М42 изгасна и пали избирателно.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

М42 изгасна и пали избирателно.

Мнение от Jang1r » 12 Дек 2012, 19:28

Вчера се прибирам и както си карам оборотомера залепна на 0 и мотора угасна в движение.Аз давам газ колата намаля :shock: Отбих встрани и след няколко опита запали и тръгнах.След километър-два същата история :shock: Съответно 1 приятелче ме дръпна до вкъщи и днес почнах с проверките и стигнах до заключението,че проблема е в запалването.Т.е един път свещите подават искра,друг път не.В момента в който се появи искра колата си пали дори с 2 изкарани свещи :roll: Изкарах ЕКУто да проверя дали не се е намокрило понеже си поваля стабилно миналата вечер,но беше напълно сухо.Вътре нямаше видими следи от повреди,вода,дори прахоляк.
Минаваме нататък в търсенето на проблема от къде взема сигнал оборотомера?От датчика на коляновия вал ли?Къде му се намира буксата при м42 и може ли да се замерят примерни стойности с мултицет?Съответ но възможно ли е проблема да е от него? :dunno:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: софия
Кара: е39 530д,
Мечтае да кара: f11 535xd

Re: М42 изгасна и пали избирателно.

Мнение от mojo » 12 Дек 2012, 19:53

Jang1r написа:Вчера се прибирам и както си карам оборотомера залепна на 0 и мотора угасна в движение.Аз давам газ колата намаля :shock: Отбих встрани и след няколко опита запали и тръгнах.След километър-два същата история :shock: Съответно 1 приятелче ме дръпна до вкъщи и днес почнах с проверките и стигнах до заключението,че проблема е в запалването.Т.е един път свещите подават искра,друг път не.В момента в който се появи искра колата си пали дори с 2 изкарани свещи :roll: Изкарах ЕКУто да проверя дали не се е намокрило понеже си поваля стабилно миналата вечер,но беше напълно сухо.Вътре нямаше видими следи от повреди,вода,дори прахоляк.
Минаваме нататък в търсенето на проблема от къде взема сигнал оборотомера?От датчика на коляновия вал ли?Къде му се намира буксата при м42 и може ли да се замерят примерни стойности с мултицет?Съответ но възможно ли е проблема да е от него? :dunno:

Колега на път си да станеш автомотьор :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
1.МУЛТИЦЕТ ИМАШ ЛИ?
2.МОЖЕШ ЛИ ДА РАБОТИШ С НЕГО?
3. БУКСИТЕ СЕ НАМИРАТ ПОД ГОРНАТА ЧАСТ НА КОЛЕКТОРА

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: М42 изгасна и пали избирателно.

Мнение от Jang1r » 12 Дек 2012, 20:59

Щом е автомонтьор,а не "майстор" значи може :D Пък и винаги съм си правил колата сам ;)
1.Да.
2.Да.
3.Ясно сетих се за къде говориш.
Какви стойности трябва да показва?
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook