Термостат М44
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- markoff_sl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 15.05.2008
- Местоположение: софия и сливен
Термостат М44
Здравейте, налага се да сменям термостат и антифриз, купих си термостат BEHR 95 градуса, прочетох абсолютно всички теми свързани с това, но все още имам въпроси без отговор:
1. Трябва ли да сваля кората под двигателя за да източа антифриза през пробката на радиатора?
1. При източване на стария антифриз задължително ли е да се развива пробката на блока? Доколкото разбирам, количеството антифриз, което остава в двигателя е минимално.
2. Смяната на антифриз и термостат не е нещо сложно, мога и сам да се оправя, но все пак някой има ли идея колко струва нормално тази услуга(в софия), ако е за 20 лв. да не си цапам ръцете, а и така или иначе няма как да развия пробката на блока, ако е необходимо.
Благодаря
1. Трябва ли да сваля кората под двигателя за да източа антифриза през пробката на радиатора?
1. При източване на стария антифриз задължително ли е да се развива пробката на блока? Доколкото разбирам, количеството антифриз, което остава в двигателя е минимално.
2. Смяната на антифриз и термостат не е нещо сложно, мога и сам да се оправя, но все пак някой има ли идея колко струва нормално тази услуга(в софия), ако е за 20 лв. да не си цапам ръцете, а и така или иначе няма как да развия пробката на блока, ако е необходимо.
Благодаря
Bързо Mощно Wечно
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: Термостат М44
По- добре махни кората, защото колкото и да източиш все ще ливне известно количество като махнеш термостата. Пробката на блока няма смисъл да сваляш след като ще махаш целия термостат. Количеството което ще остане в блока е пренебрежително. Два пъти съм я минавал тази процедура без да отвивам пробката и ако мога да вярвам на официалните данни източвам целия антифриз. Естествено и радиатора трябва да го източиш също ако искаш да смениш целия антифриз. Огледай хубаво уплътнението на кутията на термостата и ако е скъсано ще се наложи да купиш всичко комплект, защото отделно не се продават. Комплекта е термостат, тялото на термостат и уплътнението.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Термостат М44
Източи си антифриза от пробката на блока, количеството не е малко, но по-важно е че излизат и голяма част от утайките които се събират в системата.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Термостат М44
Някога бях писал тема как се прави:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=118419
Радиатора се източва при всички случаи, хубаво е да имаш нова гарнитурата за кожуха на термостата, която не е и скъпа, за да не се налага повторението на някои процедури.
Наливането на антифриза и обезвъздушаването, не е трудно, но си има особености в противен случай може да унищожиш антифриза с напразните опити за обезвъздушаване с десетки литри вода.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=118419
Радиатора се източва при всички случаи, хубаво е да имаш нова гарнитурата за кожуха на термостата, която не е и скъпа, за да не се налага повторението на някои процедури.

Наливането на антифриза и обезвъздушаването, не е трудно, но си има особености в противен случай може да унищожиш антифриза с напразните опити за обезвъздушаване с десетки литри вода.

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани