Въпроси за Compact с M50
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Въпроси за Compact с M50
В момента е с Getrag 220 и M50B20, ама скоростите са тръгнали и ще ги сменям. Чудя се дали пак такива да си сложа или да си взема ZF от M52B28? И за да мина към ZF кое трябва да сменя? Кутията с лостовия механизъм, кардана задължително ли се пипа? И 2-те ли части? Защото сега само предната части ми е от 6цил..., гуменото каре е същото мисля? И задължително ли минавам на голямо прасе?
Другото ми питане е относно DME-то. Как би се държал B20 с компютър от B25? Става въпрос за Бошов за без Ванос. Защото лепенките не комп-а не са оригиналните като на повечето, ами пише Бош Испания...и си личеше,че е отварян итн. Разхода на колата дори на спокойно каране не пада под 13-15, а на борда показва 7-8л/100км
Взех друг комп за проба, ама той е с чип...обаче разхода по борд отиде на 12-15л, какъвто си е реалния.
Дали може компа да не е на ред? Ако е така да си потърся стоков за мен...
Другото ми питане е относно DME-то. Как би се държал B20 с компютър от B25? Става въпрос за Бошов за без Ванос. Защото лепенките не комп-а не са оригиналните като на повечето, ами пише Бош Испания...и си личеше,че е отварян итн. Разхода на колата дори на спокойно каране не пада под 13-15, а на борда показва 7-8л/100км

Дали може компа да не е на ред? Ако е така да си потърся стоков за мен...
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Въпроси за Compact с M50
За ЗФ скоростите ти трябва голямо гумено каре и предната част на кардана(с по къса). Не съм наясно с дифовете при компакта, но при останалите модели при минаване от малко към голямо прасе се сменя и задната част на кардана(за голямо прасе е по къса с около 3см). Лостовия механизъм също се сменя.
Иначе за компа, ако ще го сменяваш с 25цов сложи и дюзите от 25ца. 25цовите дюзи са с по голям дебит от твоите от там и дължината на импулса с който ги оправлява компа е различен. Голям комп на малки дюзи е кофти. Давам пример от моята на м52б25 с дюзи от б25(190сс) и комп от 28ца, постоянно глъхнеше при рязко подаване на газ, сместа постоянно беднееше. след монтаж и на 28цови дюзи (мисля, че бяха 240сс) смесите си дойдоха на мястото, почна да върви по добре и нехарчи повече от преди.
Иначе за компа, ако ще го сменяваш с 25цов сложи и дюзите от 25ца. 25цовите дюзи са с по голям дебит от твоите от там и дължината на импулса с който ги оправлява компа е различен. Голям комп на малки дюзи е кофти. Давам пример от моята на м52б25 с дюзи от б25(190сс) и комп от 28ца, постоянно глъхнеше при рязко подаване на газ, сместа постоянно беднееше. след монтаж и на 28цови дюзи (мисля, че бяха 240сс) смесите си дойдоха на мястото, почна да върви по добре и нехарчи повече от преди.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Въпроси за Compact с M50
Забравих и за регулатора на налягане при 2,5 е 3,5бара, твоя е само на 3бара. Ти между другото мерил ли си го дали работи коректно?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Въпроси за Compact с M50
Дифа при Компакта от малък към голям се сменят само полуоските,но заради скоростите ако се слагат други и се изместват назад вече за кардана не знам,най вероятно се взима от 323ти ако има разлика.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани