Е36 М42 Основен Ремонт?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: Е36 М42 Основен Ремонт?

Мнение от rhase » 15 Окт 2012, 16:58

ръб написа:аз и гарнитура сложих, и със силикон я намазах :D

Извинявам се че ползвам темата но, като сменяте гарнитура на картера маслото какво го прайте? :dunno:
Сега сички ще ме емнат да наливам ново, но аз да си питам все пак :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Е36 М42 Основен Ремонт?

Мнение от u`F`o » 15 Окт 2012, 20:34

rhase написа:
ръб написа:аз и гарнитура сложих, и със силикон я намазах :D

Извинявам се че ползвам темата но, като сменяте гарнитура на картера маслото какво го прайте? :dunno:
Сега сички ще ме емнат да наливам ново, но аз да си питам все пак :bchug:


Tи сериозно ли питаш с масло за 10-12лв литъра какво да правиш :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Е36 М42 Основен Ремонт?

Мнение от Делян » 15 Окт 2012, 20:58

u`F`o написа:
rhase написа:
ръб написа:аз и гарнитура сложих, и със силикон я намазах :D

Извинявам се че ползвам темата но, като сменяте гарнитура на картера маслото какво го прайте? :dunno:
Сега сички ще ме емнат да наливам ново, но аз да си питам все пак :bchug:


Tи сериозно ли питаш с масло за 10-12лв литъра какво да правиш :shock:

Не всички карат с такова :D
Ако е сменяно скоро си го източваш, после си го наливаш и караш като пичага.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: Е36 М42 Основен Ремонт?

Мнение от rhase » 16 Окт 2012, 9:53

Dpy написа:
u`F`o написа:
rhase написа:
ръб написа:аз и гарнитура сложих, и със силикон я намазах :D

Извинявам се че ползвам темата но, като сменяте гарнитура на картера маслото какво го прайте? :dunno:
Сега сички ще ме емнат да наливам ново, но аз да си питам все пак :bchug:


Tи сериозно ли питаш с масло за 10-12лв литъра какво да правиш :shock:

Не всички карат с такова :D
Ако е сменяно скоро си го източваш, после си го наливаш и караш като пичага.

Точно това питах, маслото ми е на няма и 2000км, У`Ф`О ако ти имаш пари всеки месец да сменяш масло - аз нямам :ok:
Dpy благодаря :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Е36 М42 Основен Ремонт?

Мнение от u`F`o » 16 Окт 2012, 16:28

На има-няма 2к става. Само че помисли дали е читаво да няма бензин в него. Ако извадиш повече от колкото си сипал нали знаеш ;)
Да не стане така, че накрая за 50-60лв само да си с*реш на работата, карай си с масло каквото решиш ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: Е36 М42 Основен Ремонт?

Мнение от rhase » 16 Окт 2012, 23:59

u`F`o написа:На има-няма 2к става. Само че помисли дали е читаво да няма бензин в него. Ако извадиш повече от колкото си сипал нали знаеш ;)
Да не стане така, че накрая за 50-60лв само да си с*реш на работата, карай си с масло каквото решиш ;)

Не исках да прозвучи като заяждане :mhihi:
Повече няма да извадя щото за 1 седмица съм долял почти 700мл и всяка сутрин като погледна отдолу Ис-чето се подмокрило :dunno: днес я гледах отдоле, почистих картера от наслагвания и ще го наглеждам пак няколко дни...да не каже само гарнитура на главата че тогава :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Дълече

Re: Е36 М42 Основен Ремонт?

Мнение от ressidentattitude » 11 Ное 2012, 3:53

Здравейте ,
И най-накрая завърших ремонта на мотора днес даже се повозих малко , но ми излезна един проблеммм :) след като обезвъздуших охладителната система,ми изчезна парното. Само хладна струя . Струва ми се ,че системата около парното се е запушила. Прави ми впечатление някаде около 2500 3000 оборота започва да духа топло но не колкото трябва и то до момента в който колата затихне на празен ход, след което отново започва да духа хладна струя. Тук се питам кво по дяволите може да е ?

ето и малко снимки от мотора :)

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2282/20080604084308450141352594832xFBgilHoFCr4W7s2wwSL.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2152/17034754119947836571352594839YrafffGO6oSHLHaOTxPo.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2922/133155143713632577381352594851M8ItkpiXb4ssdubAsAIm.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2211/20488914647440944611352594860kFFUjTHj6Fd3aGhhGMwI.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1852/147350902615565769961352594878UWjPeJU2amwPomoKq07I.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2179/17249876517651422771352594884UiY7CXFS89iIACWo9UUJ.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1788/4869882677523903451352594906Z3T1mehaeuZcw4PBN9i4.JPG
Обичам да карам багер...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: Е36 М42 Основен Ремонт?

Мнение от Le Transporteur » 11 Ное 2012, 4:00

"след като обезвъздуших охладителната система,ми изчезна парното."
Няма начин да изкараш въздуха и да ти изчезне парното, не си довършил процедурата докрай. ;)
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Дълече

Re: Е36 М42 Основен Ремонт?

Мнение от ressidentattitude » 11 Ное 2012, 4:14

Колега, от вчера го обезвъздушавам тоя радиатор и няма и няма парно, на празен ход духа хладно като я натоваря на около 3000 оборота се усеща топло и след това пак хладно?
Обичам да карам багер...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: Е36 М42 Основен Ремонт?

Мнение от Le Transporteur » 11 Ное 2012, 5:23

Принципно не отнема 12 часа :D , но така минимум половин час има за да стане табиетлийската работата.
Загрей си двигателя(аз го правя на празен ход) до "12 часа" след 2,3 до 5 минути трябва да започне да затопля долният маркуч към радиатора, това е важно, да отвори термостата. При теб е отворил, щом не ти е кипнал чайника, но пак ти казвам не си довършил процеса, леко форсиране (при теб с още едно наум, след ремонт) до 1500-2000 оборота, но ще задържиш , не само да форсираш , трябва ти постигане на постоянно налягане в радиатора на парното, ако трябва и 5 минути ще поддържаш , наблюдаваш от тапата какво излиза(при вдигнат капак под него се вижда), излизаш да доливаш в казанчето и така Аладин полека ще излезе от охл. с-ма, а в купето ще настане лято. А за финал от тапата трябва да излиза само течност. За мен най-опасният момент е, да сме сигурни дали е отворил термостата, не затопля ли маркуча малко след достигането на стрелката кота "12" , бъди готов да гасиш ДВГ-то, че в горния маркуч кипва, а това значи и главата.
И пази ръцете от перки и горещо. ;)
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook