Проблем с охладителната система

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Проблем с охладителната система

Мнение от michev » 10 Апр 2013, 22:47

Сега ако ми покажеш и къде точно БМВ са препоръчали това донатягане, може да се съглася.По темата - погледни пак за течове колега, обикновено антифриза оставя следи.Какво имам предвид - системата на този мотор работи при налягане 2 бара, на студен мотор няма налягане, няма и теч, на топъл мотор тези същи 2 бара могат да предизвикат слаб теч, невидим за момента, поради причина, че веднага се изпарява от силно загрелия двигател.
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Проблем с охладителната система

Мнение от dicho0o » 11 Апр 2013, 8:47

До сега съм имал 2 BMW-та и съм сменил няколко мотора.При всички забелязвам че си ги наливам да където е написано и след време си смъкват надолу до едно определено ниво и така си ги карам.Чел съм и други теми и много хора пишат че си е нормално.
По темата за донатягането,наистина е вярно,след около 1000км е препоръчително,да се дозатегнат болтовете,защото гарнитурата се сплесква и става по-тънка,което означава че натиска е по-малък,т.е един вид е недозатегната.Иначе не е проблем и да не се дозатягат :)
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: Проблем с охладителната система

Мнение от k-hristov » 11 Апр 2013, 19:45

dicho0o написа:До сега съм имал 2 BMW-та и съм сменил няколко мотора.При всички забелязвам че си ги наливам да където е написано и след време си смъкват надолу до едно определено ниво и така си ги карам.Чел съм и други теми и много хора пишат че си е нормално.
По темата за донатягането,наистина е вярно,след около 1000км е препоръчително,да се дозатегнат болтовете,защото гарнитурата се сплесква и става по-тънка,което означава че натиска е по-малък,т.е един вид е недозатегната.Иначе не е проблем и да не се дозатягат :)


Гарнитурата няма как да изтънее, тя ако изтънее с пренатягане най-много да се спраскат водачите и главата да става само за кантара на Норд ООД

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: Проблем с охладителната система

Мнение от dicho0o » 13 Апр 2013, 21:12

ekcta3uto написа:
dicho0o написа:


Гарнитурата няма как да изтънее, тя ако изтънее с пренатягане най-много да се спраскат водачите и главата да става само за кантара на Норд ООД


Колега не приказвай глупости,който и да питаш ще ти каже че се притяга гарнитура,не е задължително,а препоръчително,просто се сплесква от топлината и приложеното й усилие.Явно въобще не си запознат с нещата,не спори,половината форум написа че се донатяга,пък и повечето гарнитури са от клингерит(или неговите безвредни производни),които се сплекват!
Поздрави! :bchug:
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Проблем с охладителната система

Мнение от ~Мишо~ » 13 Апр 2013, 21:52

На тоя мотор главата се стяга на три етапа:
1 - 30Nm
2 - 90 градуса
3 - още веднъж на 90 градуса
Ти как/колко ще я донатегнеш :?: Това че слушаш квартални майстори си е твой проблем, БМВ никъде не изискват донатягане.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1993
Регистриран на: 12.09.2003
Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
Пол: Мъж
Кара: 98' e36 318i
Мечтае да кара: e36 ///M3
Детайли за колата: M43B18

Re: Проблем с охладителната система

Мнение от BMWMHartge » 13 Апр 2013, 22:43

~Мишо~ написа:На тоя мотор главата се стяга на три етапа:
1 - 30Nm
2 - 90 градуса
3 - още веднъж на 90 градуса
Ти как/колко ще я донатегнеш :?: Това че слушаш квартални майстори си е твой проблем, БМВ никъде не изискват донатягане.


Точно така, знам го от човек, който работи в БМВ, стяга се както се стяга и това е.
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: Проблем с охладителната система

Мнение от k-hristov » 14 Апр 2013, 0:39

dicho0o написа:
ekcta3uto написа:
dicho0o написа:


Гарнитурата няма как да изтънее, тя ако изтънее с пренатягане най-много да се спраскат водачите и главата да става само за кантара на Норд ООД


Колега не приказвай глупости,който и да питаш ще ти каже че се притяга гарнитура,не е задължително,а препоръчително,просто се сплесква от топлината и приложеното й усилие.Явно въобще не си запознат с нещата,не спори,половината форум написа че се донатяга,пък и повечето гарнитури са от клингерит(или неговите безвредни производни),които се сплекват!
Поздрави! :bchug:

Сглобил съм толкова мотори колкото ти не си виждал през целия си живот, така че ти недей да приказваш глупости.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook