325 TD проблеми 3в1

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 19.08.2006
Местоположение: Sofia

325 TD проблеми 3в1

Мнение от Leo » 19 Авг 2006, 21:32

Здравейте!
:help: Проблемите ми се изсипаха в рамките на една седмицa и от там и заглавието на темата :(
Става въпрос за BMW325TD,1994

1.Десния ми фар изгасна,смениха ми го и после станаха странни работи!на къси не свети на дълги е ок а след малко превключвания къси-дълги се оправя... :shock: после пак не ще...
2.Връщам се от почивка след дълго каране и чувам силен тропот под колата,спира и започва да се чува стържене от към дясната задна гума!това продължи ,с нещо като много силни прещраквания от време на време,до проблем No3
3.Днес карах дълго в гадните жеги/климатик няма:(/ ми се наложи да спра за малко...връщам се,въртя ключа и нищо,въобще не върти,абе абсолютно нищо,все едно не съм го завъртял ключа!!!!!!!Таблото си свети и алармата е ок и си мисля че не е от акумулатора!!!
Та се чудя какво да правя!!!
:help: Хаиде първите два проблема ми се виждат по-лесни за поправяне,не че ми е ясно как,но как да я подкарам колата?Добре че стана близо до апартамента,че...
Дайте някакви идеи какви може да са причините за тези повреди?Пък и да не ме метнат в някой сервиз :(
P.S.Извинявам се ако не съм пуснал темата където трябва,но съм за първи път във форума

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 19 Авг 2006, 21:39

Ама дай малко по подробно де, проблем номер 2 сам ли се оправи та днес си карал дълго, или продължи да си караш с него?? За да я подкараш първото което бих пробвал е да взема ток от някой друг. Ако запали значи не ти е зареден акумулатора, ако пак неще гледаи кабелите, тоя за връзка от минуса на акумулатора към купето и тоя към плюса на стартера и т.н да няма нещо хлабаво или съвсем откачено. Сигурен съм че ще се намери някой да даде и по-умни идеи но опитай да опишеш проблемите малко по подробно, поне втория:)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 19.08.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от Leo » 19 Авг 2006, 22:07

Ами понеже ми трябваше колата си карах със стърженето и тракането :(
Когато чух за първи път тропането си помислих че съм спукал гума ,но гумата си е ок,свалих я и диска също ми изглежда добре,едва го завъртях,а не беше на скорост нито ръчната бях дръпнал....
и от там започна едно свистене и от време на време тракане,то направо си ме стряскаше,толкова е шумно...
за паленето утре ще пробвам с акумулатора,да видим
а може ли да е от нещо друго?стартер?
:help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 19 Авг 2006, 22:35

Като опиташ да въртиш на стартер, светлините по таблото намаляват ли светенето си? Само, ако го правят, тогава ти е проблемацията в акумулатора иначе може стартера да не го бива нещо, но прегледай си силовите кабели най-напред, както ти е предложил колегата.
Аз за проблем 1 нещо не разбрах... Как така "Десния ми фар изгасна,смениха ми го... "? Защо смяна на фара?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 19.08.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от Leo » 19 Авг 2006, 22:43

Светлините са ок!Може да е нещо със стартера!Утре ще опитам първо с ток от някои друг пък после...

а тя крушката на фара беше изгоряла и за това я смених.След това не ми свети на къси.Обаче като превключа няколко пъти къси-дълги си светва нормално!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 19 Авг 2006, 22:48

Виж да не са ти сложили по силна крушкаот оригиналната. Погледни новата и старата в другия фар, на тях пише по колко вата са. Ако новата е по силна виж дали не е разтопила някоя пластмаса зад нея, примерно по буксите. Размърдай ги намести ги и дано се оправи. За стартера ако имаш проблем с него няма да те съветвам, нека някой по запознат го направи:) А тва със задното колело звучи много гадно, на твое място не бих карал така. Ще вземеш да скапеш още нещо и ще стане дълга и широка :!: Най много до някой сервиз го закарай ако запали;) Ако не, пиши пак. От опит знам че колегите от форума могат да ти дадат много по-полезна информация от който и да е квартален майстор! :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 19 Авг 2006, 23:23

Leo написа:...а може ли да е от нещо друго?стартер?

Контактен ключ и/или шалтер (това, дето изхвърля бендикса) - даваш на стартер и нищо не се случва - нито лампи гаснат, нито се чува "щрак", нищо! Проверяваш на тънката жичка на стартера дали идва "+" "на стартер" (или "-" :uups: , абе трябва да се променя!). Ако идва - не е ключа.
Шалтер и/или стартер - даваш на стартер и откъм стартера нещо казва "щрак", но мотора не върти. Даваш "накъсо" двата дебели болта на шалтера. Стартера трябва да завърти. Ако не завърти - четки/колектор/намотки на стартера. Ако завърти - шалтера е за ремонт/смяна.

В задното колело има нещо счупено ... Трябва да го видиш най-скоро - може да блокира точно когато не трябва...

Фара - при слагането може да не си сложил някой куплунг добре. Може да е и от окис - разедини и напръскай куплунзите, които си разглобявал с WD40 или нещо подобно за контакти.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 22 Авг 2006, 7:39

в задното колело има още едни накладки , като барабанните - за ръчната .... те може нещо да са се счупили
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook