Моля за съвет М50В20 към М52В28
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Моля за съвет М50В20 към М52В28
Здравейте колеги искам ви мнението относно трансплантация отМ50В20 към М52В28 !!!
Мисля да сменям мотора с 2.8 ,но ще взимам само мотора без скорости,генерация,дифове и ала-бала ,мисля да остана с моята кутия генерация и диф. това ще е проблем ли ???
Мисля да сменям мотора с 2.8 ,но ще взимам само мотора без скорости,генерация,дифове и ала-бала ,мисля да остана с моята кутия генерация и диф. това ще е проблем ли ???
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28
Дъвкано-дъвкано...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28
delas_328 написа:Здравейте колеги искам ви мнението относно трансплантация отМ50В20 към М52В28 !!!
Мисля да сменям мотора с 2.8 ,но ще взимам само мотора без скорости,генерация,дифове и ала-бала ,мисля да остана с моята кутия генерация и диф. това ще е проблем ли ???
Не- ще караш докато издържат.


- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28
Твоята генерация е една тръба на 48мм а на 28-цата са 2 едната на 45мм другата на 48мм. С твоята генерация тая кола ще е толкова спъната че обезмисля всичко
ще има хубав респонс да 4000 оборта и на горе ще умира
. Относно скоростите може и да караш с тях ама съединителя няма шанс. При мен 240 мм съединител за няма и 10 х. к. сдаде багажа
какво остава за 215мм



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28
Чак пък спъната до обезсмисляне.
10 х. к. за някои хора са 1-2 години.
Наистина най-добре е да се смени всичко след двигателя, но колегата иска икономичен вариант. 



- mitko87
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 1.10.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 320d facelift
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28
Щом от завода на 2.8-цата повечето работи да не казвам и почти всичко е по различно значи има за какво да е
от сорта на тези вапроси теб щом ще те кефи така да я караш... карай си я няма лошо ама за повечето колеги от форума виждаш че е безмислено
да го правиш. Аз съм на мнение че като правиш нещо нека да е както трябва иначе за мен няма смисал
иначе каква 2.8-ца ще караш " хермафродит " 

от сорта на тези вапроси теб щом ще те кефи така да я караш... карай си я няма лошо ама за повечето колеги от форума виждаш че е безмислено
да го правиш. Аз съм на мнение че като правиш нещо нека да е както трябва иначе за мен няма смисал


- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28
m.dimitrov1992 написа:Твоята генерация е една тръба на 48мм а на 28-цата са 2 едната на 45мм другата на 48мм. С твоята генерация тая кола ще е толкова спъната че обезмисля всичкоще има хубав респонс да 4000 оборта и на горе ще умира
. Относно скоростите може и да караш с тях ама съединителя няма шанс. При мен 240 мм съединител за няма и 10 х. к. сдаде багажа
какво остава за 215мм
Съединителя на 20ката е 228 и ако водача не е някакъв страшен серсемин си кара без проблем. С генерация от 20ката в ниските ще върви хубаво на горе ще го позапуши малко, но то с тая сламка за смукателен колектор и бз това не е много силен във високите. Като за начало става и с 20кова.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28
maxpower написа:m.dimitrov1992 написа:Твоята генерация е една тръба на 48мм а на 28-цата са 2 едната на 45мм другата на 48мм. С твоята генерация тая кола ще е толкова спъната че обезмисля всичкоще има хубав респонс да 4000 оборта и на горе ще умира
. Относно скоростите може и да караш с тях ама съединителя няма шанс. При мен 240 мм съединител за няма и 10 х. к. сдаде багажа
какво остава за 215мм
Съединителя на 20ката е 228 и ако водача не е някакъв страшен серсемин си кара без проблем. С генерация от 20ката в ниските ще върви хубаво на горе ще го позапуши малко, но то с тая сламка за смукателен колектор и бз това не е много силен във високите. Като за начало става и с 20кова.
Мислех ,че на 20-ката е като на ис-ката съединителя той пък бил по голям

- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28
И генерацията ще взема тогава,не е въпроса до парите,просто не ми се разколачва цялата кола,защото ако взема кутията тряаа сменям кардан,а за дифа е сложно !!!
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28
Само предната част на кардана и щангата за скоростите ще ти трябва
ако смениш кутията . Дифа си остава. Ама карай така

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Моля за съвет М50В20 към М52В28
mitko87 написа:Щом от завода на 2.8-цата повечето работи да не казвам и почти всичко е по различно значи има за какво да е![]()
от сорта на тези вапроси теб щом ще те кефи така да я караш... карай си я няма лошо ама за повечето колеги от форума виждаш че е безмислено
да го правиш. Аз съм на мнение че като правиш нещо нека да е както трябва иначе за мен няма смисалиначе каква 2.8-ца ще караш " хермафродит "
Така е, но ако слагаш нов двигател за 17000, а не някой с неизвестно минало на няколкостотин км за 1000лв. на купе на 15 години. Ти след като си направил нещата както трябва, предполагам преди да монтираш двигателя, си почнал с обслужване на главата- смяна на гумичките на клапаните, шлайфане на клапани и легла и т.н. сменил си всички ролки и ремъци, водна помпа, клапан на картерните газове, гарнитури, семеринги, предполагам си сменил и всичко след двигателя, защото при В20 и В28 нещата са различни.


11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани