За и против струговането на спирачни дискове ...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: За и против струговането на спирачни дискове ...

Мнение от Dirty M5 driveR » 07 Ное 2012, 22:20

За да се изкриви диск или е менте, или не се употребява правилно (третия вариант е да се презорва, тогава вече работата е за по-големи спирачки). Не съм фен на престъргването и никога не бих го направил, защото едни нови дискове не са кой знае колко пари, а и се сменят доста рядко. Не е ясно и какъв ще е ефекта след престъргването - ако са ментета, те пак ще се изкривят и накрая пак човека ще си купи нови...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: За и против струговането на спирачни дискове ...

Мнение от Cosworth » 07 Ное 2012, 23:37

Ето за какво иде реч набързо в ПейнТ. В този случай при плътните дискове проблем няма, но при вентилираните има. Всичко зависи от това колко са усукани които и да е от двата вида дискове, да приемем това за първи случай. Все ще има някакви норми, но за вентилирани ако са много криви, НЕ в мое лично мнение.
Втори случай е когато се изкриви/усуче заедно с част, от тази към главината което ляга.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
ИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook