Помощ с няклоко проблема!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- unstopable
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 20.11.2012
- Пол: Мъж
Помощ с няклоко проблема!!!
Здравейте колеги от 5 дни с жената сме собственици на БМВ 318 ис автомат. И от тогава горе долу чета из форума и търся за мойте проблеми ама така и не намерих нощо за тях искам да се извиня предварително защото сигорно са коментирани някаде из форума ама аз така и не намерих такаче ще съм благодарен и на линкове.
Та проблемите са ни следните.
1. Срелката на бензина като мина през дупка пада най-долу после след като го удариш няколко пъти отгоре се опрявя горе-долу но е много дразнещо караш и само биеш по таблото като в стара руска машина
2 В колата някой е връзвал евро букса за сд но май доста нескопосано и така го е направил че като изключиш от контакт се изключва и
сд-то и съответно губи всякакви настройки пробвах да меря някои от невързаните кабели да търся + и като е изключена от контакт ама няма и това също много дразни защото с всяко качване в колата почват 2 мин настройки
3 То не точно проблем а по скоро питане. Значи колата си върви перфектно даста е пъргава и приятна за каране като и подадеш газ не се замисля ами се изтрелва директно независимо дали ще връща скорост но като тръгнеш директно от място е доста тромава докато не качи 3000 об независимо дали тръгваш с газ до долу и даже веднъж при тръгване като и нададох кикдалн превклюзи предавка надоло което ме навява на мисълта че тръгва винаги от 2-ра пробвах и на спорт режим същата работа. Ходих на компютар-
на диагностика всичко си е ок няма никакви проблеми. Та въпроса ми е това нормално ли е и ако не как да накарам да тръгва от 1-ва
4. То и това е по скоро питане. Значи на нормален режим с газ до доло превключва на 6800 об на спорт не съм пробвал а на паркинк и директна съм пробвал стрелката подминава 7000 об и по мой преценки отива към 8000-8500 това нормално ли е и на какво се дължи.
Иначе количката е страхотна и радва много благодаря предварително
Та проблемите са ни следните.
1. Срелката на бензина като мина през дупка пада най-долу после след като го удариш няколко пъти отгоре се опрявя горе-долу но е много дразнещо караш и само биеш по таблото като в стара руска машина

2 В колата някой е връзвал евро букса за сд но май доста нескопосано и така го е направил че като изключиш от контакт се изключва и
сд-то и съответно губи всякакви настройки пробвах да меря някои от невързаните кабели да търся + и като е изключена от контакт ама няма и това също много дразни защото с всяко качване в колата почват 2 мин настройки

3 То не точно проблем а по скоро питане. Значи колата си върви перфектно даста е пъргава и приятна за каране като и подадеш газ не се замисля ами се изтрелва директно независимо дали ще връща скорост но като тръгнеш директно от място е доста тромава докато не качи 3000 об независимо дали тръгваш с газ до долу и даже веднъж при тръгване като и нададох кикдалн превклюзи предавка надоло което ме навява на мисълта че тръгва винаги от 2-ра пробвах и на спорт режим същата работа. Ходих на компютар-
на диагностика всичко си е ок няма никакви проблеми. Та въпроса ми е това нормално ли е и ако не как да накарам да тръгва от 1-ва
4. То и това е по скоро питане. Значи на нормален режим с газ до доло превключва на 6800 об на спорт не съм пробвал а на паркинк и директна съм пробвал стрелката подминава 7000 об и по мой преценки отива към 8000-8500 това нормално ли е и на какво се дължи.
Иначе количката е страхотна и радва много благодаря предварително
- aliays
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 1.6i м43б16
Re: Помощ с няклоко проблема!!!
Колега за буксата пробвай да размениш двата плюса, при мен бяха разменени и губеше настрокте....
Успех!!!
Успех!!!
Re: Помощ с няклоко проблема!!!
Честито колега и много безаварийни.
1 Ползвай търсачката има такава тема.
2 Пак търсачката.
3 Колата си тръгва на първа скорост без значение дали е с кик-даун,спортен режим или нормално.Единствено ако включиш "М" режима и си на позиция D трета.
Автомати трябва да е 4-степенен и скоростите са доста дълги:1ва до 70км,2ра до 110,3та до 170 и 4та колкото може 200-300кмч
4 Нормално прекъсвача ти трябва да е на 6500,или не ти показва правилно или имаш някакъв чип.
1 Ползвай търсачката има такава тема.
2 Пак търсачката.
3 Колата си тръгва на първа скорост без значение дали е с кик-даун,спортен режим или нормално.Единствено ако включиш "М" режима и си на позиция D трета.
Автомати трябва да е 4-степенен и скоростите са доста дълги:1ва до 70км,2ра до 110,3та до 170 и 4та колкото може 200-300кмч

4 Нормално прекъсвача ти трябва да е на 6500,или не ти показва правилно или имаш някакъв чип.
- unstopable
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 20.11.2012
- Пол: Мъж
Re: Помощ с няклоко проблема!!!
Благодаря за отговорите колеги за буксата при мен идва само един плус и е вързан към - 2-та плюса на сд-то.
Е по тая логика значи си всичко си е ок с автомата - и това значи че няма как да се връткам с тая кола така ли
Е по тая логика значи си всичко си е ок с автомата - и това значи че няма как да се връткам с тая кола така ли

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Помощ с няклоко проблема!!!
По принцип става- даваш лосто на 2, натискаш педала на спирачката и почваш да натискаш педала на газта, като вдигнеш обороти, пускаш рязко педала на спирачката, подаваш още газ и си ти. Само не знам колко ще издържи кутията, но кефа няма цена. 

- aliays
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 1.6i м43б16
Re: Помощ с няклоко проблема!!!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани