Термостат М44

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 15.05.2008
Местоположение: софия и сливен

Термостат М44

Мнение от markoff_sl » 13 Дек 2012, 10:40

Здравейте, налага се да сменям термостат и антифриз, купих си термостат BEHR 95 градуса, прочетох абсолютно всички теми свързани с това, но все още имам въпроси без отговор:
1. Трябва ли да сваля кората под двигателя за да източа антифриза през пробката на радиатора?
1. При източване на стария антифриз задължително ли е да се развива пробката на блока? Доколкото разбирам, количеството антифриз, което остава в двигателя е минимално.
2. Смяната на антифриз и термостат не е нещо сложно, мога и сам да се оправя, но все пак някой има ли идея колко струва нормално тази услуга(в софия), ако е за 20 лв. да не си цапам ръцете, а и така или иначе няма как да развия пробката на блока, ако е необходимо.

Благодаря
Bързо Mощно Wечно

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Re: Термостат М44

Мнение от Mpower84 » 13 Дек 2012, 18:36

По- добре махни кората, защото колкото и да източиш все ще ливне известно количество като махнеш термостата. Пробката на блока няма смисъл да сваляш след като ще махаш целия термостат. Количеството което ще остане в блока е пренебрежително. Два пъти съм я минавал тази процедура без да отвивам пробката и ако мога да вярвам на официалните данни източвам целия антифриз. Естествено и радиатора трябва да го източиш също ако искаш да смениш целия антифриз. Огледай хубаво уплътнението на кутията на термостата и ако е скъсано ще се наложи да купиш всичко комплект, защото отделно не се продават. Комплекта е термостат, тялото на термостат и уплътнението.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Термостат М44

Мнение от ~Мишо~ » 14 Дек 2012, 9:03

Източи си антифриза от пробката на блока, количеството не е малко, но по-важно е че излизат и голяма част от утайките които се събират в системата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Термостат М44

Мнение от zvetiko » 14 Дек 2012, 14:12

Някога бях писал тема как се прави:

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=118419

Радиатора се източва при всички случаи, хубаво е да имаш нова гарнитурата за кожуха на термостата, която не е и скъпа, за да не се налага повторението на някои процедури. ;)
Наливането на антифриза и обезвъздушаването, не е трудно, но си има особености в противен случай може да унищожиш антифриза с напразните опити за обезвъздушаване с десетки литри вода. ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook