проблем с е36 320 м52б20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: проблем с е36 320 м52б20
Начи си направи проверката по маркучите и виж тоя филтър баце. Те на диагностиката тях няма да ги хване. Ако огледаш и намериш проблема, кажи от кво е бил. 

Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- trabifen
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 25.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320 купе
- Мечтае да кара: M3
Re: проблем с е36 320 м52б20
чесно казано мисла направо да сложа един мотор 2.5-2.8
Re: проблем с е36 320 м52б20
Защо? Смисъл, щото 20-ката ти умаля или не ти харесва като цяло? Разхода например между 2.5 и 2.8 не е фрапиращо голям, а вървежа вече си се усеща в полза на 2.8. Ако питаш мен, 2.5 въобще не си играй да го слагаш, скачай директно на 2.8 

Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- trabifen
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 25.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320 купе
- Мечтае да кара: M3
Re: проблем с е36 320 м52б20
изпадна ми тънко една 2.5ца цяла
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: проблем с е36 320 м52б20
При мен се оказа клапанчето на газта - рейката. При 1.5Омови бобини си изкарват по 20-тина хил. км, аз съм тъкмо на толкова. В съобта взимам ремонтния комплект (5лв. на буталце) и сменям 

- red bulll
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Кучките да се подмокрят
Re: проблем с е36 320 м52б20
Някакво развитие има ли с проблема колега,решен ли е ? От какво е било.. или смени мотора 

Re: проблем с е36 320 м52б20
колеги някой може ли да ми каже каква може да е причината bmw-то e36 320i ми да държи високи обороти говорим за 4-5 хилиди
- zigo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 31.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
Re: проблем с е36 320 м52б20
trabifen написа:Колеги,имам 320ка купе 97ма година проблема е следния:сутрин пали от раз колата е супер..разботи около 40-50 сек .и се почват ядовете...губи ниски обороти няма мощност и киха в смукателните труби.Закачх я на диагностика не излизат никакви грешки..загрее ли мотора сичко се оправя.Колата има газов инжекцион.Другото е че понякога докато работи на празен ход тресе мотора..оборотите са около 600което мисля че е нормално за 6так но мотора тресе стабилно веднъж е така веднъй си е бомба .Замислям се за датчик колянов вал или разпределителен вал или пък да е блокирал вануса...Според мен проблема идва от аванса.Кажете си мнението.Благодаря предварително
Колега, имам същият проблем, който ми се появи след смяна на датчици на колянов и разпределителен вал. Като е студено сутрин паля колата, държи си към 1300 оборота за няколко секунди след което започват леко да падат, и изведнъж падат рязко почти до 0 но колата не гасне, и като и подавам гас след 15-20 секунди няма и помен от тоя проблем. Ако имаш напредък драсни едно ЛС


24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани