Пали трудно М40 и други проблеми - частично решен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Пали трудно М40 и други проблеми

Мнение от Cosworth » 08 Сеп 2012, 20:20

grudev написа:Проблема си остава вече колко месеци. Пали след много въртене и мирише на бензин. Единственото, което не съм сменил е дебитомера и дистрибуторната капачка. На диагностиката показва грешка в дебитомера и ламбдата (тя е нова на бош). От дебитомер може ли да дава грешка и при ламбдата ?

И още нещо да попитам. В десния въздуховод има място за датчик, който при мене липсва. Бях чул някъде, че във въздуховода стои датчика за външната температура. При М40 има ли го този датчик по принцип, защото при мен определено го няма?

Този датчик е за борд компютъра. За свещите и кабелите нищо не си казал ???
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Пали трудно М40 и други проблеми

Мнение от grudev » 08 Сеп 2012, 20:27

Свещите са нови НЖК, а кабелите са перфектни. КОлата работи перфектно на газ. Този датчик трябва ли да го имам или не ?
Drift machine ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Пали трудно М40 и други проблеми

Мнение от steeN » 09 Сеп 2012, 11:32

датчика няма нищо общо...

най-вероятно горивната помпа е заминала и качва бавно налягане. аз бих отишъл да си измеря отново(ако изобщо сте го мерили) налягането на бензина с новия регулатор като е студена колата докато пали.
и да го прави някой, който знае какво прави, защото налягането се променя с налягането в колектора и показанията не са много ясни ако не знаеш кво да гледаш :)

дебитомера има много писано за него. из е30 има теми как може да се "съживи". най-малко може да му се махне пластмасовата капачка и да се смаже с нещо подходящо за потенциометри.
а ламбдата трябва да се смени, няма друг начин. на М40 май бяха доста ефтини... не са като на сименс е36ците.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Пали трудно М40 и други проблеми

Мнение от grudev » 09 Сеп 2012, 12:19

steeN написа:датчика няма нищо общо...

най-вероятно горивната помпа е заминала и качва бавно налягане. аз бих отишъл да си измеря отново(ако изобщо сте го мерили) налягането на бензина с новия регулатор като е студена колата докато пали.
и да го прави някой, който знае какво прави, защото налягането се променя с налягането в колектора и показанията не са много ясни ако не знаеш кво да гледаш :)

дебитомера има много писано за него. из е30 има теми как може да се "съживи". най-малко може да му се махне пластмасовата капачка и да се смаже с нещо подходящо за потенциометри.
а ламбдата трябва да се смени, няма друг начин. на М40 май бяха доста ефтини... не са като на сименс е36ците.



Това не е тествано засега. Единственото което чух за помпата беше, когато майстора ми сменяше дюзите и отвъртя маркучите за гориво и шурна доста бензин под голямо налягане. Тогава той каза, че налягането е добро, но официално не е замервано. Все пак от тогава съм спокоен, че помпата е наред. Но както казах, официално не е тествано. Знам, че трябва да е около 2 бара, но може и да се бъркам.
Drift machine ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Пали трудно М40 и други проблеми

Мнение от steeN » 09 Сеп 2012, 23:23

не знам. споделям, защото проблема с помпата който аз имах е, че не качваше налягане веднага. от там и трудното палене.
ходих мерихме и видях как върти стартера и налягане няма и изведнъж идва и колата пали. това е.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Пали трудно М40 и други проблеми

Мнение от grudev » 10 Сеп 2012, 13:37

steeN написа:не знам. споделям, защото проблема с помпата който аз имах е, че не качваше налягане веднага. от там и трудното палене.
ходих мерихме и видях как върти стартера и налягане няма и изведнъж идва и колата пали. това е.


определено ще тествам и аз
Drift machine ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Пали трудно М40 и други проблеми

Мнение от grudev » 21 Окт 2012, 12:26

Това, което направих аз е да сложа клапан непосредствено след помпата и проблема се реши частични. Колата вече пали от първия път, но все още малко колебливо. Оказва се, че клапана който е вграден в помпата и пречи на бензина да се стича обратно в резервоара се е прецакал. Затова върти доста докато запали. Взех клапан един хубав клапан 8мм, срязах маркуча след помпата и го поставих. Засега това ми решава проблема. За съжаление нямах време да купя един манометър да замеря помпата. Може би не качва бързо налягане и затова пали малко колебливо. Под колебливо имам предвид, че колата първо вдига до 500оборота, веднага падат до 200, създава осещането, че ще угасне, но после ги вдига до 700-750 и там остават. Иска ми се да пали различно: примерно да ги вдигне от раз до 900-1000 и после да ги върне на 700-750.

пс: В допълнените колата се форсира много добре - до прекъсвач.

steeN написа:не знам. споделям, защото проблема с помпата който аз имах е, че не качваше налягане веднага. от там и трудното палене.
ходих мерихме и видях как върти стартера и налягане няма и изведнъж идва и колата пали. това е.
Drift machine ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Пали трудно М40 и други проблеми - частично решен

Мнение от steeN » 22 Окт 2012, 6:01

мда, имаше проблем с тия клапани... сега се сетих... мина доста време и не можах да си спомня всички детайли.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: Пали трудно М40 и други проблеми - частично решен

Мнение от Don_Mandragon » 22 Окт 2012, 13:15

Аз съм слагал също възвратен клапан преди филтъра. Манометъра беше закачен. Вдига 2,5 бара още като дадеш на контакт за по-малко от секунда. След това при мен остават стабилни повече от 2ч(ако нямаш течове някъде). При запален мотор и ПХ е 2,5бара а при изфорсиране става 3бара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Пали трудно М40 и други проблеми - частично решен

Мнение от grudev » 22 Окт 2012, 14:56

Благодаря за информацията, а къде закачаш манометъра?

Don_Mandragon написа:Аз съм слагал също възвратен клапан преди филтъра. Манометъра беше закачен. Вдига 2,5 бара още като дадеш на контакт за по-малко от секунда. След това при мен остават стабилни повече от 2ч(ако нямаш течове някъде). При запален мотор и ПХ е 2,5бара а при изфорсиране става 3бара.
Drift machine ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: Пали трудно М40 и други проблеми - частично решен

Мнение от Don_Mandragon » 22 Окт 2012, 15:51

grudev написа:Благодаря за информацията, а къде закачаш манометъра?


Вървят така нещата: помпа, клапан, манометър, филтър,... всичко е монтирано под шофьора на маркуча м/у филтъра и металната бензинова магистрала. След теста махам манометъра и за сега нямам проблеми. Пали без проблеми. Очаквам скоро проблеми, че клапана ми е за нафта :mhihi: и го отварях... (вън е алуминиев, а вътре е пластмасов и ми се струва, че тая пластмаса няма да държи много :mhihi: )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Пали трудно М40 и други проблеми - частично решен

Мнение от grudev » 22 Окт 2012, 16:27

Don_Mandragon написа:
grudev написа:Благодаря за информацията, а къде закачаш манометъра?


Вървят така нещата: помпа, клапан, манометър, филтър,... всичко е монтирано под шофьора на маркуча м/у филтъра и металната бензинова магистрала. След теста махам манометъра и за сега нямам проблеми. Пали без проблеми. Очаквам скоро проблеми, че клапана ми е за нафта :mhihi: и го отварях... (вън е алуминиев, а вътре е пластмасов и ми се струва, че тая пластмаса няма да държи много :mhihi: )


ок, ще го пробвам скоро време. Дано помпата да ми е ок.
Drift machine ....

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook