Проблем 316 3 цилиндъра
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем 316 3 цилиндъра
Колата е 91 година мотора е с ремък проблема е следния :
Има компресия и на 4-те цилиндъра сменени са капачка палец кабели и свещи искра достига до всички свещи но работи на 3 цилиндъра във високите се опитва да изчисти и пука в гърнетата от какво може да е
Има компресия и на 4-те цилиндъра сменени са капачка палец кабели и свещи искра достига до всички свещи но работи на 3 цилиндъра във високите се опитва да изчисти и пука в гърнетата от какво може да е

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем 316 3 цилиндъра
Дюзата.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Проблем 316 3 цилиндъра
А като свалихте свещите някаква видима разлика между тях имаше ли примерно едната да е -морка, черна или с нещо да се различава от другите?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: Проблем 316 3 цилиндъра
Не и 4-те са еднакви когато работи двигатела и при ваденето на всеки кабел мотора променя работата си
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем 316 3 цилиндъра
Както колегата Dirty M5 driveR ти каза може да е дюзата.Да не разпръсква добре, не всичкият бензин изгаря, част отива в генерацията и после се пали и гърми. Най-лесният начин за проверка с подръчни материали е да смениш дюзата на проблемният цилиндър с някой друг и да видиш дали ще се оправи и дали другият ще стане проблемен.
Ако не е това не знам дали не трябва да се замислим и върху клапаните. 


Re: Проблем 316 3 цилиндъра
Тогава защо го прави и на гас?? И защо да е клапан като имат компресия и 4-те цилиндъра отварях и капака на клапаните да видя да няма някоя кобилица откачена всичко е ок
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: Проблем 316 3 цилиндъра
на празен ход добре ли работи,във високите ли обороти пука,имали шум в главата
Re: Проблем 316 3 цилиндъра
Не и на празен ход също не работи добре пука като подам гас и я пусна в главата шум няма освен лекото почукване което всички 316 си го имат
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем 316 3 цилиндъра
SBMitaka написа:Тогава защо го прави и на гас?? И защо да е клапан като имат компресия и 4-те цилиндъра отварях и капака на клапаните да видя да няма някоя кобилица откачена всичко е ок
За газта не беше споменал, както и това, че си гледал кобилиците. Ако някой изпускателен клапан отваря малко по-рано може в генерацията да влиза неизгорял бензин и после да гърми.
Един и същи ли цилиндър не работи или още не се знае. Свещите трябва да ги извадиш не когато работят всички цилиндри, а когато работят 3.
Колега, идва ми една идея от практиката- ако газта е инжекцион, премери си датчика за температурата на антифриза дали работи коректно.
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем 316 3 цилиндъра
99.7% са свещи.. както каза колегата по горе това че дава искра не значи че е ок.
имам едно М50 което сега ми прави същите истории.. като запали и е студено един цилиндър го няма никъде.. после идва
имам едно М50 което сега ми прави същите истории.. като запали и е студено един цилиндър го няма никъде.. после идва
Re: Проблем 316 3 цилиндъра
Колата се оправи
проблемът излезе толкова прост ,че чак се почуствах тъпо като го открих в маркуча на стъпковия мотор който влиза в гофрата към дросела тамима едно пластмасово коляно което е било счупено и от там смуче въздух и за това колата не е работила добре. Смених коляното и всичко си дойде, Благодаря на всички отзовали се 


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани