За триене!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 13.06.2008
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: '07 Х3 е83sd; '97 318 tds touring

За триене!!!

Мнение от Ganchev_І » 19 Яну 2013, 18:51

Здравейте, Колеги! Имам колата от почти 5 години и не съм имал проблеми от подобно естество досега. Върви добре, гори малко и служи вярно :)
Наскоро забелязах теч на масло отпред отляво, като се наведа под колата локвата от масло се намира точно около носача, маншона на рейката. Като гледам на щеката маслото си е нормално като за кола на около 10К км, за смяна е но е м/у мин. и макс. Индикацията на таблото за маслото при запалване гасне нормално както обикновено. Изобщо ми е странно откъде може да е тоя теч. Ако някой има идея или и на него му се е случвало същото да помага. Благодаря предварително!

Поздрави.
Последна промяна Ganchev_І на 10 Фев 2013, 21:06, променена общо 3 пъти
Изображение

БМВ - Удоволствие за сетивата!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Го на Ракйя
Мечтае да кара: на ракия и да си разреждам с вода или бърза HONDA

Re: Теч на масло 318 тдс туринг

Мнение от em1l » 19 Яну 2013, 19:47

А маслото на хидравликата следиш ли го . Може някой маркуч да е дал фира или казанчето.Аз имах такива симптоми и голямо чудене се чудих 2 дена откаде се получава локвичка колкото 1 лев като паркирам.Налях масло и след 2 дена беше паднало със 1 сантиметър.След смяна на казанче маркучи никакви проблеми .
Успех!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 13.06.2008
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: '07 Х3 е83sd; '97 318 tds touring

Re: Теч на масло 318 тдс туринг

Мнение от Ganchev_І » 19 Яну 2013, 19:54

Благодаря, Колега но не мисля че може да е от там защото маслото е много черно като при масло дизел от мотора и теча е доспа повече от 1лв. някъде около 5см. в диаметър. Ще погледна и хидравликата за да съм сигурен! :)
Изображение

БМВ - Удоволствие за сетивата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 14.11.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 318 tds

Re: Теч на масло 318 тдс туринг

Мнение от hristo_t » 21 Яну 2013, 15:59

И аз го имам този проблем колега. В последно време започна да тече по силно. И то ако колата е била карана доста.
Понякога не я карам няколко дена около 3-4 и тогава маслото не тече. На щеката си седи в нормите ( между първата и втората резка)
Маслото в казанчето на хидравликата също си е в нормите. Изчетох много теми и мисля че при мен тече от маслената кутия. Сменят се 1 или 2 гумички там. В събота бях на канал, махнах двете кори под мотора ( интересното е че имам кори и пак намирам локвичка масло). Притегнах винтчетата на картера ( бяха нещо разхлабени). Теча намаля. Сложих един голям мартон под колата и на другият ден видях къде горе -долу е капало. Не е от рейката, а някъде около масленият топлообменник , който също сменях преди няколко години.Сега в петък съм в отпуска и ще я карам на пароструйка. Ще покарам така за да видя откъде точно тече. И да се надяваме че е от тази маслена кутия. Не се сещам какви точно бяха семерингите - помня че колегите бяха пратили линк със номера на частта.

п.п Семеринга на коляновият вал е сменян заедно със веригите , бананите и хидравличният обтегач през септември 2011 година. От тогава колата е минала около 3000 км.


Тук намерих две теми
1.http://webcache.googleusercontent.com/s ... BE&ct=clnk

2.http://webcache.googleusercontent.com/s ... BE&ct=clnk
htt

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 13.06.2008
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: '07 Х3 е83sd; '97 318 tds touring

Re: Теч на масло 318 тдс туринг

Мнение от Ganchev_І » 24 Яну 2013, 22:02

Благодаря, Ви Колеги за предположенията и насоките. Като имам време мисля да и сваля кората под мотора и да огледам как е отдолу. Мога да кажа, във връзка с тоя теч, че от известно време като се движа по магистралата на 5-та предавка и се опитам да развия по висока скорост, респективно повече обороти на мотора и не може. Както си карам и някъде на 140-150км/ч, зависи колко е натоварена колата, направо заглъхва и не иска повече. Все едно помпата спира притока на нафта или турбината спира да надува. Преди съм развивал по-високи скорости и не съм имал проблем от такова естество. В ниските обороти и предавки няма проблеми. Оборотомера си стига до 4000/4500 об. в мин. и не заглъхва така. Правил съм ремонт на ГНП преди няколко години, смяна на гарнитури, но и след ремонта колата вървеше както преди смяната. Нямам проблем с обороти на място направо са бетон. Също така пали безотказно. Давайте идеи и съвети.

Поздрави!
Изображение

БМВ - Удоволствие за сетивата!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Теч на масло и губи мощност 318 тдс туринг

Мнение от vld » 25 Яну 2013, 12:10

Може да са се позапушили дюзите, пробвай да покараш с хубава нафта + добавка за почистване.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 13.06.2008
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: '07 Х3 е83sd; '97 318 tds touring

Re: Теч на масло и губи мощност 318 тдс туринг

Мнение от Ganchev_І » 25 Яну 2013, 20:51

Има го и този момент, но последния път когато карах с добавка за почистване на горивната система след това ми протече ГНП, а и нафтата с която карам е от сигурен източник, не е някаква гадна + това я цедя с много фина цедка за вода. Може да му е дошло времето на ГНП, и затова да е протекла, не знам. Иначе на пролет съм решил за прочистване на турбо пътищата, интеркулера, и всмукателните колектори, че сигурно са се задръстили от масло и сажди.Тия дни съм малко по-свободен ще поогледам за теча на масло, а за другото ще видим! Благодаря за идеите от полза са!

Поздрави
Изображение

БМВ - Удоволствие за сетивата!

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 13.06.2008
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: '07 Х3 е83sd; '97 318 tds touring

Re: Теч на масло и губи мощност 318 тдс туринг

Мнение от Ganchev_І » 09 Фев 2013, 11:48

Здравейте, Колеги! Тия дни имах възможност, бях по свободен, и свалих корите под мотора на тдс-а. Огледах обстойно и днес даже ще отида и на пароструйка за да се изчисти отвсякъде. Доста е омаслен двигателя отдолу, по целия картер, но стичането на масло е около датчика за ниво на малкото, който е на дъното на картера. Има три болта и някакъв кабел тръгва нагоре към ДВГ-то. Въпроса ми е подменя ли се някаква гарнитура на този нивомер, О-пръстен? Поздрави!
Изображение

БМВ - Удоволствие за сетивата!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook