колеги имам проблем със М52Б20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: колеги имам проблем със М52Б20
И мирише ли на развалени яйца при задното гърне- признак за задръстен катализатор.
Колега, виж и налягането на бензина в рейката.

Колега, виж и налягането на бензина в рейката.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: колеги имам проблем със М52Б20
На диагностика ходи ли да я погледнат , да не е в някакъв авариен режим?
Re: колеги имам проблем със М52Б20
zvetiko написа:И мирише ли на развалени яйца при задното гърне- признак за задръстен катализатор.![]()
Колега, виж и налягането на бензина в рейката.
отзад мирише мн лошо на суров бензин
Re: колеги имам проблем със М52Б20
vanchov написа:На диагностика ходи ли да я погледнат , да не е в някакъв авариен режим?
днес ще я водя на диагностика ...
смених датчик разпределителен вал , понеже мислих че проблема е в него но уви нищо ...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: колеги имам проблем със М52Б20
mbrothers написа:vanchov написа:На диагностика ходи ли да я погледнат , да не е в някакъв авариен режим?
днес ще я водя на диагностика ...
смених датчик разпределителен вал , понеже мислих че проблема е в него но уви нищо ...
Най-напред се ходи на диагностика, после се сменя.


- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: колеги имам проблем със М52Б20
при ниско напрежение на ламбдата, компютъра прави корекция откъм обедняване на горивната смес, тоест, няма да мирише на неизгорял бензин отзад.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: колеги имам проблем със М52Б20
атява с
Ламбда сондата генерира напрежение въз основа на потенциалната разлика на кислородните молекули в изгорелите газове и атмосферата- колкото е по-голяма, толкова напрежението е по-голямо. Когато напрежението е ниско това показва, че потенциалната разлика е малка, а това може да се случи когато горивната смес е бедна- бедна смес=повече кислородни молекули в изгорелите газове, богата смес= по-малко кислородни молекули в изгорелите газове.DME получава информация и почва да обогатява сместа. Преди няколко дни се занимавах с едно Е36 М50В25 с подобен проблем- когато загрееше двигателя не можеше да подържа и гаснеше на празни обороти, миришеше много силно на бензин отвсякъде, разхода беше над 25/100.
EnimEn написа:при ниско напрежение на ламбдата, компютъра прави корекция откъм обедняване на горивната смес, тоест, няма да мирише на неизгорял бензин отзад.
Ламбда сондата генерира напрежение въз основа на потенциалната разлика на кислородните молекули в изгорелите газове и атмосферата- колкото е по-голяма, толкова напрежението е по-голямо. Когато напрежението е ниско това показва, че потенциалната разлика е малка, а това може да се случи когато горивната смес е бедна- бедна смес=повече кислородни молекули в изгорелите газове, богата смес= по-малко кислородни молекули в изгорелите газове.DME получава информация и почва да обогатява сместа. Преди няколко дни се занимавах с едно Е36 М50В25 с подобен проблем- когато загрееше двигателя не можеше да подържа и гаснеше на празни обороти, миришеше много силно на бензин отвсякъде, разхода беше над 25/100.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани