разликите в okачванията на е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
разликите в okачванията на е36
бях гледал, че до 92 някъде окачването на 320-ката е различно от това после? каква е точно разликата и кое е по-удачното като здравина, стабилност...
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Окачванията на 320(респективно 325) са няколко вида:
1.от 9.90 г. до 9.91-дълга биелетка,захваната на специално ухо на амортисьора.Тампона на амортисьора е от 1-ви вид(условно казано,за да се прави разлика)
2.от 9.91 до 6.92-къса биелетка,захваната на носача,тампона на амортисьора пак е от 1-ви вид
3.след 6.92-къса биелетка,тампона вече е различен
4.мисля,че след 9.95 има още някакви изменения,но не съм ги разучавал в подробности
За това,кое е най-удачно няма как да се каже.Окачванията от 1-вия
тип са най-скъпи,защото се намират трудно.Мисля,че те са презапасени
и затова след това настъпват промени.М3-ките са с дълга биелетка
въпреки,че излизат по-късно.
1.от 9.90 г. до 9.91-дълга биелетка,захваната на специално ухо на амортисьора.Тампона на амортисьора е от 1-ви вид(условно казано,за да се прави разлика)
2.от 9.91 до 6.92-къса биелетка,захваната на носача,тампона на амортисьора пак е от 1-ви вид
3.след 6.92-къса биелетка,тампона вече е различен
4.мисля,че след 9.95 има още някакви изменения,но не съм ги разучавал в подробности
За това,кое е най-удачно няма как да се каже.Окачванията от 1-вия
тип са най-скъпи,защото се намират трудно.Мисля,че те са презапасени
и затова след това настъпват промени.М3-ките са с дълга биелетка
въпреки,че излизат по-късно.
Последна промяна bmwdriver на 21 Юли 2006, 20:59, променена общо 2 пъти
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
със сигурност тампона на амортисьора от първия вид е много по здрав от по новите ,за амортисьорите е вече божа работа ,каквото си купиш ... мисля че има разлика и в пружините но не съм проучвал щото не мисля да ги сменям(червени и къси) .
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Alexi написа:със сигурност тампона на амортисьора от първия вид е много по здрав от по новите ,за амортисьорите е вече божа работа ,каквото си купиш ... мисля че има разлика и в пружините но не съм проучвал щото не мисля да ги сменям(червени и къси) .
изцяло червени ли са ти пружините?
мойте са с червена лента, иначе са черни и как се разбира дали са къси?
доста офф топик да попитам из руските сайтове за проверка на VIN като ми даде, че е некоректен номера, какво ще рече това, че е пренабиван ли или какво...?
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Ето малко факти в подкрепа на това,че първите окачвания са презапасени:
-стабилизиращата щанга на 320-та до 9.91 г. е със същия диаметър като на М3 3.0 286 к.с
-стабилизиращата щанга на 325-та до 9.91 г. е със същия диаметър като на М3 3.2 321 к.с
-М3-те са с дълги биелетки,захванати на ухо на амортисьора както първите 320-ки и 25-ци
-стабилизиращите щанги на М3-те са с по-малък диаметър,отколкото тези на 320-те и 325-те с
късите биелетки.Явно по-дългите биелетки компенсират това и силите на усукване,които влияят
в/у стабилизиращата щанга са по-малки.
-стабилизиращата щанга на 320-та до 9.91 г. е със същия диаметър като на М3 3.0 286 к.с
-стабилизиращата щанга на 325-та до 9.91 г. е със същия диаметър като на М3 3.2 321 к.с
-М3-те са с дълги биелетки,захванати на ухо на амортисьора както първите 320-ки и 25-ци
-стабилизиращите щанги на М3-те са с по-малък диаметър,отколкото тези на 320-те и 325-те с
късите биелетки.Явно по-дългите биелетки компенсират това и силите на усукване,които влияят
в/у стабилизиращата щанга са по-малки.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
пружините ми са изцяло червени ,а за вина - пробвай и тука http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани