Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от bmw325tds » 14 Яну 2013, 11:52

player123 написа:Нали идеята идва в това,че агуто запушва притока на въздух а иската иска доста въздух за да върви и като го няма тя умира и на бензин и на газ :nono:
Защо АГУ-то ти запушва притока на въздух? Ако имаш кофти плочка може, но при добре направена плочка притока на въздух е същия като без плочка.

DeYaN написа:Преди 3 години някъде имах е36 с М40В18 и бях с АГУ (доста доволен, без гърмежи, разликата във вървежа беше минимална, че да не кажа не я усещах) сега взех е36ИС и му сложих ГИ... :) вървежа го бива но зависи на какво разстояние мислиш да използваш колата защото примерно на 30 градуса прехвърля от бензин на газ (30лв газ я горя + 50лв бензин :oops: )и в това студено време на мен ми прехвърля точно преди да съм стигнал на работа и само паркирам на газ ;) сменях термостат но пак бавничко си загрява колицата... баща ми с обикновената газ след 100, 200 метра натиска копчето и си кара на газ... :)
Съвет... стой си с АГУ ако караш на къси разстояния... ако пътуваш много ГИ
Замисли се кое точно те спира да караш ГИ на студен двигател? Отговора е същотото това нещо, което те спира да караш обикновена ГУ на студен двигател.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 22.05.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53 4,4
Мечтае да кара: Всичко що е М

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от cool_ice » 14 Яну 2013, 12:32

Колега слагай и не се чуди ще бъдеш много доволен аз моята я карам от самото начало на ГИ и съм много доволен,върви чудесно и разхода като за 328 си е добър извън ми дава 12 вътре 16 като се има на предвид че съм с 3.45 диференциал и върви на доста високи обороти извън града . Ако не си решил кои да е майстора провери тези момчета за оферта много са в час с нещата и ще останеш доволен незнам къде в София си преместиха сервиза сага но ето ти номер 0878262594 Илиян търси ,на мен той ми е слагал на две коли и съм много доволен човека си знае работата.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 31.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 328ci

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от zigo » 15 Яну 2013, 22:55

DeYaN написа:Преди 3 години някъде имах е36 с М40В18 и бях с АГУ (доста доволен, без гърмежи, разликата във вървежа беше минимална, че да не кажа не я усещах) сега взех е36ИС и му сложих ГИ... :) вървежа го бива но зависи на какво разстояние мислиш да използваш колата защото примерно на 30 градуса прехвърля от бензин на газ (30лв газ я горя + 50лв бензин :oops: )и в това студено време на мен ми прехвърля точно преди да съм стигнал на работа и само паркирам на газ ;) сменях термостат но пак бавничко си загрява колицата... баща ми с обикновената газ след 100, 200 метра натиска копчето и си кара на газ... :)
Съвет... стой си с АГУ ако караш на къси разстояния... ако пътуваш много ГИ



Аз имам м52б20 с ГИ Фобос, прехвърля ми на газ на 30 градуса, но може да се настрой и на по малко. Та аз с 40 лева бензин карам 1 месец, но като я паля студена я оставям 5 минути на място да поработи и като тръгна ми прехвърля на газ. А относно разхода съм предоволен, градско между 10-11 като си карам нормално :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от player123 » 04 Фев 2013, 15:42

Аз си мисля,че моята с тая обикновена газ хем гори хем не върви и затова много се чудя дали да дам 600 лева да ми я направят ГИ .. са газ гори 15 някъде лятото 13 14 .. много е а и с бензин разликата е доста голяма .. се 1 от 318 ис се качвам на 316..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от u`F`o » 04 Фев 2013, 18:07

player123 написа:.... та той предлага за 600 лева да я направи ГИ...


A познай накъде те върти... Иска да ти вземе парите. Като искаш да ти върви- цък на бензин и колкото може толокова.

Изображение
Изображение

Eто ми я плочката. И аз си мислех, че спъва колата да върви - ама не, като я свалих и махнах фара освен по-бърз респонс нищо друго не усетих. Демек сети се само ако свалиш капачката какво ще стане. Ако искаш вървеж си вземи 28ца, ревизирай я и й сложи ГИ. Всичко друго са празни приказки. Ако не вярваш - пробвай сам и кажи какво си постигнал. Спри газта от бутилката, пусни я да работи на газ докато мотора не изгасне ~ 10мин има газ по тръбите на свободен ход. Щракай на бенц, вади капачката и виж разлика. Ако нямаш поне 2 секунди разлика до 100км/ч => нищо няма да усетиш.
На ГИ-тата трябва да внимаваш кой ще ти я прави, щото като я насерат и фобос и БРЦ да е - все тая. Когато прави неправилни смеси ще гърми и няма да върви дори и с ГИ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91

Re: Въпрос преминаване от АГУ на ГИ

Мнение от player123 » 04 Фев 2013, 18:37

много тъпо се получава може би е хубаво да покарам на някой който има ГИ с 318ис да видя каква е разликата ли не знам,защото моята разлика от газ на бензин е огромна :kuku:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook