Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус
Края на седмицата ще вземам 25-цата... и започвам мисля да направя тема да се види крайният резултат и в крайна сметка и вървенето до къде ще е...
Да се надяваме, лесно ще се намери ЕКУ, че иначе ще се търси някоя фирма за перформанс...
да направи 20ковия Комп по злобен от 25цовия и да се знае...
Да се надяваме, лесно ще се намери ЕКУ, че иначе ще се търси някоя фирма за перформанс...

BMW..
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус
Колеги здравейте отново ще се допитвам до вас, че нещо ударх на камък в мотора...
Така като за начало проблема с инсталацийте е решен ще се ползва 20ковата инсталация със 28-цово ЕКУ + 28цови дюзи. Главата е ревизирана и готова за затваряне (след смяна на 6 водача
което не е за тази тема ).
Така продължих нататък с блока ( попринцип с него започнах, но работата беше спъната и оправих останлите неща по главата и ЕКУ-то и оставих долнището за накрая )
Блока М50Б25 84мм. се оказа леко износен, не много но достатъчно да мине на 1ри ремонт след шлайф + хонинг (проверено и премерено) обаче се стигна до там, че ремонтни бутала никъде няма... (новите са много скъпи, а ремонтни втора ръка... имам тема от 3 седмици и нищо..)
Минах на алтернативен вариант с бутала 86мм от една друга известна марка която няма да споменавам ( рискувам да бъда оплют ), но уви и така нещата не се получават с вал от 2.8 и биели от Б25(ванус) 86мм-те бутала изскачат 3мм нагоре и няма какво да ги правя отново дърво...
Следващият вариант е бутала М44б19, обаче нямам никъква представа какви са колко са високи и т.к някой запознат ако може да даде инфо...
Моля някой да даде съвет накъде да поема... че съм пуснал блока с карантиите в Продава и ако някои ги поиска съм на 98% да се откажа и да ги продам...
Така като за начало проблема с инсталацийте е решен ще се ползва 20ковата инсталация със 28-цово ЕКУ + 28цови дюзи. Главата е ревизирана и готова за затваряне (след смяна на 6 водача

Така продължих нататък с блока ( попринцип с него започнах, но работата беше спъната и оправих останлите неща по главата и ЕКУ-то и оставих долнището за накрая )
Блока М50Б25 84мм. се оказа леко износен, не много но достатъчно да мине на 1ри ремонт след шлайф + хонинг (проверено и премерено) обаче се стигна до там, че ремонтни бутала никъде няма... (новите са много скъпи, а ремонтни втора ръка... имам тема от 3 седмици и нищо..)
Минах на алтернативен вариант с бутала 86мм от една друга известна марка която няма да споменавам ( рискувам да бъда оплют ), но уви и така нещата не се получават с вал от 2.8 и биели от Б25(ванус) 86мм-те бутала изскачат 3мм нагоре и няма какво да ги правя отново дърво...
Следващият вариант е бутала М44б19, обаче нямам никъква представа какви са колко са високи и т.к някой запознат ако може да даде инфо...
Моля някой да даде съвет накъде да поема... че съм пуснал блока с карантиите в Продава и ако някои ги поиска съм на 98% да се откажа и да ги продам...
BMW..
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус
А защо с мотовилки от м50б25 ванос- те са 140мм, а не с такива от м52б28 примерно или м50 без ванос. Сигурен ли си, че не стърчат повече от 3мм?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус
Ами сметни каква степен на сгъстяване става с този недоход и ако се разрежда много,челосай блока с колкото сметнеш!
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус
M44
http://catalog.mahle-aftermarket.com/product_catalog/modules/motorComponent/specs/detail.xhtml?subId=4&filterId=966919
също виж буталата от sr20de. Друг не лош вариант според мен е да си разтържеш б20 блок и да ползваш каквото имаш...

http://catalog.mahle-aftermarket.com/product_catalog/modules/motorComponent/specs/detail.xhtml?subId=4&filterId=966919
също виж буталата от sr20de. Друг не лош вариант според мен е да си разтържеш б20 блок и да ползваш каквото имаш...
Последна промяна M10 на 16 Апр 2013, 22:19, променена общо 1 път
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус
Челосването на блока отпада понеже не виждам вариант да играя с Веригата... не е ремък да натегна ролкота.. и не се знае Уптегача дали ще има ход да опъне веригата
Благодаря на колегата за М44-то ще го проуча !
А СР20ДЕ какъв мотор е 2.0 дизел или ?
20ковия блок не искам да го растъргвам ще утанее прекалено много и има опасност да почне да топли, искам сигурна кола нагласена със заводските хлабини за да знам, че като реша да и давам газ... да не избухва нещо... средствата ми не са много, но с време и малко повече търпение се надявам да се получи добра атмосферка...
Благодаря на колегата за М44-то ще го проуча !
А СР20ДЕ какъв мотор е 2.0 дизел или ?
20ковия блок не искам да го растъргвам ще утанее прекалено много и има опасност да почне да топли, искам сигурна кола нагласена със заводските хлабини за да знам, че като реша да и давам газ... да не избухва нещо... средствата ми не са много, но с време и малко повече търпение се надявам да се получи добра атмосферка...
BMW..
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус
Тва с греенето си е мит просто.. 

По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус
Нямам интерес да растъргвам блока на 20-ката понеже ми е цял и ми е от купето да стои за резервен, пък при разглабянето на 25цовия имам 2 спукани бутала... така или иначе ще се иска шлаф на блока и други бутала ще трябват и то ремонтни защо не направо след шлайфа да си сложа по големите бутала (за който вмомента търсим подходящи..) с 2.8 вала и да знам, че за същите средства карам 29ХХ кубика и повече ами не 2500... все пак мечо пух е казал колкото повече толкова... повече... 

BMW..
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус
ThreeTwentyEight написа:Челосването на блока отпада понеже не виждам вариант да играя с Веригата... не е ремък да натегна ролкота.. и не се знае Уптегача дали ще има ход да опъне веригата
Благодаря на колегата за М44-то ще го проуча !
А СР20ДЕ какъв мотор е 2.0 дизел или ?
20ковия блок не искам да го растъргвам ще утанее прекалено много и има опасност да почне да топли, искам сигурна кола нагласена със заводските хлабини за да знам, че като реша да и давам газ... да не избухва нещо... средствата ми не са много, но с време и малко повече търпение се надявам да се получи добра атмосферка...
По въпроса за челосването-вече 10000 км. карам с челосан с 1.1 мм. блок заради такава интервенция,обтегача си го поема спокойно.А както ти е писал колегата по-горе,това със греенето е мит-също доказано от опит.А заводските хлабини нямат нищо общо с изтъняването на стената на цилиндъра.Ти и на 25-я блок да го разстържеш на размер,като сложиш стари бутала ,пак няма да докараш заводски хлабини.

А иначе си прав-колкото повече,толкова повече

- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус
Прав си за хлабините не съм се изразил правилно, имах предвид, че с шлайфането ще занеса бутала (като уточня кой ще са) за да може човека спрямо всяко бутало да ми направи цилиндрите. Всичко ще се смени сегменти, биелни и основни лагери. И все пак ще гледам буталата да са в перфектно състояние.. просто нямам финансовата възможност за чисто нови
Признавам си не съм майстор занимавам се и ще си го сглобявам сам заедно с едно приятелче (който е още по запознат) така, че който смята, че бъркам някъде да каже,приемам критики с'екви все пак ако бях разбирач нямаше да се допитвам до вас....
А иначе проекта за мотор 2500 кубика отпада като цяло просто вече не си заслужава порастваме на към 3000 !
Пък 20ката... вече се проиграха, така както гледам буталца и биели които водят до разреждане... в бъдеще може да се помисли за нещо по атрактивно.... Но всяко нещо по реда си... първо франкенщайна да запали...

Признавам си не съм майстор занимавам се и ще си го сглобявам сам заедно с едно приятелче (който е още по запознат) така, че който смята, че бъркам някъде да каже,приемам критики с'екви все пак ако бях разбирач нямаше да се допитвам до вас....
А иначе проекта за мотор 2500 кубика отпада като цяло просто вече не си заслужава порастваме на към 3000 !
Пък 20ката... вече се проиграха, така както гледам буталца и биели които водят до разреждане... в бъдеще може да се помисли за нещо по атрактивно.... Но всяко нещо по реда си... първо франкенщайна да запали...
BMW..
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус
Добре си се ориентирал към 3000 кубика
.
Ако разстържеш блока по размер на буталата ще завлекат материал,понеже работилото бутало също като цилиндъра става елипсовидно .Това също сме го отигравали.Трябва да се пусне по книга-колкото го дават за блока на буталата,които ще сложиш ,а не според индивидуалното износване на буталата.Този размер трябва да го имат шлайфистите.Отделно ,ако си с по-малък размер на цилиндрите ,ще трябва да гапваш сигментите също индивидуално.

Ако разстържеш блока по размер на буталата ще завлекат материал,понеже работилото бутало също като цилиндъра става елипсовидно .Това също сме го отигравали.Трябва да се пусне по книга-колкото го дават за блока на буталата,които ще сложиш ,а не според индивидуалното износване на буталата.Този размер трябва да го имат шлайфистите.Отделно ,ако си с по-малък размер на цилиндрите ,ще трябва да гапваш сигментите също индивидуално.
- ThreeTwentyEight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Gabrovo,Sofia,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: M50B28 Non Vanus
- Мечтае да кара: S50B32
Re: Инсталация М50Б25 ванус – М50Б25 без ванус
По книга ще са, подготвени са тези неща даже ръководството трябва да видя ако го няма да го кача само, че е на руски, а за гапването колегата които ще помага е запознат, проблем остава кой ще са буталата 

BMW..
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани