за ключ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 26.07.2008
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от Amitival » 08 Яну 2013, 20:48

Аз затова му предложих моя ис,напълно редовен,изправен,обслужен за тея пари дето му искат за ремонт...Смених ис-а с м52 и мога да ти кажа,че доста повече пари ще ти трябват за по-голям мотор,но ти си знаеш :yes:
Колега на мен не ми е за парите а това че 2-ката струва колкото ремонта и го обмислях да го заменя.....знам че ще ми стъпи на поне 1300 но секи си има страст аз наливам пари в колата други хора в други неща
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3 Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 8.12.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E36-318is coupe

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от DeYaN » 09 Яну 2013, 0:17

Amitival написа:така след доста мислене колеги решил съм да направя моя мотор понеже за почти 5 години двигателя е бил перфектен никога не е отварян а и масло никога не съм долял както си го сипа така излиза....другото което е понеже е много странен за мен проблема колата не искаше да дигне оборотите първо повече от 2000 после от 1000 и това само когато загрее при студено колата работи идеално и на газ и бензин и от към гърнето имаше странен звук като на запушено дано ако някой има сходен проблем и место да върти като мен на 10 места и 3 диагностика да се ориентира какъв е проблема

Имах подобен проблем на моята ИСка месец след като я взех... :) колата студена си вдигаше оборотите и като позагрее почваше на 4000, след като позагрее още почваше на 2000... та звука беше все едно удря прекъсвач и се указа датчик на колянов вал но той си излиза като го закачат за диагностика на комп. но мисля, че ми даваше грешка и в ламбда сондата (ремонт 2ра ръка датчик 30лв+труд 20лв=50лв) този проблем със заминалите валове (вал) ми го правеше на М40В18 но там го правеше както студена така и загряла така, че мисля проблема ти е другаде

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 26.07.2008
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от Amitival » 09 Яну 2013, 19:54

не остана друго колега всичко сме проверили секи дачик 1 ми мисъл беше ламбо сондата но на диагностиката излиза перфекна дебитомера и той секи един дачик гърнетата всичко квото може проверихме кабели свещи.....не остана друго ще пиша след ремонта да кажа дали се е оправила и там ли е бил проблема
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3 Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Съвети за м42в18 прецака се и мисля смяна

Мнение от (bubsa) » 09 Яну 2013, 20:42

Само да не е ламбо сондата,че поддръжката на ламбо си е скъпа :mhihi:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook