Моля за съвет М50В20 към М52В28

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Моля за съвет М50В20 към М52В28

Мнение от delas_328 » 17 Апр 2013, 18:11

Здравейте колеги искам ви мнението относно трансплантация отМ50В20 към М52В28 !!!
Мисля да сменям мотора с 2.8 ,но ще взимам само мотора без скорости,генерация,дифове и ала-бала ,мисля да остана с моята кутия генерация и диф. това ще е проблем ли ???
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28

Мнение от u`F`o » 17 Апр 2013, 19:31

Дъвкано-дъвкано...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28

Мнение от zvetiko » 17 Апр 2013, 19:37

delas_328 написа:Здравейте колеги искам ви мнението относно трансплантация отМ50В20 към М52В28 !!!
Мисля да сменям мотора с 2.8 ,но ще взимам само мотора без скорости,генерация,дифове и ала-бала ,мисля да остана с моята кутия генерация и диф. това ще е проблем ли ???


Не- ще караш докато издържат.:yes: От ала-бала-та трябва да изключиш ЕWS- са. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28

Мнение от m.dimitrov1992 » 17 Апр 2013, 19:50

Твоята генерация е една тръба на 48мм а на 28-цата са 2 едната на 45мм другата на 48мм. С твоята генерация тая кола ще е толкова спъната че обезмисля всичко :mhihi: ще има хубав респонс да 4000 оборта и на горе ще умира :mhihi: . Относно скоростите може и да караш с тях ама съединителя няма шанс. При мен 240 мм съединител за няма и 10 х. к. сдаде багажа :mhihi: какво остава за 215мм

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28

Мнение от zvetiko » 17 Апр 2013, 19:59

Чак пък спъната до обезсмисляне. ;) 10 х. к. за някои хора са 1-2 години. ;) Наистина най-добре е да се смени всичко след двигателя, но колегата иска икономичен вариант. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 1.10.2011
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 320d facelift
Мечтае да кара: ///М3

Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28

Мнение от mitko87 » 17 Апр 2013, 20:11

Щом от завода на 2.8-цата повечето работи да не казвам и почти всичко е по различно значи има за какво да е :mhihi:
от сорта на тези вапроси теб щом ще те кефи така да я караш... карай си я няма лошо ама за повечето колеги от форума виждаш че е безмислено
да го правиш. Аз съм на мнение че като правиш нещо нека да е както трябва иначе за мен няма смисал :kuku: иначе каква 2.8-ца ще караш " хермафродит " :mrgreen:
Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28

Мнение от maxpower » 17 Апр 2013, 20:44

m.dimitrov1992 написа:Твоята генерация е една тръба на 48мм а на 28-цата са 2 едната на 45мм другата на 48мм. С твоята генерация тая кола ще е толкова спъната че обезмисля всичко :mhihi: ще има хубав респонс да 4000 оборта и на горе ще умира :mhihi: . Относно скоростите може и да караш с тях ама съединителя няма шанс. При мен 240 мм съединител за няма и 10 х. к. сдаде багажа :mhihi: какво остава за 215мм

Съединителя на 20ката е 228 и ако водача не е някакъв страшен серсемин си кара без проблем. С генерация от 20ката в ниските ще върви хубаво на горе ще го позапуши малко, но то с тая сламка за смукателен колектор и бз това не е много силен във високите. Като за начало става и с 20кова.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28

Мнение от m.dimitrov1992 » 17 Апр 2013, 21:27

maxpower написа:
m.dimitrov1992 написа:Твоята генерация е една тръба на 48мм а на 28-цата са 2 едната на 45мм другата на 48мм. С твоята генерация тая кола ще е толкова спъната че обезмисля всичко :mhihi: ще има хубав респонс да 4000 оборта и на горе ще умира :mhihi: . Относно скоростите може и да караш с тях ама съединителя няма шанс. При мен 240 мм съединител за няма и 10 х. к. сдаде багажа :mhihi: какво остава за 215мм

Съединителя на 20ката е 228 и ако водача не е някакъв страшен серсемин си кара без проблем. С генерация от 20ката в ниските ще върви хубаво на горе ще го позапуши малко, но то с тая сламка за смукателен колектор и бз това не е много силен във високите. Като за начало става и с 20кова.


Мислех ,че на 20-ката е като на ис-ката съединителя той пък бил по голям :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28

Мнение от delas_328 » 18 Апр 2013, 8:49

И генерацията ще взема тогава,не е въпроса до парите,просто не ми се разколачва цялата кола,защото ако взема кутията тряаа сменям кардан,а за дифа е сложно !!!
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28

Мнение от m.dimitrov1992 » 18 Апр 2013, 8:53

Само предната част на кардана и щангата за скоростите ще ти трябва :yes: ако смениш кутията . Дифа си остава. Ама карай така

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28

Мнение от zvetiko » 18 Апр 2013, 9:32

mitko87 написа:Щом от завода на 2.8-цата повечето работи да не казвам и почти всичко е по различно значи има за какво да е :mhihi:
от сорта на тези вапроси теб щом ще те кефи така да я караш... карай си я няма лошо ама за повечето колеги от форума виждаш че е безмислено
да го правиш. Аз съм на мнение че като правиш нещо нека да е както трябва иначе за мен няма смисал :kuku: иначе каква 2.8-ца ще караш " хермафродит " :mrgreen:


Така е, но ако слагаш нов двигател за 17000, а не някой с неизвестно минало на няколкостотин км за 1000лв. на купе на 15 години. Ти след като си направил нещата както трябва, предполагам преди да монтираш двигателя, си почнал с обслужване на главата- смяна на гумичките на клапаните, шлайфане на клапани и легла и т.н. сменил си всички ролки и ремъци, водна помпа, клапан на картерните газове, гарнитури, семеринги, предполагам си сменил и всичко след двигателя, защото при В20 и В28 нещата са различни. ;) Хубаво е да се сменят и някои неща по спирачната система. Това, че си сменил генерацията и може би и съединителя не те прави перфекционист. ;) Според мен след като смениш двигателя, трябва да покараш малко за да видиш какво точно си взел, има колеги с по няколко опита в това отношение.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook