проблеми с паленето на е36 при топло време

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 13.07.2004
Местоположение: България

проблеми с паленето на е36 при топло време

Мнение от rum » 24 Юли 2006, 21:46

Здравейте силно се надявам някой да ми поногне! Имам проблеми с паленето на БМВ - е36 когато се е движело дълго време при топло време температура 28-30 градуса/ просто завартам ключа и никаква надежда не се завърта стартера а няма и никаква идикация да пада напрежението по лампичките на таблотo/. Ако бутна отново запалва и веднага след това, може да угася и отново да запаля чрез стартера. Сутрин на студемно пали без проблем! Проверявах, акумолатора оказа се, че всичко е в граници дори опитвах и с друг акумолатор проблема си остава!!! Изключих и алармата проблема остава.
Някой да знае дали няма защита за температура или нещо подобно!
Надявяам се някой да е имал подобен проблем!!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 24 Юли 2006, 21:59

четки на стартера/бендикс за смяна( така по описанието ,ако го видя ще мога да кажа и точно какво е но съм твърде далече) ,нищо особено като пари а спестява много главоболия

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 27.01.2006

Мнение от Zong » 25 Юли 2006, 12:12

Alexi написа:четки на стартера/бендикс за смяна( така по описанието ,ако го видя ще мога да кажа и точно какво е но съм твърде далече) ,нищо особено като пари а спестява много главоболия


и при мен е така, аз я карах в Дару и там освен това, което колегата по-горе казва, казаха, че може и да е от дюзите и при топъл старт колата да "пикае" (така се изразиха). Понеже го прави много рядко ми препоръчаха засега да не пипам нищо по нея.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 25 Юли 2006, 12:58

Alexi написа:четки на стартера/бендикс за смяна( така по описанието ,ако го видя ще мога да кажа и точно какво е но съм твърде далече) ,нищо особено като пари а спестява много главоболия

Съгласен :yes: Може да се провери и масата на самия стартер!Имал съм подобен проблем (на не една кола),общото се оказа акумолаторът,след подмяна нещата се оправят,което пък не отхвърля вероятностите на по-горе казаното :idea:
П.П.Лесно (шофьорско) решение е да окъсиш стартера да превърти леко,след това палиш без проблем :idea: Спасява на път,но за мен не е препоръчително ;)
One passion,one car,one life...

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook