разликите в okачванията на е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

разликите в okачванията на е36

Мнение от Hristo » 21 Юли 2006, 14:34

бях гледал, че до 92 някъде окачването на 320-ката е различно от това после? каква е точно разликата и кое е по-удачното като здравина, стабилност...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 21 Юли 2006, 14:59

Само в амортесъорите

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 21 Юли 2006, 16:23

нещо по точно ако може интересно ми е мойто е 320 92г :?:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 21 Юли 2006, 19:33

Окачванията на 320(респективно 325) са няколко вида:
1.от 9.90 г. до 9.91-дълга биелетка,захваната на специално ухо на амортисьора.Тампона на амортисьора е от 1-ви вид(условно казано,за да се прави разлика)

2.от 9.91 до 6.92-къса биелетка,захваната на носача,тампона на амортисьора пак е от 1-ви вид

3.след 6.92-къса биелетка,тампона вече е различен

4.мисля,че след 9.95 има още някакви изменения,но не съм ги разучавал в подробности

За това,кое е най-удачно няма как да се каже.Окачванията от 1-вия
тип са най-скъпи,защото се намират трудно.Мисля,че те са презапасени
и затова след това настъпват промени.М3-ките са с дълга биелетка
въпреки,че излизат по-късно.
Последна промяна bmwdriver на 21 Юли 2006, 20:59, променена общо 2 пъти
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 21 Юли 2006, 20:54

благодря за ценната информация

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 21 Юли 2006, 21:11

със сигурност тампона на амортисьора от първия вид е много по здрав от по новите ,за амортисьорите е вече божа работа ,каквото си купиш ... мисля че има разлика и в пружините но не съм проучвал щото не мисля да ги сменям(червени и къси) .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 21 Юли 2006, 21:23

Alexi написа:със сигурност тампона на амортисьора от първия вид е много по здрав от по новите ,за амортисьорите е вече божа работа ,каквото си купиш ... мисля че има разлика и в пружините но не съм проучвал щото не мисля да ги сменям(червени и къси) .

изцяло червени ли са ти пружините?
мойте са с червена лента, иначе са черни и как се разбира дали са къси?

доста офф топик да попитам из руските сайтове за проверка на VIN като ми даде, че е некоректен номера, какво ще рече това, че е пренабиван ли или какво...?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 21 Юли 2006, 21:28

Ето малко факти в подкрепа на това,че първите окачвания са презапасени:
-стабилизиращата щанга на 320-та до 9.91 г. е със същия диаметър като на М3 3.0 286 к.с
-стабилизиращата щанга на 325-та до 9.91 г. е със същия диаметър като на М3 3.2 321 к.с
-М3-те са с дълги биелетки,захванати на ухо на амортисьора както първите 320-ки и 25-ци
-стабилизиращите щанги на М3-те са с по-малък диаметър,отколкото тези на 320-те и 325-те с
късите биелетки.Явно по-дългите биелетки компенсират това и силите на усукване,които влияят
в/у стабилизиращата щанга са по-малки.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 22 Юли 2006, 0:28

пружините ми са изцяло червени ,а за вина - пробвай и тука http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook