях забравил,че при мен и първата и втората ми степени са еднакви ,защото преди време направих байпас на реостата от веригата за първата степен,тъй като бе сдал багажа.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook