Проблем с охладителната система
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Проблем с охладителната система
Сега ако ми покажеш и къде точно БМВ са препоръчали това донатягане, може да се съглася.По темата - погледни пак за течове колега, обикновено антифриза оставя следи.Какво имам предвид - системата на този мотор работи при налягане 2 бара, на студен мотор няма налягане, няма и теч, на топъл мотор тези същи 2 бара могат да предизвикат слаб теч, невидим за момента, поради причина, че веднага се изпарява от силно загрелия двигател.
only rear wheel drive
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Проблем с охладителната система
До сега съм имал 2 BMW-та и съм сменил няколко мотора.При всички забелязвам че си ги наливам да където е написано и след време си смъкват надолу до едно определено ниво и така си ги карам.Чел съм и други теми и много хора пишат че си е нормално.
По темата за донатягането,наистина е вярно,след около 1000км е препоръчително,да се дозатегнат болтовете,защото гарнитурата се сплесква и става по-тънка,което означава че натиска е по-малък,т.е един вид е недозатегната.Иначе не е проблем и да не се дозатягат
По темата за донатягането,наистина е вярно,след около 1000км е препоръчително,да се дозатегнат болтовете,защото гарнитурата се сплесква и става по-тънка,което означава че натиска е по-малък,т.е един вид е недозатегната.Иначе не е проблем и да не се дозатягат

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Проблем с охладителната система
dicho0o написа:До сега съм имал 2 BMW-та и съм сменил няколко мотора.При всички забелязвам че си ги наливам да където е написано и след време си смъкват надолу до едно определено ниво и така си ги карам.Чел съм и други теми и много хора пишат че си е нормално.
По темата за донатягането,наистина е вярно,след около 1000км е препоръчително,да се дозатегнат болтовете,защото гарнитурата се сплесква и става по-тънка,което означава че натиска е по-малък,т.е един вид е недозатегната.Иначе не е проблем и да не се дозатягат
Гарнитурата няма как да изтънее, тя ако изтънее с пренатягане най-много да се спраскат водачите и главата да става само за кантара на Норд ООД
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Проблем с охладителната система
ekcta3uto написа:dicho0o написа:
Гарнитурата няма как да изтънее, тя ако изтънее с пренатягане най-много да се спраскат водачите и главата да става само за кантара на Норд ООД
Колега не приказвай глупости,който и да питаш ще ти каже че се притяга гарнитура,не е задължително,а препоръчително,просто се сплесква от топлината и приложеното й усилие.Явно въобще не си запознат с нещата,не спори,половината форум написа че се донатяга,пък и повечето гарнитури са от клингерит(или неговите безвредни производни),които се сплекват!
Поздрави!

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с охладителната система
На тоя мотор главата се стяга на три етапа:
1 - 30Nm
2 - 90 градуса
3 - още веднъж на 90 градуса
Ти как/колко ще я донатегнеш
Това че слушаш квартални майстори си е твой проблем, БМВ никъде не изискват донатягане.
1 - 30Nm
2 - 90 градуса
3 - още веднъж на 90 градуса
Ти как/колко ще я донатегнеш

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1993
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: Проблем с охладителната система
~Мишо~ написа:На тоя мотор главата се стяга на три етапа:
1 - 30Nm
2 - 90 градуса
3 - още веднъж на 90 градуса
Ти как/колко ще я донатегнешТова че слушаш квартални майстори си е твой проблем, БМВ никъде не изискват донатягане.
Точно така, знам го от човек, който работи в БМВ, стяга се както се стяга и това е.
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Проблем с охладителната система
dicho0o написа:ekcta3uto написа:dicho0o написа:
Гарнитурата няма как да изтънее, тя ако изтънее с пренатягане най-много да се спраскат водачите и главата да става само за кантара на Норд ООД
Колега не приказвай глупости,който и да питаш ще ти каже че се притяга гарнитура,не е задължително,а препоръчително,просто се сплесква от топлината и приложеното й усилие.Явно въобще не си запознат с нещата,не спори,половината форум написа че се донатяга,пък и повечето гарнитури са от клингерит(или неговите безвредни производни),които се сплекват!
Поздрави!
Сглобил съм толкова мотори колкото ти не си виждал през целия си живот, така че ти недей да приказваш глупости.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани