За триене!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Ganchev_І
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 13.06.2008
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: '07 Х3 е83sd; '97 318 tds touring
За триене!!!
Здравейте, Колеги! Имам колата от почти 5 години и не съм имал проблеми от подобно естество досега. Върви добре, гори малко и служи вярно 
Наскоро забелязах теч на масло отпред отляво, като се наведа под колата локвата от масло се намира точно около носача, маншона на рейката. Като гледам на щеката маслото си е нормално като за кола на около 10К км, за смяна е но е м/у мин. и макс. Индикацията на таблото за маслото при запалване гасне нормално както обикновено. Изобщо ми е странно откъде може да е тоя теч. Ако някой има идея или и на него му се е случвало същото да помага. Благодаря предварително!
Поздрави.

Наскоро забелязах теч на масло отпред отляво, като се наведа под колата локвата от масло се намира точно около носача, маншона на рейката. Като гледам на щеката маслото си е нормално като за кола на около 10К км, за смяна е но е м/у мин. и макс. Индикацията на таблото за маслото при запалване гасне нормално както обикновено. Изобщо ми е странно откъде може да е тоя теч. Ако някой има идея или и на него му се е случвало същото да помага. Благодаря предварително!
Поздрави.
Последна промяна Ganchev_І на 10 Фев 2013, 21:06, променена общо 3 пъти
- em1l
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Го на Ракйя
- Мечтае да кара: на ракия и да си разреждам с вода или бърза HONDA
Re: Теч на масло 318 тдс туринг
А маслото на хидравликата следиш ли го . Може някой маркуч да е дал фира или казанчето.Аз имах такива симптоми и голямо чудене се чудих 2 дена откаде се получава локвичка колкото 1 лев като паркирам.Налях масло и след 2 дена беше паднало със 1 сантиметър.След смяна на казанче маркучи никакви проблеми .
Успех!
Успех!

- Ganchev_І
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 13.06.2008
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: '07 Х3 е83sd; '97 318 tds touring
Re: Теч на масло 318 тдс туринг
Благодаря, Колега но не мисля че може да е от там защото маслото е много черно като при масло дизел от мотора и теча е доспа повече от 1лв. някъде около 5см. в диаметър. Ще погледна и хидравликата за да съм сигурен! 

- hristo_t
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 14.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 318 tds
Re: Теч на масло 318 тдс туринг
И аз го имам този проблем колега. В последно време започна да тече по силно. И то ако колата е била карана доста.
Понякога не я карам няколко дена около 3-4 и тогава маслото не тече. На щеката си седи в нормите ( между първата и втората резка)
Маслото в казанчето на хидравликата също си е в нормите. Изчетох много теми и мисля че при мен тече от маслената кутия. Сменят се 1 или 2 гумички там. В събота бях на канал, махнах двете кори под мотора ( интересното е че имам кори и пак намирам локвичка масло). Притегнах винтчетата на картера ( бяха нещо разхлабени). Теча намаля. Сложих един голям мартон под колата и на другият ден видях къде горе -долу е капало. Не е от рейката, а някъде около масленият топлообменник , който също сменях преди няколко години.Сега в петък съм в отпуска и ще я карам на пароструйка. Ще покарам така за да видя откъде точно тече. И да се надяваме че е от тази маслена кутия. Не се сещам какви точно бяха семерингите - помня че колегите бяха пратили линк със номера на частта.
п.п Семеринга на коляновият вал е сменян заедно със веригите , бананите и хидравличният обтегач през септември 2011 година. От тогава колата е минала около 3000 км.
Тук намерих две теми
1.http://webcache.googleusercontent.com/s ... BE&ct=clnk
2.http://webcache.googleusercontent.com/s ... BE&ct=clnk
Понякога не я карам няколко дена около 3-4 и тогава маслото не тече. На щеката си седи в нормите ( между първата и втората резка)
Маслото в казанчето на хидравликата също си е в нормите. Изчетох много теми и мисля че при мен тече от маслената кутия. Сменят се 1 или 2 гумички там. В събота бях на канал, махнах двете кори под мотора ( интересното е че имам кори и пак намирам локвичка масло). Притегнах винтчетата на картера ( бяха нещо разхлабени). Теча намаля. Сложих един голям мартон под колата и на другият ден видях къде горе -долу е капало. Не е от рейката, а някъде около масленият топлообменник , който също сменях преди няколко години.Сега в петък съм в отпуска и ще я карам на пароструйка. Ще покарам така за да видя откъде точно тече. И да се надяваме че е от тази маслена кутия. Не се сещам какви точно бяха семерингите - помня че колегите бяха пратили линк със номера на частта.
п.п Семеринга на коляновият вал е сменян заедно със веригите , бананите и хидравличният обтегач през септември 2011 година. От тогава колата е минала около 3000 км.
Тук намерих две теми
1.http://webcache.googleusercontent.com/s ... BE&ct=clnk
2.http://webcache.googleusercontent.com/s ... BE&ct=clnk
htt
- Ganchev_І
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 13.06.2008
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: '07 Х3 е83sd; '97 318 tds touring
Re: Теч на масло 318 тдс туринг
Благодаря, Ви Колеги за предположенията и насоките. Като имам време мисля да и сваля кората под мотора и да огледам как е отдолу. Мога да кажа, във връзка с тоя теч, че от известно време като се движа по магистралата на 5-та предавка и се опитам да развия по висока скорост, респективно повече обороти на мотора и не може. Както си карам и някъде на 140-150км/ч, зависи колко е натоварена колата, направо заглъхва и не иска повече. Все едно помпата спира притока на нафта или турбината спира да надува. Преди съм развивал по-високи скорости и не съм имал проблем от такова естество. В ниските обороти и предавки няма проблеми. Оборотомера си стига до 4000/4500 об. в мин. и не заглъхва така. Правил съм ремонт на ГНП преди няколко години, смяна на гарнитури, но и след ремонта колата вървеше както преди смяната. Нямам проблем с обороти на място направо са бетон. Също така пали безотказно. Давайте идеи и съвети.
Поздрави!
Поздрави!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Теч на масло и губи мощност 318 тдс туринг
Може да са се позапушили дюзите, пробвай да покараш с хубава нафта + добавка за почистване.

- Ganchev_І
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 13.06.2008
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: '07 Х3 е83sd; '97 318 tds touring
Re: Теч на масло и губи мощност 318 тдс туринг
Има го и този момент, но последния път когато карах с добавка за почистване на горивната система след това ми протече ГНП, а и нафтата с която карам е от сигурен източник, не е някаква гадна + това я цедя с много фина цедка за вода. Може да му е дошло времето на ГНП, и затова да е протекла, не знам. Иначе на пролет съм решил за прочистване на турбо пътищата, интеркулера, и всмукателните колектори, че сигурно са се задръстили от масло и сажди.Тия дни съм малко по-свободен ще поогледам за теча на масло, а за другото ще видим! Благодаря за идеите от полза са!
Поздрави
Поздрави
- Ganchev_І
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 13.06.2008
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: '07 Х3 е83sd; '97 318 tds touring
Re: Теч на масло и губи мощност 318 тдс туринг
Здравейте, Колеги! Тия дни имах възможност, бях по свободен, и свалих корите под мотора на тдс-а. Огледах обстойно и днес даже ще отида и на пароструйка за да се изчисти отвсякъде. Доста е омаслен двигателя отдолу, по целия картер, но стичането на масло е около датчика за ниво на малкото, който е на дъното на картера. Има три болта и някакъв кабел тръгва нагоре към ДВГ-то. Въпроса ми е подменя ли се някаква гарнитура на този нивомер, О-пръстен? Поздрави!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани